Kā izveidot un attīstīt internetveikalu
Palīdzēsim Jūsu mērķauditorijai atrast Jūsu uzņēmuma preces un pakalpojumus Google meklētājprogrammā.
Cik maksā reklāma Facebook: paņēmieni kā izmaksas pārvērst ieguvumos
31.10.2024
Cik maksā reklāma Facebook? Jautājums “Cik maksā reklāma Facebook?” ir aktuāls daudziem uzņēmumiem, jo reklāmas izmaksas atšķiras atkarībā no mērķauditorijas, izvēlētā mērķa…
Kā izveidot interneta veikalu un sākt pelnīt tiešsaistē
24.10.2024
Kā izveidot interneta veikalu – 6 galvenie soļi Interneta veikala izveide ir komplekss process, kas prasa rūpīgu plānošanu un organizāciju. Tas ir…
WordPress drošība: 18 principi aizsargātas mājaslapas izveidei un uzturēšanai
13.10.2024
Kāpēc WordPress drošība ir svarīga Tavam tiešsaistes biznesam? Savas popularitātes dēļ WordPress daudz biežāk kļūst par hakeru, ļaunprātīgu programmatūru un datu zagļu…
Kas ir reklāmas aģentūra: no pirmsākumiem līdz digitālai transformācijai
24.09.2024
Kas ir reklāmas aģentūra? Reklāmas aģentūra ir profesionāls uzņēmums, kas specializējas zīmola komunikācijas stratēģiju izstrādē un īstenošanā. Tās galvenais uzdevums ir palīdzēt…
Kas ir konversija un kāpēc tā ir svarīga mājas lapai?
18.09.2024
Konversijas definīcija Konversija ir jebkura darbība, kuru veic mājas lapas apmeklētājs, kas atbilst uzņēmuma mērķa klienta profilam: pirkuma veikšana, reģistrācija jaunumu saņemšanai…
Kā izveidot blogu, kas atbilst labai SEO praksei un atbilstu Google jaunajām interneta satura vadlīnijām?
09.09.2024
Kas ir blogs un bloga nozīme mājas lapas struktūrā? Blogs ir tīmekļa žurnāls jeb emuārs, kurā tiek publicēts dažādas formas saturs: raksti,…
CRM sistēma – rīks efektīvai pārdošanas darba organizēšanai
01.09.2024
Kas ir CRM sistēma? CRM ir klientu attiecību pārvaldības sistēma efektīva pārdošanas darba organizēšanai. CRM sistēma vienotā platformā apvieno dažādus biznesa procesus,…
Reklāmu veidi, kas strādā: kā izvēlēties piemērotāko savai kampaņai?
31.08.2024
Kopš tā laika reklāma, tāpat kā mūsu civilizācija kopumā, ir piedzīvojusi milzīgas izmaiņas, saglabājot tās galveno virsuzdevumu – piesaistīt uzmanību precei vai…
Mārketings uzņēmumā ar nelielu komandu: efektīvas stratēģijas mārketinga plānošanā
26.08.2024
Ar ierobežotiem resursiem un laiku, šādi uzņēmumi bieži vien saskaras ar jautājumu – kā izstrādāt un īstenot efektīvu mārketinga stratēģiju, kas ne…
No durvīm līdz ekrāniem: kā tiešā pārdošana transformējas digitālajā laikmetā
25.08.2024
Tiešās pārdošanas tradicionālais modelis Tiešā tirdzniecība aizsākās 19. gadsimtā, kad ceļojošie pārdevēji sāka piedāvāt preces tieši cilvēku mājās. Šī mdetode plaši izplatījās…