Mārketinga aktivitātes uzņēmuma izaugsmei un klientu piesaistei
13.11.2024
Mārketinga stratēģija un mārketinga aktivitātes: atšķirības un mijiedarbība Piemērotas un labi plānotas mārketinga aktivitātes, kuru realizācija izriet no mārketinga stratēģiskajiem mērķiem, palīdz…
Kā piesaistīt klientus jaunam uzņēmumam?
06.11.2024
Jaunu klientu piesaiste – svarīgs faktors biznesa izaugsmei Piesaistīt jaunus klientus ir būtiski jebkuram biznesam, un īpaši svarīgi tas ir jauniem uzņēmumiem,…
Cik maksā reklāma Facebook: paņēmieni kā izmaksas pārvērst ieguvumos
31.10.2024
Cik maksā reklāma Facebook? Jautājums “Cik maksā reklāma Facebook?” ir aktuāls daudziem uzņēmumiem, jo reklāmas izmaksas atšķiras atkarībā no mērķauditorijas, izvēlētā mērķa…
Kas ir reklāmas aģentūra: no pirmsākumiem līdz digitālai transformācijai
24.09.2024
Kas ir reklāmas aģentūra? Reklāmas aģentūra ir profesionāls uzņēmums, kas specializējas zīmola komunikācijas stratēģiju izstrādē un īstenošanā. Tās galvenais uzdevums ir palīdzēt…
Reklāmu veidi, kas strādā: kā izvēlēties piemērotāko savai kampaņai?
31.08.2024
Kopš tā laika reklāma, tāpat kā mūsu civilizācija kopumā, ir piedzīvojusi milzīgas izmaiņas, saglabājot tās galveno virsuzdevumu – piesaistīt uzmanību precei vai…
Mārketings uzņēmumā ar nelielu komandu: efektīvas stratēģijas mārketinga plānošanā
26.08.2024
Ar ierobežotiem resursiem un laiku, šādi uzņēmumi bieži vien saskaras ar jautājumu – kā izstrādāt un īstenot efektīvu mārketinga stratēģiju, kas ne…
No vienkārša sludinājuma presē līdz MI radītam saturam. Kas ir reklāma un kā tā ir attīstījusies?
13.08.2024
Kas ir reklāma? Reklāma ir komunikācijas forma, kuras mērķis ir informēt, pārliecināt vai atgādināt par produktu, pakalpojumu, notikumu vai ideju, izmantojot dažādus…
Digitālā mārketinga un SEO efektivitātes rādītāji: kā nomērīt un iegūt kontroli?
01.08.2024
Reklāmas snieguma kontrole – mērķis, kopš reklāmas pirmsākumiem Pirms digitālā mārketinga ēras saņemt precīzus reklāmas efektivitātes mērījumus bija gandrīz neiespējami. Kā teicis…
Digitālā mārketinga speciālists: nepieciešamās prasmes un karjeras iespējas
28.06.2024
Digitālā mārketinga speciālista loma un pienākumi Digitālā mārketinga speciālists ir atbildīgs par uzņēmuma atpazīstamību un klātbūtni digitālā vidē.Viņa galvenie pienākumi ietver digitālo…
Tirgus segmentēšana – veiksmīgas mārketinga stratēģijas pamats
28.06.2024
Segmentēšanas veidi: demogrāfiskā, ģeogrāfiskā, psihogrāfiskā un uzvedības segmentēšana Ja agrāk segmentācija tradicionāli skāra ģeogrāfiskos un demogrāfiskos faktorus kā vecums, dzimums, tautība, dzīvesvieta,…