SEO piegādes pakalpojumu uzņēmumam
Mājaslapas SEO optimizācija, lai ielauztos tirgū
Uzņēmuma mērķis bija iekļūt tirgū, kurā jau dominē spēcīgi un labi pazīstami uzņēmumi. Lai kļūtu par nopietnu konkurentu, mūsu klientam bija nepieciešama nevainojama stratēģija. Tā ietvēra ne tikai konkurentu un atslēgvārdu izpēti, bet arī stratēģisku pieeju, kas ļautu iegūt augstas un stabilas pozīcijas Google meklētājā ar dažādiem — gan nozarē populāriem, gan ļoti specifiskiem — atslēgvārdiem.


Paveiktais
Sadarbību ar klientu veiksmīgi uzsākām, jau piedaloties mājaslapas plānošanas un izstrādes procesā, kas ļāva nodrošināt, ka klienta mājaslapa jau sākotnēji tika veidota, ievērojot SEO un lietotāju pieredzes (UX) labās prakses principus. Mūsu pamata uzdevums šajā projektā bija mājaslapas SEO optimizācija.
- Nozares izpēte
- Konkurentu mājaslapu izpēte
- Nišas atslēgvārdu izpēte
- Ieteikumi attiecībā uz mājaslapas struktūru
- URL struktūras sagatavošana
- Atbilstošu atslēgvārdu atlase katram atvērumam
- SERP izpēte
- Bloga rakstu plāna sagatavošana
- Darba uzdevumu sagatavošana un nodošana satura veidotājam (copywriter)
- SEO optimizēta satura izveide
- Satura izstrādes projekta vadība
- SEO tehniskais audits pēc lapas publicēšanas
- Ārējā SEO optimizācija — atpakaļsaites
Projekta izaicinājums
Nozare ar ierobežotu atslēgvārdu piedāvājumu prasīja radošu pieeju — paplašināta izpēte un izglītojošs saturs palīdzēja uzņēmumam sasniegt plašāku auditoriju interneta vidē un stiprināt uzticēšanos uzņēmumam un tā sniegtajiem pakalpojumiem.
Izaicinājums
Atslēgvārdu izpētes rezultāti atklāja būtisku izaicinājumu — nozarē bija ierobežots atbilstošu atslēgvārdu apjoms. Tas sarežģī mājaslapas SEO optimizācijas procesu un mazina iespēju palielināt potenciālo klientu — mājaslapas apmeklētāju — skaitu, izmantojot iespējami daudz dažādu atslēgvārdu.
Risinājums
Veicām paplašinātu atslēgvārdu izpēti un izvēlējāmies daļu atslēgvārdu, kas nav tieši saistīti ar nozari, bet varētu būt aktuāli potenciālajiem klientiem. Izstrādājām satura stratēģiju, kuras pamatā bija kvalitatīvi un izglītojoši bloga raksti. Šāda pieeja palīdzēja ne tikai sagatavot vērtīgu saturu ar plašāku atslēgvārdu pārklājumu, bet arī veidot uzticēšanos uzņēmumam.
Lai rezultāti runā paši par sevi!
Liekot lietā mūsu komandas pieredzi un stratēģisko pieeju, projekta sākumā izvirzītos mērķus izdevās sasniegt. Mūsu piedāvātie risinājumi ļāva uzņēmumam ietaupīt ļoti daudz laika, lai sasniegtu vēlamo rezultātu.
5000
Klikšķu skaits lapā palielinājās par vairāk nekā 5000.
15
Ar 15 no 40 atslēgvārdiem mājaslapa atrodas Google meklēšanas rezultātu Top 3.
22
Ar 22 no 40 atslēgvārdiem mājaslapa atrodas Google meklēšanas rezultātu Top 10.
Citi projekti
SEO optimizācija acu aprūpes uzņēmumam
Ievērojami rezultāti ierobežotā termiņā
Lielākajam acu aprūpes uzņēmumam Baltijā mājaslapas apmeklētības uzlabojums par 435% vien 5 mēnešu laikā! Veicām mājaslapas tehnisko auditu, kam sekoja uzlabojumi gan no tehniskās, gan saturiskās puses.
SEO koka konstrukciju uzņēmumam
Mājaslapas SEO optimizācija vairākos posmos
Īstenotie uzlabojumi ļāva palielināt mājaslapas apmeklējumu par 800% gada laikā un sasniegt Top 10 pozīcijas Google meklēšanas rezultātos ar 20 no 30 prioritārajiem atslēgvārdiem.
Sazinieties ar mums
Mūsu komanda priecāsies atbildēt uz visiem Jums interesējošiem jautājumiem. Aizpildiet kontaktu formu, un mēs ar Jums sazināsimies.
