Atslēgvārdu izpēte

Palīdziet saviem potenciālajiem klientiem atrast tieši Jūsu uzņēmuma piedāvātās preces un pakalpojumus, izmantojot atbilstošus atslēgvārdus!

Atslēgvārdu izpēte palīdz ieraudzīt, kā klients realitātē meklē Jūsu piedāvātās preces un pakalpojums. Iespējams, tieši nepareizi izvēlētu atsēgvārdu dēļ Jūsu potenciālie klienti neatrod Jūsu piedāvātos produktus un mājaslapa zaudē apmeklētājus.

Atslēgvārdu izpēte - E-komercija.lv

Google atslēgvārdu izpēte

Atslēgvārdu izpētes rezultātā iespējams noskaidrot, cik bieži un precīzi kādus vārdus Jūsu potenciālie klienti visbiežāk ievada Google, meklējot preces vai pakalpojumus, kas atrodami arī Jūsu piedāvājumā.

Vai Jūs zinājāt?

Atslēgvārdu izpētes darbs ir nebeidzams. Lai arī cik plašu atslēgvārdu sarakstu Jūs izveidotu, vienmēr būs vārdu daļa, kas pēc laika vairs nebūs aktuāla, un tos būs nomainījuši pavisam jauni vārdi / vārdu salikumi.

Kamēr vien Jūs vēlēsieties saglabāt savu internetveikalu meklēšanas rezultātu augšgalā, tik ilgi arī būs nepieciešams aktīvi strādāt pie atslēgvārdu izpētes.

Darba pārtraukums nozīmēs atvērtas durvis Jūsu konkurentiem.

Pieteikties konsultācijai

Kā notiek atslēgvārdu izpēte

Atslēgvārdu izpēte ir apjomīgs process, kas sastāv no trim svarīgākajiem soļiem.

01. Informācija

Lai efektīvi veiktu atslēgvārdu izpēti, aicināsim Jūs sniegt informāciju par, Jūsuprāt, svarīgajiem atslēgvārdiem, specifiskiem nozares terminiem, konkurentiem u. c.

02. Izpēte

Balstoties uz sniegto informāciju, veiksim izpēti, lai atklātu populārākos atslēgvārdus, saistītās frāzes un vārdus, jaunas iespējas atslēgvārdu izmantošanā, piem., vietējā SEO nolūkos, u. c.

03. Stratēģija

Mēs sagrupēsim atslēgvārdus un sniegsim ieteikumus, kurus atslēgvārdus, kur un kā varat visefektīvāk izmantot, lai sasniegtu sava uzņēmuma mērķus. Identificētie atslēgvārdi sniegs jaunas idejas dažādu veidu pasākumiem digitālajā vidē, ieskaitot SEO optimizāciju.

Lepojamies ar mūsu klientu rezultātiem

Riepu serviss

6 gadu laikā, patstāvīgi attīstot SEO, klients sasniedzis organiskās apmeklētības pieaugumu par 643%.

5 gadu laikā, patstāvīgi attīstot SEO, klients sasniedzis organiskās apmeklētības pieaugumu par 643%.

Mēbeļu tirdzniecība

Plūsma no Google organiskajiem rezultātiem 6 mēnešu laikā pieaugusi par 54%.

Plūsma no Google organiskajiem rezultātiem 6 mēnešu laikā pieaugusi par 54%.

Būvmateriālu tirdzniecība

Šogad lielākā daļa internetveikalu piedzīvoja strauju apmeklētāju kritumu, taču mēs guvām 55% vairāk apmeklējumu.

Šogad lielākā daļa internetveikalu piedzīvoja strauju apmeklētāju kritumu, taču mēs guvām 55% vairāk apmeklējumu.

Bērnu rotaļlietu tirdzniecība

1 gada laikā, organiskās apmeklētības pieaugums palielinājies par 93.50%.

1 gada laikā, organiskās apmeklētības pieaugums palielinājies par 93.50%.

Medicīnas nozare

Plūsma no Google organiskajiem rezultātiem 3 mēnešu laikā pieaugusi par 441%.

Plūsma no Google organiskajiem rezultātiem 3 mēnešu laikā pieaugusi par 441%.

Mēbeles birojam un mājai

Gada laikā tika veiktas dažādas SEO optimizācijas, kā rezultātā apmeklētāju skaits no Google pieauga par 30%.

Gada laikā tika veiktas dažādas SEO optimizācijas, kā rezultātā apmeklētāju skaits no Google pieauga par 30%.

Būvmateriālu tirdzniecība

Unikālo apmeklētāju skaits no Google, kopš 2019. gada, pieaudzis par 130% un turpina augt.

