E-pasta mārketings: kā nonākt tuvāk klientam?
03.03.2021
E-pasta mārketings nav miris! Tas joprojām darbojas un ir vērā ņemams mārketinga veids, ja tā potenciālu izmanto pareizi! Ikdienā pareiza resursu izmantošana…
B2C un B2B mārketings: Kāda ir atšķirība
11.02.2021
B2B un B2C – kāda ir atšķirība terminiem? B2B (business-to-business) ir vērsts no viena uzņēmuma citam, savukārt B2C (business-to-consumer) ir vērsts no…
Video mārketings – atslēga potenciālo klientu piesaistīšanai
28.10.2020
Satura mārketings uzsver izglītošanu, nevis pašu pārdošanu, tādējādi ietekmējot pirkšanas uzvedību. Šī stratēģiskā mārketinga pieeja ir vērsta uz tādas informācijas veidošanu un…
Bezmaksas saturs – spēcīgs rīks potenciālo klientu piesaistei
23.09.2020
Mēs ieguldām savus resursus, lai interneta lietotājiem piedāvātu krietnu devu bezmaksas satura, uz ko nereti saņemam jautājumu – kāpēc jūs to darāt?…
E-komercijas mārketings – stratēģija internetveikala pārdošanas apjoma veicināšanai
01.09.2020
E-komercija un mārketings – kas ar to saprotams? E-komercijas mārketings ir pārdošanas apjoma veidošanas process, palielinot izpratni par tiešsaistes veikala produktu piedāvājumu…
Sociālo tīklu komunikācija: 4 ieteikumi plānošanai
13.07.2020
Ir miljoniem kontu, kuros ik dienu tiek ievietoti miljardiem ziņojumu saviem sekotājiem. Bieži vien sociālo mediju lietotāji ir tie, kuri gan publicē…
Kā veidot pārdotspējīgu produktu aprakstu
01.07.2020
Lai saprastu e-komercijas nozīmi, no sākuma aizdomājies pats – cik bieži iepērcies internetā? Kad bija pēdējā reize, kad kaut ko pasūtīji no…
Sociālo mediju komunikācijas plāns
27.11.2019
Latvijā ir vairāk nekā miljons sociālo mediju lietotāju Kantar dati liecina, ka vidēji Latvijā vienā dienā Google apmeklē 995 tūkstoši lietotāju. Sociālo…
Reklāmas veidi internetā
28.08.2018
1.Vizuālās reklāmas jeb display ads Šī ir tiešsaistes reklāmu tradicionālā forma – vizuālās reklāmas/baneri, kuri parādās trešo personu mājaslapās, kuru saturs ir…