Konversiju optimizācija
Palieliniet savu mājaslapas atdevi! Veicam konversiju optimizāciju, kas balstīta rūpīgā datu analīzē, lapas lietotāju uzvedībā un ilgtermiņā pārbaudītās metodēs.
Veicam testēšanu, stratēģiski uzlabojam lapas elementu izvietojumu, CTA efektivitāti un lietojamības pieredzi, lai Jūsu apmeklētāji kļūtu par klientiem.
Konversiju optimizācija — skaitļos un ieguvumos
Konversiju optimizācija ir viena no efektīvākajām metodēm, kā palielināt rezultātus bez papildu reklāmas izdevumiem. Ar pareiziem uzlabojumiem iespējams sasniegt ievērojamu pārdošanas pieaugumu.
371%
klikšķu pieaugums, tikai uzlabojot CTA pogu.
29%
konversiju pieaugums, sūtot personalizētus e-pastus.
49%
konversiju pieaugums, regulāri veicot A/B testēšanu.
Kas ir konversija un kāpēc tā ir nozīmīga?
Konversija ir konkrēta darbība, ko vēlaties, lai lapas apmeklētājs veic — pirkums, reģistrācija, kontaktformas aizpildīšana vai cita mērķa sasniegšana. Tā atspoguļo ieguldījumu atdevi, palīdz saprast lietotāju uzvedību un sekmē biznesa izaugsmi.
Kas ir konversiju optimizācija?
Konversiju optimizācija (CRO) ir uz datiem balstīts process, kura mērķis ir palielināt to mājaslapas apmeklētāju īpatsvaru, kas veic vēlamo konversiju. Tas ietver lietotāju uzvedības analīzi, šķēršļu identificēšanu, A/B testēšanu un stratēģisku elementu uzlabošanu.
Mājaslapu konversijas
Konversija ir jebkura vēlamā darbība, ko apmeklētājs veic Jūsu mājaslapā, piemēram — pirkums, reģistrācija, kontaktformas aizpildīšana vai cita mērķtiecīga darbība. Lai labāk izprastu šo procesu, konversijas mēdz iedalīt divās līnijās:
01. Makrokonversijas
Tās ir galvenās lietotāju darbības, kas sniedz tiešu ieguvumu uzņēmumam. Tās visbiežāk saistītas ar pārdošanu vai pakalpojuma pieprasīšanu, un to mērķis ir tūlītējs rezultāts.
Piemērs: interneta veikalā par makrokonversiju uzskatāma produkta iegāde, bet pakalpojumu sniedzēja mājaslapā — konsultācijas rezervēšana vai pieteikuma nosūtīšana.
Šāda veida konversija ir tiešs rādītājs tam, cik sekmīgi mājaslapa spēj pārvērst apmeklētājus par klientiem.
02. Mikrokonversijas
Atspoguļo mazākas, starpposma darbības, kas signalizē par lietotāja ieinteresētību un iesaisti. Lai arī tās pašas par sevi nenodrošina tūlītēju peļņu, mikrokonversijas ir svarīgas turpmākai lietotāja attiecību attīstībai ar uzņēmumu.
Piemērs: e-pasta jaunumu abonēšana, informācijas brošūru lejupielāde, reģistrēšanās bezmaksas izmēģinājumam vai sekošana sociālajos tīklos.
Šīs darbības bieži vien ir pirmais solis ceļā uz galveno mērķi — makrokonversiju.
Mēs piedāvājam
eComStrive konversiju optimizācijas pakalpojumi palīdz palielināt uzņēmuma pārdošanas apjomus, samazināt izmaksas un nostiprināt savu pozīciju tirgū. Rūpīgi analizējam Jūsu mājaslapas lietotāju uzvedību, identificējam šķēršļus un ieviešam uzlabojumus.
KPI definēšana
Nosakām izmērāmus mērķus precīzai optimizācijas efektivitātes analīzei. Tas palīdz pieņemt uz datiem balstītus lēmumus izaugsmes virzīšanai.
Pārbaudām mājaslapas tehnisko atbilstību Google meklētāja prasībām. Atklājam un novēršam kļūdas, kas kavē Jūsu redzamību meklēšanas rezultātos.
Uzlabojam Jūsu mājaslapas saturu, struktūru un atslēgvārdus, lai palielinātu organisko apmeklējumu, kas rezultējas klientu iegušanā.
Lapas ātrdarbības optimizācija
Uzlabojam lapas ielādes ātrumu, lai nodrošinātu ātru un vienmērīgu lietošanas pieredzi, samazinātu atteikumu rādītājus un veicinātu konversijas.
UX audits
Analizējam mājaslapas lietojamību un identificējam šķēršļus lietotāja ceļā. Piedāvājam praktiskus risinājumus ērtākai un intuitīvākai lapas lietošanas pieredzei.
