Pielāgota Google Analytics 4
uzskaites sistēma tieši Jūsu biznesam
Veidojot Google Analytics 4 datu uzskaites sistēmu, balstāmies tieši uz klienta biznesa mērķiem, kā arī piedāvājam rekomendācijas no mūsu puses. Nodrošinām GA4 uzstādīšanu tādām platformām kā Shopify, WordPress, WooCommerce, Magento, kā arī individuāli veidotiem risinājumiem.
Analītikas bāzes konfigurācija
Izvēloties Google Analytics 4 bāzes konfigurāciju, jums tiks nodrošināti rīki svarīgākās informācijas apkopošanai par lapas apmeklētību, lietotāju paradumiem un interesēm, kā arī pirkumiem. GA4 uzstādīšana ļaus jums vieglāk pieņemt lēmumus par atsevišķiem lapas uzlabojumiem.
Ņemot vērā apkopoto informāciju, jūs uzzināsiet:
- Kuras ir apmeklētākās lapas sadaļas;
- Cik ilgs laiks tiek pavadīts katrā no sadaļām;
- Reklāmas kampaņas, caur kurām apmeklētājs ir ienācis lapā;
- No kurām valstīm tiek apmeklēta mājaslapa.
Analītikas standarta konfigurācija
Google Analytics 4 platforma sniedz iespēju lietotājam pielāgot iestatījumus mērķiem līdz pat specifiskām detaļām. Pamata iestatīšanā lietotājs redz tikai galvenos informācijas kopsavilkumus, taču pielāgotajā konfigurācijā jau tiek sniegta iespēja iestatīt konkrētus interesējošos mērījumus.
Standarta konfigurācijā iespējams ievākt datus par:
- Apmeklētību uz mājaslapu un avotu sadalījumu
- Lietotāju lokāciju, ierīces un platformas datus
- Lietotāju apmeklējuma top nosēšanās lapas un iesaistes notikumus
- Reklāmas kampaņu dati
- E-komercijas veikto pirkumu, iepirkšanās ceļa soļu detalizētu vizualizāciju grafiskā formā
- Specializētu lietotāja apmeklējuma ceļa notikumu attēlojumu
Kontaktinformācijas klikšķi
Uzziniet, cik no mājaslapas apmeklētājiem sazinās ar jums, klikšķinot uz norādīto telefona numuru vai e-pasta adresi.
Pogu klikšķi
Aiciniet lapas apmeklētājus veikt konkrētas darbības caur izceltām pogām (pirkums, saziņa, pārvirzīšana uz citu sadaļu u.c.) un aplūkojiet sasniegtos rezultātus.
Iepirkšanās ceļa vizualizācija
Šī vizualizācija palīdz saprast, kā klienti pārvietojas pa jūsu mājaslapu iepirkšanās ceļā un kādi ir galvenie faktori, kas ietekmē viņu lēmumus izdarīt vai nepabeigt pirkumu. Vizualizācija palīdz būtiski uzlabot lapas lietotāju pieredzi.
Lietotāja iesaiste
Iesaistes rādītāji (piemēram, klikšķi, skatījumi, komentāri, lapas sadaļās pavadītais laiks) palīdz analizēt jūsu auditorijas intereses un atbilstoši tam pielāgot saturu vai piedāvājumus.
Kontaktformu aizpildīšana
Uzziniet cik liela mājaslapas apmeklētāju daļa aizpilda kontaktformu, cik kontaktformas palikušas nepabeigtas, ignorētie lauki, biežākās kļūdas. Apskatiet, pēc kuru sadaļu apmeklēšanas klients ir izvēlējies aizpildīt formu.
Lapas ritināšanas izsekošana
Uzziniet, cik lielu daļu jūsu lapas apskata apmeklētāji. Atšķirībā no pamata GA4 iestatīšanas, pielāgotajā iestatīšanā jums būs iespēja apskatīt apmeklēto lapas daļu, pat ja tā būs pavisam neliela (sākot no 25%).
Analītikas uzlabota konfigurācija
Google Analytics 4 platformas uzlabotā konfigurācija sniedz iespēju atsekot dažādus specifiskus internetveikala/mājaslapas lietotāju notikumus un rezultātā atspoguļot daudz detalizētāku informāciju par lietotāju apmeklējuma uzvedības un iepirkšanās ceļa tendencēm.
