UX audits
Ir mājaslapas apmeklējums, bet nav pieteikumu un pārdošanas? UX audits palīdz saprast, kāpēc mājaslapas apmeklētāji nepabeidz pirkumu vai reģistrāciju.
Atklājam un novēršam iemeslus, kāpēc mājaslapas apmeklētāji aiziet no lapas, neveicot vēlamo darbību.
Četri biežākie signāli,
ka ir pienācis laiks rīkoties
Sekmīgai biznesa attīstībai ir būtiski laicīgi pamanīt un novērst problēmas, kas kavē Jūsu mājaslapas efektivitāti. Lūk, kas liecina par nepieciešamību veikt UX auditu un uzlabot lietotāja pieredzi.
Nesasniegti rezultāti
Jūsu mājaslapā ir apmeklētāji, taču tie nekļūst par klientiem vai reģistrētiem lietotājiem. Tas nozīmē, ka mājaslapas esošais potenciāls netiek izmantots pilnībā.
Zemas konversijas
Lietotāji bieži “iestrēgst” vai pamet lapu pirkuma veikšanas / reģistrācijas procesā, jo saskaras ar neskaidrībām vai liekām darbībām.
Pārdošanas kritums
Pat ja apmeklētāju skaits ir stabils vai aug, samazinās veikto pirkumu skaits, jo mājaslapas lietojamības trūkumi kavē darbības pabeigšanu.
Sūdzības par lietojamību
Jūsu klienti sūdzas par grūtībām mājaslapas lietošanā vai neskaidru informāciju, kas samazina vēlmi atgriezties.
Kas ir UX audits?
UX audits (lietotāju pieredzes audits) jeb mājaslapas lietojamības audits ir detalizēta mājaslapas lietotāju pieredzes izpēte un analīze, kuras mērķis ir atklāt problēmas, kas kavē apmeklētāju iesaisti un konversijas (pirkumi, reģistrācija, saziņa).
Mēs analizējam Jūsu mājaslapas struktūru, dizainu, saturu un funkcionalitāti, lai identificētu trūkumus un sniegtu praktiskus ieteikumus, kā uzlabot lietotāju apmierinātību un palielināt biznesa rezultātus.
Ko ietver mājaslapas UX audits?
UX audits ietver virkni darbu, lai rezultātā noskaidrotu, kas Jūsu mājaslapā strādā labi un kur nepieciešami uzlabojumi. Tas ļauj atklāt slēptās problēmas, kas kavē pārdošanu un klientu noturēšanu.
Konversiju analīze
Izpētam un analizējam, cik efektīvi mājaslapa pārvērš apmeklētājus par klientiem vai reģistrētiem lietotājiem. Identificējam šķēršļus, kas traucē pabeigt darbības.
Lietotāju uzvedība
Analizējam, kā lietotāji pārvietojas pa mājaslapu un mijiedarbojas ar to. Izpētām, kuros brīžos apmeklētāji zaudē interesi vai neprot atrast nepieciešamo.
Nozares salīdzinājums
Izvērtējam Jūsu lapas atdevi attiecībā pret nozares līderiem un palīdzam izmantot konkurentu vājās vietas, lai Jūs kļūtu par tirgus līderi.
Navigācija un arhitektūra
Izvērtējam, cik vienkārši lietotāji atrod nepieciešamo informāciju. Pārbaudām lapas struktūru un informācijas loģiku.
Mobilā lietojamība
Pārbaudām mājaslapas darbību mobilajās ierīcēs. Nodrošinām vienlīdz ērtu un patīkamu lietošanas pieredzi visos ekrānos.
Piekļūstamība
Novērtējam, vai mājaslapa ir viegli lietojama cilvēkiem ar īpašām vajadzībām — atbilstoši WCAG. Tas palielina auditorijas loku un uzlabo uzņēmuma reputāciju.
UX labā prakse
Salīdzinām lapas elementus ar aktuālajām UX dizaina vadlīnijām. Identificējam neatbilstības un iespējas uzlabojumiem.
Kristiskās problēmas
Atklājam kritiskas kļūmes un sarežģījumus, kas traucē lietotāju darbībām. Piedāvājam efektīvus risinājumus.
Lietotāja ceļš
Analizējam, kā lietotājs nonāk līdz mērķa darbībai un kā uzlabot šo ceļu, lai tas būtu intuitīvāks un īsāks.
Veiktspēja un ātrums
Novērtējam mājaslapas ielādes ātrumu un tā ietekmi uz lietotāju pieredzi. Lēnas lapas samazina apmeklētāju iesaisti un konversijas.
Kontaktformu darbība
Pārliecināmies, ka kontaktformas darbojas bez kļūdām un esat sasniedzami visiem potenciālajiem klientiem.
Ieteikumi un prioritātes
Sagatavojam priekšlikumus uzlabojumiem ar prioritāru darbu sarakstu. Tas palīdz plānot veicamās izmaiņas pareizā secībā un sasniegt rezultātus ātrāk.
