SEO vērtības
migrācija
Nezaudējiet gadiem audzētos SEO rezultātus, veidojot savu jauno interneta veikalu! Saglabājiet jau iegūto mājaslapas vērtību un turpiniet attīstīt savu biznesu no punkta, kurā to noslēdzāt vecajā mājaslapā.
Pat, ja iepriekš neesat veicis SEO optimizāciju mājaslapai, Google gadiem ir vērojusi lapu un vērtējusi to, tāpēc ir svarīgi uzkrāto vērtību pārnest uz jauno lapu.
Kas ir SEO vērtības migrācija?
Atjaunojot esošu internetveikalu vai veidojot jaunu, ir svarīgi, ka iepriekš sasniegtā internetveikala SEO vērtība nepazūd. Tam nepieciešams veikt vairākus darbus: pašreizējās URL struktūras fiksēšanu un jaunas struktūras plānošanu, pārvirzīšanas plānošanu un ieviešanu, Google Search Console konfigurēšanu.
SEO vērtības migrācijas darbus nepieciešams veikt vēl pirms jaunā vai uzlabotā internetveikala publicēšanas.
Kā notiek SEO vērtības migrācija?
SEO vērtības migrācija ir delikāts process, kura laikā ir jāveic trīs svarīgi soļi.
01. Izpēte
Mūsu speciālisti fiksēs pašreizējā internetveikala struktūru un salīdzinās to ar jaunā internetveikala struktūru, lai identificētu visus ar SEO migrāciju veicamos darbus.
02. Plānošana
Balstoties uz iegūto informāciju, kā arī jaunā internetveikala mērķiem, mēs varēsim veikt jaunā internetveikala URL struktūras izplānošanu, kā arī „iztīrīt” 404 un 302 lapas.
03. Migrēšana
Visām identificētajām lapām saliksim 301 redirects, kā arī veiksim Google Search Console konfigurēšanu un pielāgošanu jaunajam internetveikalam.
Kāpēc investēt SEO vērtības migrācijā ir ekonomiski izdevīgi?
Investīcijas
Ja iepriekš esat investējis SEO optimizācijas pakalpojumos, tad SEO vērtības migrācija ir vienīgais efektīvais veids, kā šīs investīcijas nezaudēt.
Iespēja turpināt darbu
Investējot SEO migrācijā, Jūs varat turpināt īstenot savu SEO stratēģiju, nevis sākt SEO optimizācijas procesu no paša sākuma.
Iespēja attīstīties
Liela daļa uzņēmumu neattīsta savu internetveikalu, baidoties zaudēt savus SEO sasniegumus. SEO vērtības migrācija ļaus Jums attīstīt internetveikalu, neko nezaudējot.
Ilgtermiņa investīcija
Stratēģiskas pārmaiņas mājaslapas struktūrā, kategoriju nosaukumos, aprakstos un citos elementos ir daļa no SEO optimizācijas, kas sagādās nelielas neērtības, tomēr sniegs būtiski lielākas iespējas nākotnē.
Jūsu mājaslapa būs drošībā
Mūsu komandu veido pieredzes bagāti speciālisti, kas kopā sadarbojas jau vairāk nekā 13 gadus. Katrs uzdevums tiek novirzīts konkrētās jomas pārzinim, lai Jūsu uzņēmums sasniegtu labāko rezultātu.
Mūsu misija ir palīdzēt uzņēmumu izaugsmei
Ikviens var dot solījumus, taču mēs dodam izmērāmus rezultātus. Lūk, daži no tiem.
+643%
apmeklētības pieaugums 5 gadu laikā, patstāvīgi attīstot SEO
32
no 40 optimizējamiem atslēgvārdiem 6 mēnešu laikā izvirzīti uz Top 10 pozīcijām Google meklētājā
+441%
6 mēnešos apmeklētības pieaugums no Google meklētāja
Vislabākā lietošanas pieredze
Labs mājaslapas ielādes ātrums ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas ļaus Jūsu potenciālajam klientam ilgāk uzturēties internetveikalā. Tikpat svarīga ir mājaslapas pareiza darbība no sākumlapas līdz pat pirkuma apstrādei. Veiciet tehnisko SEO auditu, lai klienti vienmēr pie Jums atgrieztos.
Kā sokas Jūsu konkurentiem?
Zinot, kā strādā konkurenti, Jūs varēsiet kritiski izvērtēt savu internetveikalu, lai veiktu nepieciešamos uzlabojumus un vienmēr būtu soli priekšā.
Biežāk uzdotie jautājumi
Nē, šis process ir nepieciešams, ja tiek mainīti URL, kategoriju nosaukumi un citas SEO optimizācijas procesā būtiskas vērtības.
Nē, šis process neietekmēs Jūsu domēna autoritāti. Savukārt, ja migrāciju neveiksiet, bet internetveikala URL un struktūra mainīsies, Jūs varat zaudēt līdz šim sasniegtos rezultātus. Šajā gadījumā SEO optimizācijas process būs jāsāk gandrīz vai no jauna.
Visos gadījumos, kad uzņēmumi izvēlas veikt jaunas internetveikala versijas ieviešanu — uzlabots noformējums, struktūra, programma u. c. —, tiek radītas īslaicīgas neērtības gan internetveikala apmeklētājiem, gan arī pašam uzņēmumam. Tomēr jāatceras, ka tās ir īslaicīgas neērtības, kuru mērķis ir internetveikala uzlabojumi ilgtermiņā, kas noteikti sniegs daudz lielāku ieguvumu.
Migrācijas dienā vienmēr var būt pēkšņs lietotāju skaita kritums. Tomēr tiklīdz process būs noslēdzies, Jūs pamanīsiet būtisku progresu un internetveikala apmeklētāju skaita pieaugumu.
Sazinieties ar mums
Mūsu komanda priecāsies atbildēt uz visiem Jums interesējošiem jautājumiem. Aizpildiet kontaktu formu, un mēs ar Jums sazināsimies.