Atslēgvārdu izpēte no A līdz Z: ceļvedis tās veikšanai paša spēkiem

02.06.2023

Kas ir atslēgvārdi? Atslēgvārdi ir vārdi un frāzes, ko cilvēki izmanto, lai meklētu informāciju tiešsaistē, piemēram, ja viņiem interesē riepu iegādes iespējas,…

Lasīt rakstu

Kas ir blogs? Kādēļ tas nepieciešams biznesam?

21.01.2023

Ko nozīmē “blogs” latviski? Vai zināji, ka vārds “blogs” 2007. gadā kandidēja uz gada nevārda titulu? Jā, jau gadiem ilgi Latvijā norit…

Lasīt rakstu

Mājaslapas izveides cenas: Reāli skaitļi

11.01.2023

Svarīgi mainīgie, kas ietekmē cenu Lai būtu iespējams diskutēt par mājaslapas cenu, svarīgi apzināties mājaslapu veidojošas sastāvdaļas. Iepazīsti 12 lietas, kas mājaslapas…

Lasīt rakstu

Lietotāju pieredzes (UX) pamatprincipi

27.12.2022

Patīkama lietotāju pieredze (UX) digitālajā pasaulē ir viens no priekšnosacījumiem, lai veidotu attiecības ar jauniem klientiem un jau esošās pārvērstu par lojālām….

Lasīt rakstu

WordPress mājaslapas drošība: 10 principi, kurus ievērot

27.12.2022

1.Regulāri veic atjauninājumus Pievērs uzmanību WordPress satura pārvaldības sistēmas, moduļu un tēmu atjauninājumiem – tie iznāk visai bieži. Tie iekļauj gan kļūdu…

Lasīt rakstu

Kas ir URL? 11 ieteiktumi efektīvas URL saites izveidei

14.02.2023

Saīsinājums “URL” – nereti dzirdēts, bet kāda ir tā nozīme? URL (Uniform Resource Locator), kas latviski ir vienotais resursu vietrādis jeb tīmekļa…

Lasīt rakstu

B2B un B2C e-komercija – kopīgās un atšķirīgās iezīmes mājaslapām

27.12.2022

Vai Tava mājaslapa ir domāta Tavai mērķauditorijai? Šajā reizē atklājam, kā atšķiras B2B un B2C sfērām domātas mājaslapas. Iepazīsti vairākus aspektus, kam…

Lasīt rakstu

WordPress mājaslapas izveide – 10 iemesli Tavai izvēlei

06.01.2023

1. Viegli uzstādīt Sākt lietot WordPress satura pārvaldības sistēmu Tavas mājaslapas izveidei ir vienkārši. Tomēr jāatceras, ka profesionālas mājaslapas izveidei Tev būs nepieciešami…

Lasīt rakstu

Mājaslapas administrēšana: 13 padomi efektīvākai ikdienai

31.12.2022

1. Informācija par klientu – automātiski CRM programmā Brīdī, kad klients internetveikalā aizpilda pasūtījuma formu, informācija nereti nonāk e-pastā. Tikai pēc ziņas…

Lasīt rakstu