Kas ir remārketings un ko tas sniedz?

Edgars Kebbe

Atjaunināts 19.08.2023

Mūsdienu tiešsaistes konkurences apstākļos uzņēmumi nepārtraukti meklē arvien jaunus veidus, kā sasniegt un iesaistīt savu mērķauditoriju. Atkārtotais mārketings jeb remārketings ir parādījies kā spēli mainošs paņēmiens, kas ļauj uzņēmumiem atkārtoti sazināties ar potenciālajiem klientiem, kuri jau ir izrādījuši interesi par viņu produktiem vai pakalpojumiem. Bet kas ir remārketings? Kā tas darbojas? Un kāpēc uzņēmumiem būtu jāpieņem šī stratēģija, lai pastiprinātu savus mārketinga pasākumus? Šajā rakstā mēs sniegsim jums visaptverošu izpratni par remārketingu un tā priekšrocībām!

Kas ir remārketings?

Remārketings, zināms arī kā atkārtotais mārketings, ir digitālā mārketinga stratēģija, kas ietver mērķauditorijas atlasi un reklamēšanu personām, kuras iepriekš ir mijiedarbojušās ar zīmolu vai tā vietni.

Tas ir paņēmiens, ko izmanto, lai atjaunotu saikni ar potenciālajiem klientiem, kuri ir izrādījuši zināmu interesi vai iesaistīšanos, piemēram, apmeklējot vietni, noklikšķinot uz konkrēta produkta vai pievienojot preces iepirkumu grozam, neveicot pirkumu.

Izmantojot remārketingu, uzņēmumi var rādīt mērķētas reklāmas šiem iepriekšējiem vietnes apmeklētājiem, kad viņi pārlūko citas vietnes vai sociālo mediju platformas. Tas ļauj zīmolam saglabāt uzmanību, atgādināt klientiem par viņu produktiem vai pakalpojumiem un mudināt viņus atgriezties un veikt vēlamo darbību, piemēram, veikt pirkumu, aizpildīt veidlapu vai reģistrēties.

Kā darbojas remārketings?

Šāda veida digitālais mārketings darbojas, ievietojot sīkfailu vai pikseļu lietotāja pārlūkprogrammā, kad viņš apmeklē noteiktu vietni. Pēc tam šī sīkdatne ļauj reklāmdevējam identificēt un atlasīt lietotājus ar atbilstošām reklāmām, kad viņi pārvietojas internetā. Reklāmas var pielāgot, pamatojoties uz lietotāja pagātnes darbībām vai interesēm, radot personalizētāku un pielāgotāku reklamēšanas pieredzi.

Kādas ir remārketinga priekšrocības?

Tas piedāvā daudzas priekšrocības, kas var ievērojami palielināt zīmola klātbūtni tiešsaistē un veicināt reklāmguvumus. Sīkāk remārketinga priekšrocības apskatīsim turpinājumā!

1. Palielināta zīmola atpazīstamība

Remārketings saglabā informāciju par Tavu uzņēmumu un tā piedāvājumu potenciālo klientu prātā. Rādot atlasītas reklāmas lietotājiem, kuri jau ir mijiedarbojušies ar Tavu vietni, vari pastiprināt zīmola atpazīstamību un palielināt iespējamību, ka viņi izvēlēsies Tavus produktus vai pakalpojumus, kad būs gatavi veikt pirkumu.

2. Precīza mērķauditorijas atlase

Viena no atkārtotā mārketinga lielākajām priekšrocībām ir tā spēja atlasīt noteiktas mērķauditorijas. Vari izveidot pielāgotas mērķauditorijas, pamatojoties uz lietotāju iepriekšējo uzvedību vietnē, ļaujot viņiem rādīt ļoti piemērotas reklāmas, kas atbilst viņu interesēm un vēlmēm.

3. Augstāks reklāmguvumu līmenis

Remārketings palīdz pārvērst “logu pircējus” par faktiskajiem klientiem. Tā kā lietotāji jau ir izrādījuši interesi par piedāvājumiem, atgādināšana, izmantojot personalizētas reklāmas, var tuvināt viņus pirkuma veikšanai, kā rezultātā palielināsies reklāmguvumu līmenis.