Ja GA4 standarta konfigurācijā lietotājs redz būtiskos apmeklējuma un iepirkšanās ceļa informācijas kopsavilkumus, tad uzlabotajā konfigurācijā jau tiek sniegta iespēja iestatīt papildus specializētus interesējošos mērījumus un vizualizēt jau daudz izvērstākus pārskatus:
- Ekomercijas uzlabota iepirkšanās ceļa soļu detalizēta vizualizācija grafiskā formā (Free form, Funnel report), ietverot visus apakšsoļus, kas rezultējas ar veiktajiem pirkumiem;
- Specializētu lietotāja apmeklējuma ceļa notikumu vizualizāciju (Free form, Funnel Report), kas rezultējas ar biznesa mērķiem būtiskām konversijām (kontaktformu aizpildēm, pasūtījumiem);
- Pielāgotu specializētu atskaišu izveide GA4 platformā (GA4 Report Library), kas bez standarta vizualizācijas atskaitēm (Traffic Acqusition, Purchase Journey, Events, Pages & Screens) sniedz iespēju izveidot biznesa mērķiem pielāgotas atskaites;
- Specializētu lietotāja apmeklējuma un iepirkšanās ceļa notikumu vizualizācijas atskaišu izveide Lookerstudio platformā.
Atskaites un datu vizualizācija
GA4 uzlabotā atskaite
Atšķirībā no iepriekšējās GA versijas, GA4 piedāvā detalizētas, uz konkrētām, individuālām apmeklētāju darbībām balstītas atskaites. Precīzs klikšķu skaits, precīzs pavadītais laiks katrā no lapas sadaļām, precīzi dati par veiktajiem pirkumiem. Turklāt, GA4 versijā iespējams vienkopus izsekot gan mobilās, gan web versijas datus.
Uzlabotās atskaites galvenie ieguvumi:
- Individuāli pielāgots pārskats;
- Integrācija ar trešo pušu rīkiem plašākai datu vizualizācijai, piemēram, Looker un BigQuery;
- Uz precīziem datiem balstīti lēmumi par uzlabojumu veikšanu.
Datu vizualizācija ar Looker Studio
Looker Studio ir viegli lietojams bezmaksas datu vizualizācijas rīks, kas palīdz uzņēmumiem analizēt un interpretēt datus ar grafiku un diagrammu palīdzību. Tas sniedz iespēju apvienot dažādus datu avotus (Google Ads, Analytics, Search Ads, Facebook Ads, Big Query, MySQL…), veidot interaktīvus un pielāgojamus pārskatus vieglākai lēmumu pieņemšanai par nepieciešamajiem uzlabojumiem.
- Bezmaksas pieejamība – rīks, kas ļauj ikvienam Google lietotājam izmantot visas funkcijas
- Interaktīvas vizualizācijas – diagrammas, kartes, tabulas, grafiki u.c. ērti pielāgojami un rediģējami pārskati
- Ērta lietojamība – nav nepieciešamas programmēšanas zināšanas rīka lietošanai
- Pieejams visās ierīcēs – ērti lietot kā datorā, tā arī planšetē vai telefonā
- Personalizējams dizains – iespēja lietotājiem mainīt vizualizāciju dizainu, lai tas atbilstu uzņēmuma vizuālajai identitātei vai kādām specifiskām vajadzībām
Daudzkanālu pieeja
Datu analīze un vizualizācija, kas apvieno datus no vairākiem kanāliem, lai iegūtu pilnīgu skatījumu par lietotāju uzvedību un uzņēmuma darbību visos saziņas un pārdošanas kanālos, sākot no Google Ads, Facebook, Instagram, TikTok, beidzot ar zvaniem, e-pastiem un klātienes apmeklējumiem.
Pielāgojami vadības paneļi
Pārskatiet tikai sev interesējošos datus, izmantojot filtrus, piemēram datuma diapazonu, vai uzstādiet reāllaika datu atspoguļojumu.
Izmantojot pielāgotos paneļus, jūs varat ātri identificēt galvenos rādītājus (KPI), sekot līdzi uzņēmuma veiktspējai un novērtēt mārketinga, pārdošanas un citus svarīgus rezultātus.
