B2B e-komercijas risinājumi
B2B e-komercijas risinājumi efektīvākiem pārdošanas procesiem.
Mēs palīdzam uzņēmumiem automatizēt darījumu plūsmu, nodrošināt klientiem ērtu pašapkalpošanos un piedāvāt personalizētas cenas.
Galvenie ieguvumi,
ko sniedz B2B risinājumi
B2B web risinājumi padara Jūsu sadarbību ar klientiem efektīvāku — sākot no pasūtījumu apstrādes līdz personalizētai pieredzei.
Automatizēta pasūtījumu plūsma
Pasūtījumi ienāk sistēmā automātiski — nav jāveic manuāla datu ievade, tādējādi samazinot kļūdu risku un laika patēriņu.
Personalizēta klientu pieredze
Klienti redz tieši savām līgumattiecībām atbilstošas cenas un nosacījumus, kas veicina lojalitāti un ērtāku iepirkšanos.
Ātra piekļuve informācijai
Visu nepieciešamo — katalogu, cenas, atlikumus un pasūtījumu vēsturi — klienti redz vienuviet un jebkurā brīdī.
Vienkārša pasūtīšana tiešsaistē
Nav nepieciešams katru reizi zvanīt vai rakstīt menedžerim — visas preces un informācija ir pieejama tiešsaistē, un pasūtījumus var veikt 24/7.
Automatizēts B2B e-veikals efektīvākai uzņēmuma darbībai
Automatizēts B2B e-veikals palīdz uzņēmumiem palielināt pārdošanas apjomus un samazināt manuālo darbu, nodrošinot efektīvāku ikdienas darbu.
Jūsu klienti var ērti autorizēties, redzēt pielāgotas cenas un noformēt pasūtījumus tiešsaistē. Visi dati automātiski tiek pārsūtīti uz noliktavas sistēmu, nodrošinot precīzu, ātru un drošu pasūtījumu apstrādi.
Populārākie B2B
e-komercijas risinājumi
B2B web risinājumu izstrāde piedāvā plašu funkcionalitāti, kas atvieglo ikdienu gan klientiem, gan uzņēmumam, padarot pasūtījumu procesu ātrāku, ērtāku un pārskatāmāku.
Cenu grupu pārvaldība
Klientu grupām iespējams atšķirīgi piešķirt specifiskas cenas atbilstoši sadarbībai vai līguma noteikumiem.
Personalizētas cenas un atlaides
Katram lietotājam var noteikt individuālas preču cenas vai atlaides konkrētiem produktiem, kā arī slēpt cenas noteiktām klientu grupām.
Apjoma atlaides
Sasniedzot noteiktu pasūtījuma summu, sistēma automātiski piemēro atlaidi, piemēram, 5% vai 10%, kas motivē klientus veikt lielākus pirkumus.
Cenu attēlošana ar vai bez PVN
Atkarībā no lietotāja profila iespējams rādīt neto vai bruto cenas, nodrošinot ērtu izmaksu pārskatāmību uzņēmumiem.
Request a Quote (piedāvājuma pieprasījums)
Iespēja aizpildīt speciālu formu, lai saņemtu personalizētu piedāvājumu. Informācija automātiski nonāk pārdošanas komandai, kas sagatavos individuālu cenrādi.
Kredītlimiti un apmaksas termiņi
Sistēmā iespējams noteikt kredītlimitu un individuālus apmaksas nosacījumus, ļaujot klientiem veikt pasūtījumu ar atlikto maksājumu.
Produktu redzamības kontrole
Dažādām klientu grupām iespējams rādīt atšķirīgus produktus vai kategorijas, nodrošinot pilnīgu cenu un sortimenta kontroli.
Noliktavas atlikumi reāllaikā
Klienti redz aktuālu preču pieejamību un atlikumus, tāpēc nav jāzvana pārdošanas daļai, lai noskaidrotu situāciju noliktavā.
ERP un CRM integrācija
Sistēma nodrošina reāllaika datu apmaiņu ar noliktavas un klientu vadības sistēmām, sinhronizējot pasūtījumus, cenas un klientu informāciju.
