E-komercijas mārketings – stratēģija internetveikala pārdošanas apjoma veicināšanai

30.12.2022

E-komercija un mārketings – kas ar to saprotams? E-komercijas mārketings ir pārdošanas apjoma veidošanas process, palielinot izpratni par tiešsaistes veikala produktu piedāvājumu…

Lasīt rakstu

Kā veidot pārdotspējīgu produktu aprakstu

29.12.2022

Lai saprastu e-komercijas nozīmi, no sākuma aizdomājies pats – cik bieži iepērcies internetā? Kad bija pēdējā reize, kad kaut ko pasūtīji no…

Lasīt rakstu

E-komercija Latvijā – fakti un statistika

02.01.2023

Vai esi aizdomājies kādreiz par e-komercijas vidi Latvijā? Pateiksim priekšā dažus interesantus faktus: Diezgan iespaidīgi, vai ne? Bet kā šo situāciju vērtējam…

Lasīt rakstu