Kā izveidot un attīstīt internetveikalu

Palīdzēsim Jūsu mērķauditorijai atrast Jūsu uzņēmuma preces un pakalpojumus Google meklētājprogrammā.

Kas ir SEO optimizācija: vienkāršs un saprotams skaidrojums (2025)

28.11.2024

Kas ir SEO optimizācija? SEO optimizācija ir digitālā mārketinga disciplīna un darbību kopums, ko veic mājaslapas, interneta portāla, bloga vai internetveikala īpašnieki…

Lasīt rakstu

Mārketings internetā: Kā mainās tradicionālā mārketinga spēles noteikumi?

26.12.2024

Kas ir mārketings internetā? Mārketings internetā ir mārketinga stratēģiju kopums, kas tiek īstenots tiešsaistes vidē. Tā galvenais mērķis ir sasniegt potenciālos klientus,…

Lasīt rakstu

Reklāma un mārketings digitālā laikmetā: Kas tiem kopīgs un kādas ir būtiskās atšķirības?

18.12.2024

Reklāma un mārketings – kas ir kas? Reklāma un mārketings ir cieši saistīti, taču konceptuāli atšķirīgi jēdzieni, kur mārketings aptver vispārējo stratēģisko…

Lasīt rakstu

Digitālais mārketings un mārketinga mērķi: Kā formulēt un izmantot biznesa attīstībā?

10.12.2024

Kāpēc precīzi definēti mārketinga mērķi ir atslēga uz efektīviem rezultātiem? Mūsdienu zīmolvedībā digitālais mārketings, salīdzinot ar tradicionālo mārketingu, ir izvirzījies priekšplānā, būtiski…

Lasīt rakstu

Kā sākt plānot mārketinga aktivitātes: mārketinga plāns un padomi tā veidošanā

04.12.2024

Kas ir mārketinga plāns? Mārketinga plāns uzņēmumam ir strukturēts dokuments, kurā detalizēti aprakstītas uzņēmuma mārketinga aktivitātes, mērķi un stratēģijas konkrētam laika periodam….

Lasīt rakstu

B2B un B2C e-komercija – kopīgās un atšķirīgās iezīmes mājas lapām

27.11.2024

B2B un B2C – kas ir kas?  Business to Business (B2B) ir biznesa modelis, kurā uzņēmumi tirgojas savā starpā, nodrošinot preču, pakalpojumu…

Lasīt rakstu

Mājaslapu optimizācija: piešķil jaudu biznesam

24.11.2024

Kas ir mājaslapu optimizācija? Mājaslapu optimizācija ir process, kurā tiek izmantoti dažādi  rīki, metodes, inovatīvas stratēģijas un eksperimenti, ar mērķi uzlabot tīmekļa…

Lasīt rakstu

Kā atrast produktus, ko pārdot internetā? 12 metodes un produktu idejas

22.11.2024

Kas ir produktu izpēte?  Produkta izpēte ir informācijas un datu vākšanas process par produktu un tā pašreizējo tirgu. Tā ietver konkurējošo zīmolu…

Lasīt rakstu

E-komercijas risinājumi: mazāk rutīnas, vairāk laika biznesam

18.11.2024

Automatizācija un e-komercijas risinājumi Automatizācija ir kļuvusi par vienu no nozīmīgākajām e-komercijas priekšrocībām, ļaujot uzņēmējiem samazināt manuālo darbu, palielināt efektivitāti un ievērojami…

Lasīt rakstu

WordPress optimizācija: Kā padarīt mājaslapu ātrāku un efektīvāku?

15.11.2024

Kāpēc WordPress optimizācija ir svarīga? Bez optimizācijas mājaslapa var būt lēna un nestabila, tā nespēj piesaistīt organisko apmeklējumu no meklētājprogrammām, piemēram, Google….

Lasīt rakstu
1 2 3 7