Hierarchical reports
Analizējiet dažādu datu kopumus, piemēram, kā dažādas kategorijas un apakškategorijas saistās savā starpā, piemēram, kā mārketinga kampaņas veiktspēja atšķiras pēc reģioniem, produktiem vai laikposmiem. Piemēram, jūs varat redzēt kopējo pārdošanu pēc valstīm, bet, noklikšķinot uz konkrētas valsts, skatīt tās pārdošanu pa pilsētām.
Produktu analīze
Uzziniet, kuras ir visvairāk un vismazāk pārdotākās preces. Salīdziniet savstarpēji sev interesējošās preču grupas vai kategorijas. Detalizēti izpētiet pārdošanas datus noteiktos laikposmos, piemēram, analizējiet, kā izmaiņas cenās vai mārketinga stratēģijās ietekmējušas konkrēta produkta pārdošanas rādītājus.
Drošība un datu aizsardzība
Looker Studio izmanto Google drošības standartus, nodrošinot, ka visi dati tiek apstrādāti drošā vidē. Visi dati, kas tiek pārsūtīti starp Looker Studio un citiem datu avotiem, tiek šifrēti, izmantojot TLS (Transport Layer Security) protokolu.
Ērti lietot komandā
Reāllaika rediģēšana sniedz iespēju netraucēti veikt izmaiņas brīdī, kad programmu lieto arī citi darbinieki. Koplietojiet rezultātu pārskatus ar citām personām. Ierobežojiet piekļuvi izvēlētiem datiem.
Uzziniet, kā GA4 versija uzlabos tieši jūsu biznesa darbību!
E-komercija.lv komanda ar prieku sniegs konsultāciju par visiem interesējošiem jautājumiem
Analītikas sistēmas uzstādīšanas soļi
Atbilstoši jūsu biznesa mērķiem mēs veiksim analītikas sistēmas konfigurāciju, lai turpmāk jūs varētu veikt detalizētu datu analīzi: veikto pirkumu skaits, pamesto grozu skaits, visvairāk pirktās preces, efektīvākās reklāmas kampaņas, satura skatīšanās ilgums, auditorijas dati u.c.
01. KPI definēšana
Vienojamies ar klientu par uzstādāmajiem KPI (key performance indicators). Iesakām izvēlēties nozarē izmantotus KPI: pirkumu skaits, pieteikumi, pamests pirkuma grozs u. c.
02. Konfigurācija
Mēs veiksim sistēmas konfigurāciju atbilstoši definētajiem KPI: kampaņu efektivitāte, lejupielādes, pirkumi, pieteikumi u. c.
03. Korekcijas
Pēc analītikas sistēmas uzstādīšanas vēl veicam vairākas testēšanas, lai pārliecinātos par tās veiktspēju. Monitorējam ievākto datu precizitāti, un, ja nepieciešams, veicam korekcijas.
Sadarbības iespējas mazajiem uzņēmumiem
Vai jums vajadzīgs neregulārs GA4 speciālistu atbalsts un/vai palīdzība ar Looker atskaitēm? Mēs esam šeit, lai palīdzētu!
Google Analytics
|
Looker Studio atskaitesPielāgotu atskaišu sagatavošana, kas ļaus efektīvi uzraudzīt un analizēt projektu veiktspēju un rezultātus |
Google Analytics 4
uzstādīšanas izmaksas
Esam apkopojuši vidējās izmaksas katrai no pakalpojumu “pakām”. Pēc pirmās konsultācijas par jūsu uzņēmuma vajadzībām, sniegsim precīzu informāciju par izcenojumu.
