SEO celtniecības materiālu tirdzniecības uzņēmumam
Pārdomāta SEO stratēģija konkurētspējas stiprināšanai
Celtniecības nozarē ir vairāki lielie tirgus dalībnieki, kas jau izsenis ir zināmi ar savu zīmolu, piedāvājumu un iespaidīgu mārketinga budžetu. Lai iekarotu šādu tirgus nišu, ir rūpīgi jāizvēlas SEO optimizācijas stratēģija. Mūsu piedāvātā stratēģija ļāva uzņēmumam palielināt mājaslapas apmeklētība četras reizes.


Paveiktais
Projektā veicām tehniskus mājaslapas uzlabojumus, strādājām pie esošā satura kvalitātes un sniedzām vadlīnijas jauna satura izveidei. Mūsu mērķis bija efektīvi optimizēt saturu, padarot to viegli atrodamu Google un pievilcīgu uzņēmuma klientiem.
- Konkurentu izpēte
- Atslēgvārdu atlase
- Atslēgvārdu mapings
- Ieteikumi mājaslapas tehniskai uzlabošanai
- Preču kategoriju aprakstu sagatavošana
- Satura izveides un uzlabošanas plāns
- Jaunu bloga rakstu izveide
- Līdzšinējo bloga rakstu uzlabošana
- Ieteikumi turpmākai satura uzlabošanai un izveidei
- GA4 konfigurēšana
- Ārējā SEO optimizācija – atpakaļsaites
SEO rezultātu sasniegšana sīvā konkurencē
Mūsu uzdevums bija izveidot efektīvu stratēģiju, lai klients varētu piesaistīt mērķauditoriju ar specifiskiem un peļņu nesošiem atslēgvārdiem.
Izaicinājums
Celtniecības materiālu nozarē dominē lielie tirgus spēlētāji ar gadiem izkoptām SEO stratēģijām, kas apgrūtina jaunu uzņēmumu redzamību Google meklēšanas rezultātos. Tādējādi mūsu uzdevums bija palīdzēt klientam sasniegt iespējami labākos rezultātus ar atslēgvārdiem, kas ir svarīgi uzņēmumam un ko interneta lietotāji, kas ir gatavi izskatīt arī citu uzņēmumu piedāvājumu, meklē Google.
Risinājums
Atlasījām atslēgvārdus, kas jau ir specifiski un konkrēti, piemēram, dažādas preču kategorijas. Koncentrējāmies uz tām – optimizējām konkrētās kategorijas, lai sasniegtu audioriju, kas jau meklē specifiskas un konkrētas lietas, nevis raksta vispārīgus atslēgvārdus.
Lai rezultāti runā paši par sevi!
Kopīgiem spēkiem un ar pārdomātu stratēģiju nepilnu 3 gadu laikā sasniedzām acīmredzamus rezultātus!
4
Mājaslapas apmeklētība pieaugusi 4 reizes.
28
Ar 28 no 52 atslēgvārdiem mājaslapa ir atrodama meklēšanas rezultātu saraksta TOP 3.
39
Ar 39 no 52 atslēgvārdiem mājaslapa ir atrodama meklēšanas rezultātu saraksta TOP 10.
Citi projekti
SEO vērtības migrācija apdares materiālu mājaslapai
SEO vērtības migrācija – būtisks solis pēc mājaslapas pārveides
Pēc mājaslapas pārveides ir būtiski veikt SEO vērtības migrāciju uz jauno mājaslapu, lai tā nezaudētu uzkrātos datus un vērtību Google meklētājā.
SEO kokmateriālu tirdzniecības uzņēmumam
Pilna spektra SEO optimizācija
Šīs mājaslapas SEO optimizācijas gaitā ļoti daudz uzmanības pievērsām tieši satura sagatavošanai un URL sakārtošanai. Izveidojām stratēģisku plānu šo uzlabojumu ieviešanai, ņemot vērā lielo konkurenci nozarē.
Sazinieties ar mums
Mūsu komanda priecāsies atbildēt uz visiem Jums interesējošiem jautājumiem. Aizpildiet kontaktu formu, un mēs ar Jums sazināsimies.