Edgars Kebbe

Edgars ir pieredzējis SEO optimizācijas un e-komercijas speciālists, kurš zināšanas par digitālās vides un lietotāju uzvedības līkločiem uzkrājis vairāk nekā 20 gadu garumā. Viņš ir realizējis 50+ e-komercijas projektus Latvijā un visā Eiropā. E-komercijas uzņēmumu vietņu izstrāde, optimizācija, uzturēšana – Edgars ir nodrošinājis pilna apmēra projektu izpildi, bet tas nav viss. Papildus tam Edgars ir dalījies savās zināšanās gan semināros, gan dažādās apmācībās, veicinot prasmju un izpratnes nodošanu mārketinga speciālistiem, uzņēmējiem un citiem digitālās jomas pārstāvjiem.

Lai arī Edgars digitālās vides līkločus izzina jau daudzus gadus, daudziem interesants šķiet jautājums – kā tas sākās?

Interese par IT jomu – jau kopš pusaudža gadiem!

Edgars atklāja, ka IT joma ir viņa aicinājums, jau jaunībā – pusaudžu gados strādāja vasaras darbu tehnoloģiju uzņēmumā, kur pirmoreiz sāka attīstīt savas datora un vietņu izstrādes prasmes. Saskaroties ar ekonomiskās krīzes smagajām sekām 2008. gadā, dzīve strauji mainījās un Edgars uz laiku devās darba un labklājības meklējumos Norvēģijā.

Tur, strādājot pastāvīgu darbu rūpnīcā, paralēli Edgars paša spēkiem apguva projektu vadību, mājaslapu informācijas arhitektūru (IA), lietotāju pieredzi (UX), SEO optimizāciju, digitālo mārketingu un visu pārējo, kas vien bija viņa spēkos – tad aizraušanās ar tehnoloģijām atkal pamodās.

Cīņasspars un apņēmība e-komercijas izprašanai

Katru sava brīvā laika nomoda stundu – agri no rīta pirms darba vai vēlu vakarā – viņš veltīja vietņu un e-komercijas izpētei.

Uzcītīgs, optimistisks un neatlaidīgs – tāds ir bijis Edgars, tiecoties pēc zināšanām, kas vainagojās ar pirmajiem ārštata projektiem bezpeļņas organizācijām un dažiem citiem uzņēmumiem, lai paplašinātu savu pieredzi.

WEB izstrādes aģentūras izveide

Soli pa solim – Edgars izveidoja savu e-komercijas aģentūru 12 darbinieku apmērā. Komandas stratēģiskās atziņas ir palīdzējušas uzņēmumiem ne tikai izdzīvot, bet arī attīstīties sīvās konkurences tiešsaistes pasaulē. Neatkarīgi no tā, vai tā ir lietotāju pieredzes optimizēšana, piegādes ķēžu racionalizēšana vai pārliecinošu digitālo veikalu veidošana, Edgara komandas ietekme uz e-komerciju ir neizmērojama.

Jauni, motivēti un neatlaidīgi kopā visi sasniedza izcilus mērķus, izstrādājot apjomīgus WEB projektus un vienlaikus arī nodrošinot zināšanu pārnesi jaunajiem speciālistiem.

Aģentūra kļuva par vienīgo WEB izstrādes uzņēmumu Latvijā, kurš gadiem ilgi dalījās savās zināšanās – darbinieki tika izglītojuši gan mārketinga vadītājus un uzņēmējus, gan citus nozares interesentus par WEB izstrādi, mārketingu, SEO optimizāciju dažādos veidos. Kādos? Izstrādājot video materiālus, online kursus, informatīvus rakstus, podkāstu un vēl, un vēl – visdažādākie digitālie kanāli bija pārpildīti ar informatīvu un vērtīgu bezmaksas saturu.

