Kā izveidot un attīstīt internetveikalu
Palīdzēsim Jūsu mērķauditorijai atrast Jūsu uzņēmuma preces un pakalpojumus Google meklētājprogrammā.
Kas ir SEO optimizācija: vienkāršs un saprotams skaidrojums (2024)
23.12.2022
Kas ir SEO optimizācija? SEO optimizācija ir digitālā mārketinga disciplīna un darbību kopums, ko veic mājaslapas, interneta portāla, bloga vai internetveikala īpašnieki…
CRM sistēma – rīks efektīvai pārdošanas darba organizēšanai
01.09.2024
Kas ir CRM sistēma? CRM ir klientu attiecību pārvaldības sistēma efektīva pārdošanas darba organizēšanai. CRM sistēma vienotā platformā apvieno dažādus biznesa procesus,…
Reklāmu veidi, kas strādā: kā izvēlēties piemērotāko savai kampaņai?
31.08.2024
Kopš tā laika reklāma, tāpat kā mūsu civilizācija kopumā, ir piedzīvojusi milzīgas izmaiņas, saglabājot tās galveno virsuzdevumu – piesaistīt uzmanību precei vai…
Mārketings uzņēmumā ar nelielu komandu: efektīvas stratēģijas mārketinga plānošanā
26.08.2024
Ar ierobežotiem resursiem un laiku, šādi uzņēmumi bieži vien saskaras ar jautājumu – kā izstrādāt un īstenot efektīvu mārketinga stratēģiju, kas ne…
No durvīm līdz ekrāniem: kā tiešā pārdošana transformējas digitālajā laikmetā
25.08.2024
Tiešās pārdošanas tradicionālais modelis Tiešā tirdzniecība aizsākās 19. gadsimtā, kad ceļojošie pārdevēji sāka piedāvāt preces tieši cilvēku mājās. Šī mdetode plaši izplatījās…
No vienkārša sludinājuma presē līdz MI radītam saturam. Kas ir reklāma un kā tā ir attīstījusies?
13.08.2024
Kas ir reklāma? Reklāma ir komunikācijas forma, kuras mērķis ir informēt, pārliecināt vai atgādināt par produktu, pakalpojumu, notikumu vai ideju, izmantojot dažādus…
Digitālā mārketinga un SEO efektivitātes rādītāji: kā nomērīt un iegūt kontroli?
01.08.2024
Reklāmas snieguma kontrole – mērķis, kopš reklāmas pirmsākumiem Pirms digitālā mārketinga ēras saņemt precīzus reklāmas efektivitātes mērījumus bija gandrīz neiespējami. Kā teicis…
Digitālā mārketinga speciālists: nepieciešamās prasmes un karjeras iespējas
28.06.2024
Digitālā mārketinga speciālista loma un pienākumi Digitālā mārketinga speciālists ir atbildīgs par uzņēmuma atpazīstamību un klātbūtni digitālā vidē.Viņa galvenie pienākumi ietver digitālo…
Tirgus segmentēšana – veiksmīgas mārketinga stratēģijas pamats
28.06.2024
Segmentēšanas veidi: demogrāfiskā, ģeogrāfiskā, psihogrāfiskā un uzvedības segmentēšana Ja agrāk segmentācija tradicionāli skāra ģeogrāfiskos un demogrāfiskos faktorus kā vecums, dzimums, tautība, dzīvesvieta,…
Kas ir KPI un kāda tā saistība ar efektīvu mārketingu?
18.06.2024
Kas ir KPI? Angļu valodā KPI nozīmē “Key Performance Indicators” jeb tulkojumā latviešu valodā – “izpildes pamatrādītāji”. Tie ir svarīgi mērījumi, kas…