KN6
Mūsu stāsts: risinājums auto riepu montāžas rezervācijai tiešsaistē
Klients vērsās pie mums ar vajadzību izveidot risinājumu, kas ļautu ne tikai vienuviet uzkrāt un apstrādāt pieteikumus riepu montāžas pakalpojumam, bet arī nodrošinātu iespēju klientiem veikt pakalpojuma rezervāciju tiešsaistē.
Ko mēs paveicām?
Projekta ietvaros mēs nodefinējām klienta rezervācijas procesa plūsmu, lai identificētu katru rezervācijas posmu un iekļaujamās funkcionalitātes.
- Lokāciju un pakalpojumu iestatīšana
- Rezervāciju pieejamības konfigurēšana
- Tiešsaistes rezervāciju kalendārs
- Administrācijas panelis
- Rezervāciju apstrāde, tostarp manuāla rezervāciju pievienošana
- Rezervāciju un klientu datubāzes izveide
- Tiešsaistes maksājumi
- SMS funkcionalitāte
Izaicinājumi, ko risinām ar efektīviem risinājumiem
Mūsu komandai dažādu nestandarta situāciju risinājumu īstenošana sastāv ne tikai no programmēšanas posma – pirms tā būtiski ir apzināt klienta biznesa vajadzības un veikt piemērotāko risinājumu izpēti.
Izaicinājums
Rast risinājumu, kas apvienotu prasības risinājuma informācijas arhitektūrai un lietotāju pieredzei ar to, kā rezervācijas pieteikumi tiks uzkrāti un apstrādāti administrācijas panelī.
Risinājums
Lai klienta biznesa vajadzības pārvērstu reālā risinājumā, identificējām rezervācijas procesa plūsmu, kā arī veicām rezervācijas moduļu izpēti. Pēc izpētes un labākā risinājuma izvēles to pielāgojām individuāli, lai tas atbilstu klienta prasībām.
Lai rezultāti runā paši par sevi!
Automatizēta tiešsaistes pakalpojuma rezervāciju ieviešana ir sistematizējusi klientu veikto rezervāciju administrēšanu, kā arī uzlabojusi darbinieku ikdienas darba produktivitāti.
120%
Organiskās apmeklētības pieaugums
80
Atslēgvārdu skaita pieaugums par
1000
Impresijas pieaugušas par
Uzņēmuma darbības specifikai pielāgots rezervāciju risinājums
Automatizēts rezervāciju risinājums ļauj klientam iepazīties un izvēlēties sev pieejamu pakalpojuma saņemšanas laiku un ērti norādīt pakalpojuma sniegšanai nepieciešamo informāciju. Tas ir ērti arī uzņēmuma darbiniekiem, jo nav nepieciešama manuāla rezervāciju apstrāde – gan apstiprinājuma, gan atgādinājuma īsziņas un e-pasti tiek izsūtīti automātiski. Ieguvējs ir gan pakalpojuma sniedzējs, gan klients.
Sazinieties ar mums
Mūsu komanda priecāsies atbildēt uz visiem Jums interesējošiem jautājumiem. Aizpildiet kontaktu formu, un mēs ar Jums sazināsimies.