Kā izveidot un attīstīt internetveikalu
Palīdzēsim Jūsu mērķauditorijai atrast Jūsu uzņēmuma preces un pakalpojumus Google meklētājprogrammā.
Kas ir SEO optimizācija: vienkāršs un saprotams skaidrojums (2025)
28.11.2024
Kas ir SEO optimizācija? SEO optimizācija ir digitālā mārketinga disciplīna un darbību kopums, ko veic mājaslapas, interneta portāla, bloga vai internetveikala īpašnieki…
Mārketings internetā: Kā mainās tradicionālā mārketinga spēles noteikumi?
26.12.2024
Kas ir mārketings internetā? Mārketings internetā ir mārketinga stratēģiju kopums, kas tiek īstenots tiešsaistes vidē. Tā galvenais mērķis ir sasniegt potenciālos klientus,…
Reklāma un mārketings digitālā laikmetā: Kas tiem kopīgs un kādas ir būtiskās atšķirības?
18.12.2024
Reklāma un mārketings – kas ir kas? Reklāma un mārketings ir cieši saistīti, taču konceptuāli atšķirīgi jēdzieni, kur mārketings aptver vispārējo stratēģisko…
Digitālais mārketings un mārketinga mērķi: Kā formulēt un izmantot biznesa attīstībā?
10.12.2024
Kāpēc precīzi definēti mārketinga mērķi ir atslēga uz efektīviem rezultātiem? Mūsdienu zīmolvedībā digitālais mārketings, salīdzinot ar tradicionālo mārketingu, ir izvirzījies priekšplānā, būtiski…
Kā sākt plānot mārketinga aktivitātes: mārketinga plāns un padomi tā veidošanā
04.12.2024
Kas ir mārketinga plāns? Mārketinga plāns uzņēmumam ir strukturēts dokuments, kurā detalizēti aprakstītas uzņēmuma mārketinga aktivitātes, mērķi un stratēģijas konkrētam laika periodam….
B2B un B2C e-komercija – kopīgās un atšķirīgās iezīmes mājas lapām
27.11.2024
B2B un B2C – kas ir kas? Business to Business (B2B) ir biznesa modelis, kurā uzņēmumi tirgojas savā starpā, nodrošinot preču, pakalpojumu…
Mājaslapu optimizācija: piešķil jaudu biznesam
24.11.2024
Kas ir mājaslapu optimizācija? Mājaslapu optimizācija ir process, kurā tiek izmantoti dažādi rīki, metodes, inovatīvas stratēģijas un eksperimenti, ar mērķi uzlabot tīmekļa…
Kā atrast produktus, ko pārdot internetā? 12 metodes un produktu idejas
22.11.2024
Kas ir produktu izpēte? Produkta izpēte ir informācijas un datu vākšanas process par produktu un tā pašreizējo tirgu. Tā ietver konkurējošo zīmolu…
E-komercijas risinājumi: mazāk rutīnas, vairāk laika biznesam
18.11.2024
Automatizācija un e-komercijas risinājumi Automatizācija ir kļuvusi par vienu no nozīmīgākajām e-komercijas priekšrocībām, ļaujot uzņēmējiem samazināt manuālo darbu, palielināt efektivitāti un ievērojami…
WordPress optimizācija: Kā padarīt mājaslapu ātrāku un efektīvāku?
15.11.2024
Kāpēc WordPress optimizācija ir svarīga? Bez optimizācijas mājaslapa var būt lēna un nestabila, tā nespēj piesaistīt organisko apmeklējumu no meklētājprogrammām, piemēram, Google….