Analītikas bāzes konfigurācija
- GA4 pageview & built-in events caur GTM
Nodrošina datus par:
- Apmeklētību uz mājaslapu un avotu sadalījumu
- Lietotāju ģeogrāfiskās lokācijas vietas, ierīces un platformas datus
- Lietotāju apmeklējuma top nosēšanās lapas un iesaistes notikumi
- Reklāmas kampaņu dati
Analītikas standarta konfigurācija
- GA4 pageview & built-in events tracking via GTM
- GA4 Enhanced Ecommerce dataLayer
- GA4 Enhanced Ecommerce events tracking
- GA4 Custom event tracking
Nodrošina datus par:
- Apmeklētību uz mājaslapu un avotu sadalījumu
- Lietotāju ģeogrāfiskās lokācijas vietas, ierīces un platformas datus
- Lietotāju apmeklējuma top nosēšanās lapas un iesaistes notikumi
- Reklāmas kampaņu dati
- E-komercijas veikto pirkumu, iepirkšanās ceļa soļu detalizētu vizualizāciju grafiskā formā
- Specializētu lietotāja apmeklējuma ceļa notikumu attēlojumu
Analītikas uzlabota konfigurācija
- GA4 pageview & built-in events tracking via GTM
- GA4 Enhanced Ecommerce dataLayer
- GA4 Enhanced Ecommerce events tracking
- GA4 Specialized Custom event tracking
- GA4 Customized reports adapted for business needs
- GA4 Customized Explore section reports
- Looker Studio customized dashboard
Nodrošina datus par:
- Apmeklētību uz mājaslapu un avotu sadalījumu
- Lietotāju ģeogrāfiskās lokācijas vietas, ierīces un platformas datus
- Lietotāju apmeklējuma top nosēšanās lapas un iesaistes notikumi
- Reklāmas kampaņu dati
- Ekomercijas veikto pirkumu, iepirkšanās ceļa soļu detalizētu vizualizāciju grafiskā
- formā
- Specializētu lietotāja apmeklējuma ceļa notikumu attēlojumu
- Pielāgotu specializētu atskaišu izveide GA4 platformā
- Pielāgotu specializētu atskaišu izveide Looker Studio platformā
* Cenas norādītas bez PVN
Biežāk uzdotie jautājumi
Google Analytics 4 (GA4) ir jaunākā Google Analytics platformas versija. Tā aizvieto Universal Analytics un sniedz iespēju ievākt un analizēt datus par mājaslapas apmeklētājiem, īpaši koncentrējoties uz lietotāja pieredzi, datu privātumu un darbību izsekošanu dažādās ierīcēs un platformās. Ar GA4 palīdzību iespējams sekot līdzi tādiem datiem kā klikšķiem, video skatījumiem vai ritināšanas aktivitātēm. Jūs iegūsiet precīzāku pārskatu par lapas apmeklētāju uzvedību, kas jums palīdzēs pieņemt uz reāliem datiem balstītus lēmumus par nepieciešamajiem uzlabojumiem.
Lai nodrošinātu datu precizitāti, pēc GA4 un GTM konfigurācijas uzstādīšanas mēs veiksim detalizētas lapas skatījumu un notikumu atsekošas pārbaudes ar interneta pārlūka programmas analītikas testēšanas rīkiem, lai varētu garantēt uzticamu datu ielasīšanos GA4 platformā. Nepieciešamības gadījumā uzstādīsim iekšējā trafika (no jūsu uzņēmuma darbiniekiem) filtru un filtrēsim nevēlamas atsauces, kas var ietekmēt datus. Ja nepieciešams, veiksim papildus pielāgojumus, lai nodrošinātu pilnīgi precīzas informācijas saņemšanu.
Jā, pēc GA4 uzstādīšanas mēs veiksim testus, lai noteiktu, vai sistēma darbojas bez kļūdām un vai dati tiek ievākti reāllaikā.
Jā, arī tam ir iespējams sekot līdzi. Šis pakalpojums ietilpst pielāgotajā iestatīšanā.
Mūsu komanda vienmēr priecāsies jums sniegt konsultāciju, lai pastāstītu par tieši jūsu uzņēmuma vajadzībām nepieciešamajiem paplašinājumiem un / vai jaunu funkciju izveidi specifiskas statistikas ieguvei.
Citi pakalpojumi
Tehniskais SEO Audits
SEO audits uzlabo mājaslapas redzamību un darbību, novēršot kļūdas un pielāgojot lapu Google algoritmiem, lai piesaistītu vairāk klientu.
SEO pakalpojumi
Palīdzēsim jūsu uzņēmumam sasniegt Google TOP pozīcijas, piesaistīt potenciālos klientus un uzlabot mājaslapas kvalitāti ilgtermiņā.
Atslēgas vārdu izpēte
Atslēgvārdu izpēte palīdz piesaistīt klientus, analizējot, kā viņi meklē jūsu preces un pakalpojumus. Precīzi izvēlēti atslēgvārdi uzlabo mājaslapas redzamību Google meklēšanā.
Sazinieties ar mums
Mūsu komanda priecāsies atbildēt uz visiem Jums interesējošiem jautājumiem. Aizpildiet kontaktu formu, un mēs ar Jums sazināsimies.