Kāpēc mūsu UX audits ir
Jūsu labākais ieguldījums?
UX audits nav tikai dati — tas ir instruments ar tiešu ietekmi uz pārdošanu, klientu apmierinātību un reputāciju. Mēs pieejam šim procesam stratēģiski, apvienojot datus, pieredzi un pārbaudītus principus.
Reāli dati, ne minējumi
Mūsu audits balstās uz Jūsu lietotāju uzvedības datiem un konversiju rādītājiem. Tas nozīmē, ka ieteikumi tiek pamatoti ar faktisko situāciju, nevis subjektīvu viedokli.
Uzkrāta pieredze
Strādājam ar klientiem no e-komercijas, pakalpojumu, tehnoloģiju un citiem sektoriem. Šī pieredze ļauj pielāgot pieeju Jūsu specifiskajām vajadzībām un nozares standartiem.
Precīzs uzlabojumu plāns
Jūs saņemat ne tikai problēmu uzskaitījumu, bet konkrētu darbību sarakstu ar prioritātēm. Tas palīdz efektīvi plānot resursus un ieviest uzlabojumus soli pa solim.
Integrēta pieeja — UX, konversijas un SEO
UX audits, kurā ņemam vērā lietotāja pieredzi un to, kā tā ietekmē konversijas un lapas redzamību Google. Nodrošinām līdzsvaru starp lietojamību, biznesa mērķiem un digitālo sasniedzamību.
Saņemiet individuālu bezmaksas konsultāciju par mājaslapas lietojamības uzlabošanu
Piesakiet bezmaksas konsultāciju, un eComStrive UX speciālisti veiks sākotnējo lietojamības novērtējumu,identificēs konversiju šķēršļus un sniegs ieteikumus, kā uzlabot mājaslapas veiktspēju un lietotāja pieredzi.
UX audits — soli pa solim
Maksimālai atdevei veicam strukturētu audita procesu ar noteiktu secību un fokusētu pieeju. Katrs posms palīdz saprast, kas kavē lietotājus izpildīt mērķi un kā problēmu uzlabot.
01. Vajadzību izpēte
Sarunas laikā izzinām Jūsu biznesa mērķus, klientu vajadzības un esošās problēmas. Šis solis ļauj mums precīzi fokusēties uz Jūsu situācijai svarīgāko. Tas nodrošina, ka audits ir ne tikai tehnisks, bet arī stratēģiski jēgpilns.
02. Lietotāju uzvedības un datu analīze
Izpētām, kā Jūsu lapas lietotāji pārvietojas pa mājaslapu un kur tie iestrēgst vai pamet lapu. Analizējam apmeklējuma ceļus, klikšķus un citus uzvedības datus. Tas palīdz atklāt konversiju kavēkļus.
03. UX izvērtējums
Pārbaudām mājaslapas struktūru, navigāciju, dizainu, saturu un tehniskos UX aspektus. Novērtējam arī atbilstību UX labajai praksei un piekļūstamības vadlīnijām. Mērķis — noteikt, vai apmeklētājam ir loģiska, vienkārša un patīkama lapas lietošanas pieredze.
04. Identificēto problēmu apkopojums
Strukturējam atklātās problēmas pēc to ietekmes uz lietotāja pieredzi un biznesa mērķiem. Tas ļauj saprast, kuras nepilnības ir viskritiskākās un kuri uzlabojumi nesīs vislielāko atdevi.
05. Rekomendācijas uzlabojumiem
Sniedzam priekšlikumus, kā novērst problēmas un uzlabot lietojamību. Ieteikumi tiek strukturēti prioritārā secībā, lai Jūs varētu sākt ar svarīgāko. Pievienojam arī piemērus un labās prakses risinājumus, kas atbilst Jūsu nozares specifikai.
Jūsu galvenie ieguvumi,veicot UX auditu
Kvalitatīvs UX audits Jums sniedz skaidru priekšstatu par mājaslapas stiprajām un vājajām pusēm. Tas ļauj mērķtiecīgi uzlabot lapas lietošanas pieredzi, palielināt klientu apmierinātību un sasniegt labākus biznesa rezultātus.
Jūs pazīstat savus apmeklētājus
Uzziniet, kā lietotāji pārvietojas un mijiedarbojas ar Jūsu lapu, lai pielāgotu saturu un funkcijas viņu vajadzībām. Šī informācija palīdz palielināt iesaisti un noturēt apmeklētājus ilgāk.
Vienkārša un intuitīva lapas navigācija
Identificējam vietas, kurās lietotāji apmaldās vai sastop šķēršļus, un piedāvājam risinājumus. Labāka navigācija veicina vieglu orientēšanos un ātrāku mērķa sasniegšanu.
Fiksētas problēmas, kas bremzē izaugsmi
Saņemat detalizētu analīzi par visām būtiskajām problēmām, kas apgrūtina lietotāju mijiedarbību ar Jūsu mājaslapu un ieteikumus tūlītējai rīcībai.