Daudzvalodu atbalsts
E-veikalu iespējams tulkot dažādās, izvēlētās valodās, lai nodrošinātu ērtu lietošanu arī starptautiskiem klientiem.
Dažādu valūtu atbalsts
Cenas iespējams attēlot visdažādākajās valūtās, ļaujot klientiem izvēlēties sev ērtāko valūtu pirkumiem.
Pasūtījumu ierobežojumi
Nosakiet minimālo vai maksimālo pasūtījuma summu, kā arī limitējiet viena produkta daudzumu noteiktam klientam.
Piegādes iespēju pārvaldība
Dažādām klientu grupām iespējams piešķirt atšķirīgas piegādes opcijas vai noteikt bezmaksas piegādi pie konkrēta pasūtījuma apjoma.
Apakškontu izveide uzņēmumiem
Viens uzņēmuma profils var saturēt vairākus darbiniekus ar atšķirīgām lomām, piekļuves tiesībām un cenām.
Uzņēmuma profila apstiprināšana
Jauna klienta reģistrācija notiek pēc pieteikuma izskatīšanas un apstiprināšanas, kas nodrošina kontroli pār klientu datubāzi.
Pielāgotas reģistrācijas un pasūtījumu formas
Profila reģistrāciju un pasūtījuma noformēšanu iespējams pielāgot, pievienojot papildu laukus atbilstoši biznesa vajadzībām.
Uzticami risinājumi,
ko novērtē uzņēmumi
B2B e-komercijas risinājumi — ieguvums skaitļos
Skaitļi runā paši par sevi — B2B digitalizācija un automatizācija ļauj uzņēmumiem paātrināt izaugsmi, samazināt izmaksas un būt soli priekšā konkurentiem.
73%
B2B pircēju ir gatavi veikt pasūtījumus, izmantojot e-komercijas platformu.
-12.2%
samazināti izdevumi uz mārketingu, pateicoties palielinātiem pārdošanas apjomiem.
86%
no B2B klientiem sagaida, ka uzņēmums zinās informāciju par viņiem un pielāgos interakcijas.
Sāciet ar bezmaksas konsultāciju!
Bez steigas un saistībām — pārrunāsim Jūsu uzņēmuma vajadzības un kopīgi apskatīsim Jums atbilstošāko piedāvājumu.
Ilgtermiņa priekšrocības,
ko sniedz B2B e-komercijas risinājumi
B2B risinājumi palīdz uzņēmumiem ilgtermiņā veidot stabilu pamatu nākotnei, nodrošinot lielāku efektivitāti, apgrozījuma pieaugumu un ciešākas attiecības ar klientiem.
Efektivitāte un zemākas izmaksas
Samazinās manuālais darbs un kļūdu risks, pārdošanas komanda var fokusēties uz jaunu klientu piesaisti un attiecību stiprināšanu ar esošajiem.
Pārdošanas apjoma pieaugums
Automatizēts un ērts e-veikals paātrina darījumu noslēgšanu, veicina biežākus un apjomīgākus pasūtījumus, kā arī motivē klientus veikt atkārtotus pasūtījumus.
Integrācija ar ERP/CRM sistēmām
Sinhronizācija starp e-veikalu un ERP/CRM nodrošina precīzu datu plūsmu abos virzienos, garantējot vienmēr aktuālu un uzticamu informāciju.
Klientu lojalitāte un konkurētspēja
Personalizēta pieredze, caurspīdīgi nosacījumi un pašapkalpošanās iespējas veido stiprākas ilgtermiņa attiecības un ceļ uzņēmuma autoritāti starp konkurentiem.
Pieejamās integrācijas
Neatkarīgi no tā, vai Jums nepieciešama vienkārša maksājumu pieslēgšana vai pilna ERP sinhronizācija — mūsu e-komercijas risinājumi atbalsta plašu integrāciju klāstu, kas aug līdzi Jūsu biznesam.
