Reklāma un mārketings digitālā laikmetā: Kas tiem kopīgs un kādas ir būtiskās atšķirības?
18.12.2024
Reklāma un mārketings – kas ir kas? Reklāma un mārketings ir cieši saistīti, taču konceptuāli atšķirīgi jēdzieni, kur mārketings aptver vispārējo stratēģisko…
Kā sākt plānot mārketinga aktivitātes: mārketinga plāns un padomi tā veidošanā
04.12.2024
Kas ir mārketinga plāns? Mārketinga plāns uzņēmumam ir strukturēts dokuments, kurā detalizēti aprakstītas uzņēmuma mārketinga aktivitātes, mērķi un stratēģijas konkrētam laika periodam….
Kā atrast produktus, ko pārdot internetā? 12 metodes un produktu idejas
22.11.2024
Kas ir produktu izpēte? Produkta izpēte ir informācijas un datu vākšanas process par produktu un tā pašreizējo tirgu. Tā ietver konkurējošo zīmolu…
Kā piesaistīt klientus jaunam uzņēmumam?
06.11.2024
Jaunu klientu piesaiste – svarīgs faktors biznesa izaugsmei Piesaistīt jaunus klientus ir būtiski jebkuram biznesam, un īpaši svarīgi tas ir jauniem uzņēmumiem,…
Kas ir konversija un kāpēc tā ir svarīga mājas lapai?
18.09.2024
Konversijas definīcija Konversija ir jebkura darbība, kuru veic mājas lapas apmeklētājs, kas atbilst uzņēmuma mērķa klienta profilam: pirkuma veikšana, reģistrācija jaunumu saņemšanai…
CRM sistēma – rīks efektīvai pārdošanas darba organizēšanai
01.09.2024
Kas ir CRM sistēma? CRM ir klientu attiecību pārvaldības sistēma efektīva pārdošanas darba organizēšanai. CRM sistēma vienotā platformā apvieno dažādus biznesa procesus,…
No durvīm līdz ekrāniem: kā tiešā pārdošana transformējas digitālajā laikmetā
25.08.2024
Tiešās pārdošanas tradicionālais modelis Tiešā tirdzniecība aizsākās 19. gadsimtā, kad ceļojošie pārdevēji sāka piedāvāt preces tieši cilvēku mājās. Šī mdetode plaši izplatījās…
9 pārdošanas veicināšanas pasākumi un metodes biznesam
15.02.2023
Digitālā vide – efektīvs sabiedrotais pārdošanas veicināšanai Mūsdienās digitālā vide ir neatsverams palīgs pārdošanas veicināšanai – dati liecina, ka 81% mazumtirdzniecības pircēju…
B2B pārdošana – no intereses līdz darījumam
18.02.2021
Konferencē ikviena prezentētāja galvenais virsmērķis ir spēt pievērst sev uzmanību, un, kad tā ir pievērsta – noturēt. Tādējādi nepieciešams rast risinājumus cilvēku…