Pārorientēšanās, laikam ejot

Laikiem (un, protams, arī Google algoritmam) mainoties, Edgars saprata, ka ar izcilu mājaslapas vai interneta veikala dizainu, izkārtojumu un tehnisko stāvokli ir par maz, kā rezultātā notika pārorientēšanās uz SEO optimizāciju un e-komerciju.

Un rezultātu redzi Tu – tapa E-komercija.lv, kas fokusējas ne tikai uz iepriekš minēto, bet arī apmeklētības audzēšanu no Google meklētājā – bez apmeklētājiem nav jēgas, jo uzņēmējs neiegūst labumu, tāpēc mēs padziļināti pievēršamies tieši tam, kā soli pa solim aizvest potenciālo pircēju līdz klientam digitālajā vidē.

Edgaru šodienas pasaulē atšķir ne tikai viņa pieredze, bet arī nerimstošā apņemšanās sasniegt izcilību. Viņš nav apmierināts ar status quo – tā vietā viņš vienmēr meklē nākamo eksperimentu, vai inovāciju, kas var virzīt klientus uz jauniem panākumiem. Viņa nerimstošā zinātkāre un tiekšanās pēc zināšanām ir padarījusi viņu par spēku, ar ko jārēķinās digitālajā jomā.

Zināšanu pārnese turpinās!

Edgars Kebbe un visa komanda tic, ka tad, ja zinošāki kļūs klienti, arī viņi paši sasniegs labākus rezultātus, tāpēc E-komercija.lv komanda turpina iesākto kursu cilvēku izglītošanā. Ja ne nozares profesionāļi, tad kurš cits rūpēsies, lai mārketinga speciālisti, uzņēmēji, projektu vadītāji un citi iesaistītie izprastu e-komercijas un SEO optimizācijas daudzveidīgo dabu?

Edgara pieredzi novērtē!

Edgara spēja pielāgoties un ieviest jauninājumus, reaģējot uz pastāvīgi mainīgajiem algoritmiem un patērētāju uzvedību, nav nekas cits kā ievērojams sasniegums. Paveiktais liecina pats par sevi – bagātā pieredze ir iemesls, kāpēc Edgaru kā nozares ekspertu aicina ar lekcijām uzstādies dažādās augstskolās, semināros, konferencēs, piemēram, tādos kā Vidzemes mēroga konference “Share IT”, Neformālās izglītības iestādē “Riga Coding School”, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrā (LIAA) u.c.

SEO optimizācijas un e-komercijas straujajā sfērā ir maz cilvēku, kas var pretendēt uz tādu zināšanu un pieredzes līmeni, kādu Edgars Kebbe piedāvā. Ar vairāk nekā 20 gadus ilgušo karjeru Edgars nav tikai speciālists – viņš ir īsts nozares profesionālis, kas gatavs stāties pretī ikvienam digitālajam izaicinājumam.

Jaunākie raksti no Edgara Kebbes

Digitālā mārketinga speciālists: nepieciešamās prasmes un karjeras iespējas

28.06.2024

Digitālā mārketinga speciālista loma un pienākumi Digitālā mārketinga speciālists ir atbildīgs par uzņēmuma atpazīstamību un klātbūtni digitālā vidē.Viņa galvenie pienākumi ietver digitālo…

Lasīt rakstu

Tirgus segmentēšana – veiksmīgas mārketinga stratēģijas pamats

28.06.2024

Segmentēšanas veidi: demogrāfiskā, ģeogrāfiskā, psihogrāfiskā un uzvedības segmentēšana Ja agrāk segmentācija tradicionāli skāra ģeogrāfiskos un demogrāfiskos faktorus kā vecums, dzimums, tautība, dzīvesvieta,…

Lasīt rakstu

Kas ir KPI un kāda tā saistība ar efektīvu mārketingu?

18.06.2024

Kas ir KPI? Angļu valodā KPI nozīmē “Key Performance Indicators” jeb tulkojumā latviešu valodā – “izpildes pamatrādītāji”. Tie ir svarīgi mērījumi, kas…

Lasīt rakstu