4. Izmaksu efektivitāte un reklāmu veiktspēja

Tā kā Tu atlasi lietotājus, kuri jau ir izrādījuši interesi, vari koncentrēt savu budžetu uz kvalificētāku auditoriju, kas, iespējams, nodrošinās lielāku ieguldījumu atdevi (ROI).

Ņemot vērā faktu, ka remārketings ļauj analizēt lietotāju uzvedību un atbilstoši pielāgot savas reklāmas, izprotot, kas rezonē ar Tavu auditoriju, vari izveidot saistošākas un efektīvākas reklāmas, kas uzlabo to veiktspēju.

5. Tālākpārdošanas iespējas

Izmantojot remārketingu, vari reklamēt saistītos vai jaunākos produktus lietotājiem, kuri jau ir veikuši pirkumu. Tas paver savstarpējās pārdošanas un papildu pārdošanas iespējas, palielinot vidējo pasūtījuma vērtību.

6. Daudzveidība

Remārketinga reklāmu formāti var būt dažādi – piemēram, statiski attēli, dinamiskas produktu reklāmas, videoreklāmas un citi. Šī daudzpusība ļauj eksperimentēt ar dažādiem reklāmas materiāliem un atrast to, kas vislabāk atbilst auditorijas piesaistīšanai.

7. Bijušo klientu piesaistīšana

Remārketings ļauj arī atkārtoti piesaistīt iepriekšējos klientus, kuri kādu laiku nav atgriezušies Tavā vietnē. Rādot viņiem atbilstošus piedāvājumus vai atjauninājumus, vari no jauna izraisīt viņos interesi un atgriezt viņus pārdošanas piltuvē.

Kopumā remārketings ir spēcīga stratēģija, kas var nodrošināt ievērojamas konkurences priekšrocības. Rādot personalizētas, atbilstošas reklāmas precīzi atlasītai mērķauditorijai, vari palielināt zīmola atpazīstamību un reklāmguvumus, galu galā uzlabojot sava uzņēmuma panākumus digitālajā vidē.

TOP 7 remārketinga veidi

Kad saprasts, kas ir remārketings un kādas ir tā sniegtās priekšrocības uzņēmumam, laiks iedziļināties opcijās. Lūk, daži populārākie remārketinga veidi!

1. Standarta remārketings

Šis ir visizplatītākais atkārtotā mārketinga veids, kurā reklāmas tiek rādītas lietotājiem, kuri ir apmeklējuši vietni vai mobilo lietotni. Šīs reklāmas var tikt rādītas, kad viņi pārlūko citas vietnes vai izmanto citas mobilās lietotnes reklāmu tīklā.

2. Dinamiskais remārketings

Dinamiskais remārketings paceļ standarta atkārtoto mārketingu uz nākamo līmeni, personalizējot reklāmas, pamatojoties uz konkrētiem produktiem vai pakalpojumiem, ko lietotāji skatījuši vietnē. Tas ļauj dinamiski veidot reklāmas, kurās tiek parādīti tieši tie produkti vai pakalpojumi, par kuriem lietotāji izrādīja interesi, tādējādi palielinot reklāmu atbilstību un efektivitāti.

3. Remārketinga saraksti meklēšanas reklāmām (Remarketing Lists for Search Ads)

Šāda pieeja ļauj atlasīt reklāmu mērķauditoriju iepriekšējiem vietnes apmeklētājiem, kad viņi meklētājprogrammās veic atbilstošu meklēšanu. Šī stratēģija ļauj pielāgot meklēšanas reklāmas, cenas un atslēgvārdus īpaši lietotājiem, kuri iepriekš ir mijiedarbojušies ar Tavu vietni.

4. Videoklipu remārketings

Šis mārketinga veids ir paredzēts lietotājiem, kuri ir mijiedarbojušies ar Taviem videoklipiem tādās platformās kā YouTube. Vari izveidot pielāgotas videoreklāmas, lai atkārtoti piesaistītu šos lietotājus, kad viņi skatās videoklipus vai pārlūko citu YouTube saturu.

5. Sociālo mediju remārketings

Sociālo mediju platformas piedāvā remārketinga iespējas, lai sasniegtu lietotājus, kuri ir mijiedarbojušies ar Tavu zīmolu attiecīgajās platformās. Neatkarīgi no tā, vai tas ir Facebook, Instagram, Twitter vai LinkedIn, vari rādīt personalizētas reklāmas lietotājiem, kuri iepriekš ir apmeklējuši Tavu vietni vai mijiedarbojušies ar jūsu sociālo mediju profiliem.