Paaugstiniet uzņēmuma produktivitāti, nodrošinot vienmērīgu un pārskatāmu preču, atlikumu un pasūtījumu datu plūsmu starp interneta veikalu un populārākajām noliktavas uzskaites sistēmām!















Padariet iepirkšanos saviem klientiem vēl ērtāku un drošāku, piedāvājot norēķinu iespējas ar populārākajām maksājumu metodēm!















Nodrošiniet nevainojamu pasūtījumu apstrādi ar automatizētu datu pārsūtīšanu uz populārākajām vietējām un starptautiskajām piegādes sistēmām!










Lai palielinātu apmeklētāju plūsmu un pārdošanas iespējas, iesakām integrēt Jūsu interneta veikalu ar populārākajiem salīdzināšanas portāliem, kuru vidējais mēneša apmeklējums pārsniedz 1 miljonu lietotāju.




Vērtība, ko sniedz eComStrive
Mūsu pieeja balstās uz biznesa vajadzību izpratni, pārdomātām tehnoloģijām
un ilgtermiņā uzkrātu komandas pieredzi, lai katrs risinājums sniegtu izmērāmu
atdevi un palīdzētu Jums sasniegt izvirzītos mērķus.
15+ gadu pieredze
12+ cilvēku komanda
100+ paveiktu projektu
- dizains
- programmēšanas
- mājaslapas uzturēšana
- seo optimizācija
- reklāma
- datu analītika
Citi pakalpojumi
SEO pakalpojumi
Palīdzēsim Jūsu uzņēmumam sasniegt Google TOP pozīcijas, piesaistīt potenciālos klientus un uzlabot mājaslapas kvalitāti ilgtermiņā.
Interneta veikalu izstrāde
Izstrādāsim Jūsu biznesam pielāgotu e-komercijas risinājumu uz WooCommerce bāzes, nodrošinot ērtas iepirkšanās pieredzi Jūsu klientiem.
Analītiskā izpēte
Veiksim mājaslapas analītisko izpēti pirms dizaina izstrādes un programmēšanas, lai nodrošinātu stabilu pamatu projekta turpmākajai attīstībai.
Biežāk uzdotie jautājumi
Vai B2B klientiem pielāgots e-veikals nozīmē, ka pārdošanas komanda kļūst lieka?
Nē — tieši pretēji. Automatizācija atbrīvo pārdošanas komandu no manuālas pasūtījumu apstrādes, ļaujot tai koncentrēties uz attiecību stiprināšanu, stratēģiskiem darījumiem un jaunu klientu piesaisti.
Cik sarežģīti ir integrēt e-veikalu ar mūsu ERP vai CRM sistēmu?
Integrācija ar populārākajām biznesa sistēmām ir pilnībā iespējama, nodrošinot datu plūsmu reāllaikā: noliktavas atlikumus, cenas, pasūtījumus un klientu informāciju.
Vai klienti sapratīs, kā izmantot pašapkalpošanās e-veikalu?
Jā, jo izcila lietotāju pieredze mūsu darbā ir viena no prioritātēm. Intuitīvs interfeiss ļauj klientiem ātri atrast produktus, redzēt individuāla cenas un veikt pasūtījumus 24/7.
Kā automatizācija palīdz samazināt izmaksas?
Tā mazina manuālā darba apjomu un kļūdu risku, jo pasūtījumi netiek apstrādāti katru reizi manuāli. Tas nozīmē mazāk resursu patēriņu un augstāku efektivitāti.
Vai šādi risinājumi der arī mazākiem B2B uzņēmumiem?
Jā, jo pat nelieliem uzņēmumiem automatizācija palīdz ietaupīt laiku un resursus. Turklāt risinājumus var ieviest pakāpeniski, sākot ar pamatfunkcijām.
Sazinieties ar mums
Mūsu komanda priecāsies atbildēt uz visiem Jums interesējošiem jautājumiem. Aizpildiet kontaktu formu, un mēs ar Jums sazināsimies.