Datu monitorings un analīze
Nodrošinām precīzu lietotāju uzvedības izsekošanu ar mērķi iegūt skaidrus datus, kurus izmantot turpmāko uzlabojumu veikšanai.
Lapas struktūras uzlabošana
Pārskatām un optimizējam navigāciju un satura hierarhiju (H1, H2, H3…). Tas palīdz lietotājiem ātrāk atrast informāciju un uzlabo SEO.
Lietotāju uzvedības analīze
Izpētām, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar Jūsu lapu — kur klikšķina, kur aizkavējas vai pamet lapu. Iegūtā informācija ļauj veikt mērķtiecīgus uzlabojumus.
Pirkuma ceļa optimizācija
Vienkāršojam un saīsinām ceļu no produkta apskates līdz pirkumam, lai samazinātu groza pamešanas risku.
Pielāgojam tekstus, virsrakstus un vizuālos elementus atbilstoši SEO un lietotāju vajadzībām, lai piesaistītu un noturētu Jūsu mērķauditoriju.
Mobilās pieredzes optimizācija
Pielāgojam lapu mobilajām ierīcēm, uzlabojot tās lietojamību un funkcionalitāti. Responsīvs dizains ļauj sasniegt ievērojami plašāku auditoriju.
Pieteikumu formu ieviešana
Izstrādājam pielāgotas pieteikumu formas, kas ir viegli aizpildāmas un mudina lietotāju uz rīcību. Mērķis — palielināt kontaktu vai pirkumu skaitu.
Saņemiet individuālu konsultāciju par mājaslapas konversiju uzlabošanu
Piesakiet bezmaksas konsultāciju, un eComStrive speciālisti identificēs Jūsu mājaslapas attīstības iespējasun atbildēs uz visiem jautājumiem!
Konversiju optimizācija —galvenie ieguvumi
Stratēģiska pieeja, kas palielina Jūsu mājaslapas atdevi, nemainot reklāmas budžetu vai apmeklētāju skaitu. Balstīta uz datiem, testēšanu un mērķtiecīgu lapas uzlabošanu, kas ilgtermiņā ietekmē peļņu, klientu lojalitāti un zīmola uzticamību.
Zemākas izmaksas
Jums nav jātērē vairāk reklāmā, lai iegūtu jaunus klientus. Varat efektīvi izmantot esošo apmeklējumu, samazinot izmaksas uz vienu iegūto klientu un uzlabojot reklāmas atdevi.
Uzlabots UX
Optimizācijas ietvaros tiek analizēti un novērsti šķēršļi lietotāja ceļā. Jūsu mājaslapa kļūst ātrāka, saprotamāka un intuitīvāka — lietotāji tajā labi orientējas, kas veicina konversijas un atkārtotu apmeklējumu.
Izpildīts mērķis
Efektīva konversiju optimizācija palīdz apmeklētājiem vieglāk pieņemt lēmumu un veikt mērķdarbību — pirkums, pieraksts, rezervācija vai saziņa. Tas tiešā veidā veicina pārdošanas rezultātus.
Vērtīgi dati
Analizējot konversiju ceļu, iespējams precīzāk saprast, ko lietotāji meklē, kur aizkavējas un kas viņus pārliecina. Optimizācija ļauj balstīt lēmumus uz reālu lietotāju uzvedību nevis minējumiem.
Konkurētspēja
Digitālajā vidē, kur lietotāji izvēlas sekundēs, optimizēta pieredze ir reāls konkurences ierocis. Zīmols, kas piedāvā ātrāku, skaidrāku un uzticamāku ceļu līdz pirkumam, kļūst par pirmo izvēli.
Aktuāls saturs
Jūs redzat, kuri virsraksti, ziņojumi vai vizuālie elementi rezonē ar auditoriju un kā tie ietekmē konversijas. Jūs vienmēr zināt, kas šobrīd strādā vislabāk un varat ātri tam pielāgoties.
Citi pakalpojumi
Tehniskais SEO Audits
Identificēsim un risināsim tehniskās nepilnības, kas kavē Jūsu mājaslapas vai interneta veikala nokļūšanu Google meklēšanas rezultātu TOP pozīcijās.
SEO pakalpojumi
Palīdzēsim Jūsu uzņēmumam sasniegt Google TOP pozīcijas, piesaistīt potenciālos klientus un uzlabot mājaslapas kvalitāti ilgtermiņā.

SEO tekstu izveide
Sagatavosim kvalitatīvus SEO tekstus Jūsu mājaslapai, lai uzlabotu tās pozīcijas meklētājprogrammās, veicinātu labāku lietotāju pieredzi un Jūsu uzņēmuma atpazīstamību.
Sazinieties ar mums
Mūsu komanda priecāsies atbildēt uz visiem Jums interesējošiem jautājumiem. Aizpildiet kontaktu formu, un mēs ar Jums sazināsimies.
