Atslēgvārdu izpēte
Palīdziet saviem potenciālajiem klientiem atrast tieši Jūsu uzņēmuma piedāvātās preces un pakalpojumus, izmantojot atbilstošus atslēgvārdus!
Atslēgvārdu izpēte palīdz ieraudzīt, kā klients realitātē meklē Jūsu piedāvātās preces un pakalpojums. Iespējams, tieši nepareizi izvēlētu atsēgvārdu dēļ Jūsu potenciālie klienti neatrod Jūsu piedāvātos produktus un mājaslapa zaudē apmeklētājus.
Google atslēgvārdu izpēte
Atslēgvārdu izpētes rezultātā iespējams noskaidrot, cik bieži un precīzi kādus vārdus Jūsu potenciālie klienti visbiežāk ievada Google, meklējot preces vai pakalpojumus, kas atrodami arī Jūsu piedāvājumā.
Vai Jūs zinājāt?
Atslēgvārdu izpētes darbs ir nebeidzams. Lai arī cik plašu atslēgvārdu sarakstu Jūs izveidotu, vienmēr būs vārdu daļa, kas pēc laika vairs nebūs aktuāla, un tos būs nomainījuši pavisam jauni vārdi / vārdu salikumi.
Kamēr vien Jūs vēlēsieties saglabāt savu internetveikalu meklēšanas rezultātu augšgalā, tik ilgi arī būs nepieciešams aktīvi strādāt pie atslēgvārdu izpētes.
Darba pārtraukums nozīmēs atvērtas durvis Jūsu konkurentiem.
Kā notiek atslēgvārdu izpēte
Atslēgvārdu izpēte ir apjomīgs process, kas sastāv no trim svarīgākajiem soļiem.
01. Informācija
Lai efektīvi veiktu atslēgvārdu izpēti, aicināsim Jūs sniegt informāciju par, Jūsuprāt, svarīgajiem atslēgvārdiem, specifiskiem nozares terminiem, konkurentiem u. c.
02. Izpēte
Balstoties uz sniegto informāciju, veiksim izpēti, lai atklātu populārākos atslēgvārdus, saistītās frāzes un vārdus, jaunas iespējas atslēgvārdu izmantošanā, piem., vietējā SEO nolūkos, u. c.
03. Stratēģija
Mēs sagrupēsim atslēgvārdus un sniegsim ieteikumus, kurus atslēgvārdus, kur un kā varat visefektīvāk izmantot, lai sasniegtu sava uzņēmuma mērķus. Identificētie atslēgvārdi sniegs jaunas idejas dažādu veidu pasākumiem digitālajā vidē, ieskaitot SEO optimizāciju.
Četri iemesli, kāpēc ir svarīgi izpētīt atslēgvārdus
Jaunas iespējas
Uzzinot kādus atslēgvārdus izmanto interneta lietotāji, rodas jaunas iespējas un idejas komunikācijai un pārdošanas pasākumiem.
Uzlabota struktūra
Atslēgvārdu izpēte palīdz uzlabot arī internetveikala struktūru, kas, savukārt, pozitīvi ietekmē lietotāju pieredzi un SEO rezultātus.
Uzlabots saturs
Pārzinot un izvēloties savus fokusa atslēgvārdus, Jums būs daudz vieglāk uzlabot internetveikala saturu — preču aprakstus, BUJ, veidot bloga rakstus u. c.
Stratēģiski lēmumi
Jūs varēsiet pieņemt stratēģiskus lēmumus, piemēram, koncentrēties uz lielāku skaitu atslēgvārdu ar mazāku konkurenci, garās astes atslēgvārdiem u. c., lai sasniegtu savus mērķus.
Mūsu misija ir palīdzēt uzņēmumu izaugsmei
Ikviens var dot solījumus, taču mēs dodam izmērāmus rezultātus. Lūk, daži no tiem.
+643%
apmeklētības pieaugums 5 gadu laikā, pastāvīgi attīstot SEO
+48%
apmeklētības pieaugums no Google meklētāja 6 mēnešu laikā
+130%
apmeklētības pieaugums 3 gadu laikā no Google meklētāja
Vislabākā lietošanas pieredze
Labs mājaslapas ielādes ātrums ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas ļaus Jūsu potenciālajam klientam ilgāk uzturēties internetveikalā. Tikpat svarīga ir mājaslapas pareiza darbība no sākumlapas līdz pat pirkuma apstrādei. Veiciet tehnisko SEO auditu, lai klienti vienmēr pie Jums atgrieztos.
Kā sokas Jūsu konkurentiem?
Zinot, kā strādā konkurenti, Jūs varēsiet kritiski izvērtēt savu internetveikalu, lai veiktu nepieciešamos uzlabojumus un vienmēr būtu soli priekšā.
Biežāk uzdotie jautājumi
Atslēgvārdu daudzums ir atkarīgs no nozares specifikas. Parasti iesniedzam klientiem sarakstus ar vairākiem desmitiem atslēgvārdu grupu, kuras veidos tūkstošiem atslēgvārdu.
Atslēgvārdu izpēti ir iespējams izmantot SEO optimizācijā, reklāmu veidošanā, ierakstu veidošanā sociālajos tīklos, bloga rakstu izveidē, preču un pakalpojumu aprakstu izstrādē u. c. Atslēgvārdu izpētes rezultātus ir iespējams izmantot visos komunikācijas pasākumos, kur ir iesaistīts teksts. Atslēgvārdu izpēte ir arī svarīgs posms mājaslapas vai internetveikala struktūras, arhitektūras, koncepcijas un satura plānošanā.
Pēc vienošanās noslēgšanas veicam to 2 līdz 4 nedēļu laikā atkarībā no nozares un atslēgvārdu apjoma.
Ņemot vērā to, ka lietotāju paradumi ļoti strauji mainās, mēs iesakām veikt izpēti reizi gadā.
Sazinieties ar mums
Mūsu komanda priecāsies atbildēt uz visiem Jums interesējošiem jautājumiem. Aizpildiet kontaktu formu, un mēs ar Jums sazināsimies.