Unikālo apmeklētāju skaits no Google, kopš 2019. gada, pieaudzis par 130% un turpina augt.

Cik maksā atslēgvārdu izpēte?

no 480 €*

Izmaksas ir atkarīgas no nozares, tās popularitātes, pētāmo vārdu un frāžu apjoma.

*Cena norādīta bez PVN

Četri iemesli, kāpēc ir svarīgi izpētīt atslēgvārdus

Atslēgvārdu izpētes nozīme

Jaunas iespējas

Uzzinot kādus atslēgvārdus izmanto interneta lietotāji, rodas jaunas iespējas un idejas komunikācijai un pārdošanas pasākumiem.

Uzlabota struktūra

Atslēgvārdu izpēte palīdz uzlabot arī internetveikala struktūru, kas, savukārt, pozitīvi ietekmē lietotāju pieredzi un SEO rezultātus.

Uzlabots saturs

Pārzinot un izvēloties savus fokusa atslēgvārdus, Jums būs daudz vieglāk uzlabot internetveikala saturu — preču aprakstus, BUJ, veidot bloga rakstus u. c.

Stratēģiski lēmumi

Jūs varēsiet pieņemt stratēģiskus lēmumus, piemēram, koncentrēties uz lielāku skaitu atslēgvārdu ar mazāku konkurenci, garās astes atslēgvārdiem u. c., lai sasniegtu savus mērķus.

Mūsu misija ir palīdzēt uzņēmumu izaugsmei

Ikviens var dot solījumus, taču mēs dodam izmērāmus rezultātus. Lūk, daži no tiem.

+643%

apmeklētības pieaugums 5 gadu laikā, pastāvīgi attīstot SEO

+48%

apmeklētības pieaugums no Google meklētāja 6 mēnešu laikā

+130%

apmeklētības pieaugums 3 gadu laikā no Google meklētāja

SEO audits - Mājaslapas lietotāju pieredzes uzlabošanai

Vislabākā lietošanas pieredze

Labs mājaslapas ielādes ātrums ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas ļaus Jūsu potenciālajam klientam ilgāk uzturēties internetveikalā. Tikpat svarīga ir mājaslapas pareiza darbība no sākumlapas līdz pat pirkuma apstrādei. Veiciet tehnisko SEO auditu, lai klienti vienmēr pie Jums atgrieztos.

Tehniskais SEO audits
Konkurentu izpēte - Mājaslapas izvērtēšanai un uzlabojumu ieviešanai

Kā sokas Jūsu konkurentiem?

Zinot, kā strādā konkurenti, Jūs varēsiet kritiski izvērtēt savu internetveikalu, lai veiktu nepieciešamos uzlabojumus un vienmēr būtu soli priekšā.

Konkurentu izpēte

Biežāk uzdotie jautājumi

Cik daudz atslēgvārdu es saņemšu?

Atslēgvārdu daudzums ir atkarīgs no nozares specifikas. Parasti iesniedzam klientiem sarakstus ar vairākiem desmitiem atslēgvārdu grupu, kuras veidos tūkstošiem atslēgvārdu.

Kur es varu izmantot atslēgvārdu izpēti?

Atslēgvārdu izpēti ir iespējams izmantot SEO optimizācijā, reklāmu veidošanā, ierakstu veidošanā sociālajos tīklos, bloga rakstu izveidē, preču un pakalpojumu aprakstu izstrādē u. c. Atslēgvārdu izpētes rezultātus ir iespējams izmantot visos komunikācijas pasākumos, kur ir iesaistīts teksts. Atslēgvārdu izpēte ir arī svarīgs posms mājaslapas vai internetveikala struktūras, arhitektūras, koncepcijas un satura plānošanā.

Cik ilgi notiek atslēgvārdu izpēte?

Pēc vienošanās noslēgšanas veicam to 2 līdz 4 nedēļu laikā atkarībā no nozares un atslēgvārdu apjoma.

Cik bieži ir jāveic atslēgvārdu izpēte?

Ņemot vērā to, ka lietotāju paradumi ļoti strauji mainās, mēs iesakām veikt izpēti reizi gadā.

Sazinieties ar mums

Mūsu komanda priecāsies atbildēt uz visiem Jums interesējošiem jautājumiem. Aizpildiet kontaktu formu, un mēs ar Jums sazināsimies.

    Sazinieties ar mums - E-komercija.lv
    <h3>Paldies, esam saņēmuši Tavu vēstuli!</h3>
    <p>Jau tuvākajā laikā ar Tevi sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>