CRM sistēma – rīks efektīvai pārdošanas darba organizēšanai
01.09.2024
Kas ir CRM sistēma? CRM ir klientu attiecību pārvaldības sistēma efektīva pārdošanas darba organizēšanai. CRM sistēma vienotā platformā apvieno dažādus biznesa procesus,…
No durvīm līdz ekrāniem: kā tiešā pārdošana transformējas digitālajā laikmetā
25.08.2024
Tiešās pārdošanas tradicionālais modelis Tiešā tirdzniecība aizsākās 19. gadsimtā, kad ceļojošie pārdevēji sāka piedāvāt preces tieši cilvēku mājās. Šī mdetode plaši izplatījās…
9 pārdošanas veicināšanas pasākumi un metodes biznesam
15.02.2023
Digitālā vide – efektīvs sabiedrotais pārdošanas veicināšanai Mūsdienās digitālā vide ir neatsverams palīgs pārdošanas veicināšanai – dati liecina, ka 81% mazumtirdzniecības pircēju…
B2B pārdošana – no intereses līdz darījumam
18.02.2021
Konferencē ikviena prezentētāja galvenais virsmērķis ir spēt pievērst sev uzmanību, un, kad tā ir pievērsta – noturēt. Tādējādi nepieciešams rast risinājumus cilvēku…