Pielāgots uzlabojumu plāns
Izstrādājam skaidru un rīcībai gatavu plānu ar veicamajiem darbiem un to secību, kas palīdzēs efektīvi izmantot resursus. Jūs zināsiet, kur sākt, lai sasniegtu vislielāko atdevi.
Izcila lietošanas pieredze visās ierīcēs
Pārbaudām Jūsu mājaslapu dažādās ierīcēs, lai tā darbotos nevainojami gan datorā, gan mobilajā telefonā, gan planšetē.
Risinājumi pēc labākās UX prakses
Iegūstiet rekomendācijas, kas balstītas aktuālo un labāko UX praksi. Tas nodrošina Jūsu mājaslapas ilgtspējīgu un konkurētspējīgu attīstību.
Apmeklētāji, kas kļūst par klientiem
Uzlabojot lietojamību, palielinās klientu apmierinātība un lojalitāte. Apmierināti lietotāji biežāk atgriežas un iesaka Jūsu pakalpojumus citiem.
Konversiju pieaugums
Uzlabojot lietotāja pieredzi, samazinām groza pamešanas gadījumus un palielinām pabeigto pirkumu (u.c. darbību) skaitu. Vairāk konversiju ir lielāka peļņa.
Samazināti uzturēšanas izdevumi
Savlaicīgi novēršot problēmas, izvairīsieties no dārgām labojumu izmaksām nākotnē. Tas padarīs mājaslapas uzturēšanu daudz efektīvāku un ekonomiskāku.
Citi pakalpojumi
Mājaslapas izveide
Izveidosim Jūsu vajadzībām pielāgotu, modernu un SEO optimizētu mājaslapu uz WordPress bāzes, kas piesaistīs klientus un palīdzēs Jūsu biznesam augt.
UX dizains
Izstrādāsim Jūsu biznesa mērķiem pielāgotus UX dizaina risinājumus, kas nodrošina izcilu mājaslapas lietošanas pieredzi. Lietotāja pieredzes stratēģija, kas strādās Jūsu labā.
Mājaslapas dizains
Izstrādāsim mūsdienīgu un Jūsu biznesam pielāgotu mājaslapas dizainu, kas ne tikai piesaistīs jaunus apmeklētājus, bet arī pārliecinās tos kļūt par klientiem.
Biežāk uzdotie jautājumi
Pat ja funkcijas tehniski darbojas, tas nenozīmē, ka lietotājam ir ērti un saprotami lietot lapu. UX audits atklāj lietotāja ceļa šķēršļus, neskaidrības vai liekus soļus, kas var novērst klientus no pirkuma vai reģistrācijas.
Ieteicams veikt UX auditu vismaz reizi gadā vai pēc būtiskām izmaiņām mājaslapā. Tas palīdz savlaicīgi atklāt problēmas un pielāgoties lietotāju vajadzībām un tehnoloģiju attīstībai.
Parasti audits ilgst no 1 līdz 6 nedēļām atkarībā no mājaslapas apjoma un sarežģītības. Šajā laikā tiek analizēti dati, lietotāju uzvedība un veikti testi.
Izmaksas var svārstīties atkarībā no mājaslapas lieluma, uzdevumu apjoma un izvēlētā pakalpojuma sniedzēja. Parasti izmaksas iekļaujas summā no 600 EUR līdz 1400 EUR. Precīzu cenu varēsim noteikt pēc konsultācijas un vajadzību izvērtēšanas.
Visbiežāk atklātās problēmas ir sarežģīta navigācija, neskaidrs vai nestrukturēts informācijas izvietojums, neatbilstoši pielāgota mobilā versija, lēna ielāde un nepietiekami efektīvas kontaktformas vai pirkuma veikšanas ceļi.
Mēs izmantojam analītikas rīkus, piemēram, HotJar, Microsoft Clarity, heatmap analīzi, lietotāju testēšanu, Google Analytics un tiešas atsauksmes. Šie dati palīdz precīzi identificēt problēmas un lietotāju paradumus.
Nē, UX audits ir svarīgs jebkura veida mājaslapām un digitālajiem risinājumiem, tostarp pakalpojumu portāliem, informatīvajām vietnēm un aplikācijām. Labs UX palīdz nodrošināt ērtu un efektīvu lietotāja pieredzi neatkarīgi no lapas veida.
UX audits uzlabo mājaslapas lietojamību, padarot to ērtāku un pievilcīgāku apmeklētājiem. Meklētājprogrammas, piemēram, Google, vērtē pozitīvu lietotāja pieredzi — ātru ielādi, skaidru struktūru un vieglu navigāciju — kā svarīgu faktoru augstākas vietas nodrošināšanai meklēšanas rezultātos.
Sazinieties ar mums
Mūsu komanda priecāsies atbildēt uz visiem Jums interesējošiem jautājumiem. Aizpildiet kontaktu formu, un mēs ar Jums sazināsimies.