6. E-pasta remārketings

E-pasta remārketings ietver mērķtiecīgu e-pasta ziņojumu sūtīšanu lietotājiem, kuri ir pametuši iepirkumu grozus vai izrādījuši interesi par konkrētiem produktiem, bet nepabeidza pirkumu. Šajos e-pastos var būt ietverti personalizēti ieteikumi vai piedāvājumi, lai mudinātu lietotāju atgriezties un veikt vēlamo darbību.

7. Lietotņu remārketings

Ja Tev ir mobilā lietotne, lietotņu remārketings ļauj atlasīt lietotājus, kuri ir instalējuši konkrēto lietotni, bet nesen ar to nav mijiedarbojušies. Vari rādīt atlasītas reklāmas citās lietotnēs vai nosūtīt paziņojumus, lai atkārtoti piesaistītu šos lietotājus un mudinātu viņus atkal mijiedarboties ar aplikāciju.

Katrs remārketinga stratēģijas veids piedāvā unikālas iespējas atkārtoti sazināties ar potenciālajiem klientiem un palielināt reklāmguvumus. Ieviešot šo stratēģiju kombināciju, uzņēmumi var izveidot visaptverošas atkārtotā mārketinga kampaņas, kas efektīvi iesaista mērķauditoriju.

Vēlies, lai remārketings Tavā online veikalā darbojas?

Lai tas notiktu, vispirms apmeklētājs ir pirmoreiz jāpiesaista lapai. Mēs, E-komercija.lv, nodrošinām oraniskās apmeklētības palielināšanu mājaslapā. Ja vēlies palielināt orgnaisko apmeklētību lapā un uzzināt, kā tehniski iespējot remārketinga opcijas savā mājaslapā – sazinies ar mūsu speciālistiem!

Pieteikties konsultācijai

Kopsavilkums

Remārketings ir efektīva digitālā mārketinga stratēģijas sastāvdaļa, kas ietver mērķauditorijas atlasi un reklamēšanu personām, kuras iepriekš ir mijiedarbojušās ar zīmolu vai tā vietni, lai tās atkārtoti piesaistītu un veicinātu reklāmguvumus. Ar remārketinga palīdzību iespējams palielināt zīmola atpazīstamību, precīzi aizsniegt potenciālos un jau bijušos klientus, nodrošināt tālākpārdošanas iespējas citiem produktiem, kā arī efektīvi plānot reklāmu iespējas digitālajā vidē. Neskaitot klasisko remārketingu, kas ietver reklāmu rādīšanu lietotājiem, kuri ir apmeklējuši vietni vai mobilo lietotni, ir iespējami arī tādi remārketinga veidi kā remārketinga saraksti meklēšanas reklāmām, dinamiskais, video, sociālo mediju, e-pasta vai lietotņu remārketings.

Biežāk uzdotie jautājumi (BUJ)

Kādas platformas var izmantot remārketingam?

Remārketingu var ieviest dažādās platformās, tostarp mājaslapās, mobilajās lietotnēs, meklētājprogrammās, sociālo mediju platformās (piemēram, Facebook, Instagram, Twitter) un e-pastos.

Kā es varu sākt darbu ar atkārtoto mārketingu?

Lai sāktu darbu ar atkārtoto mārketingu, Tev savā vietnē vai lietotnē ir jāiestata atkārtotā mārketinga tagi vai kodi, jādefinē mērķauditorijas segmenti, jāizveido saistoši reklāmu materiāli un jāizvēlas platformas vai reklāmu tīkli, ko vēlies izmantot atkārtotajam mārketingam. Darbs ar digitālā mārketinga profesionāļiem var palīdzēt atvieglot procesu.

<h3>Paldies, esam saņēmuši Tavu vēstuli!</h3>
<p>Jau tuvākajā laikā ar Tevi sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>

Saistītie raksti

Mērķauditorijas noteikšana un raksturojums

30.08.2023

Kas ir mērķauditorija? Uzņēmuma mērķauditorija attiecas uz konkrētu personu vai klientu grupu, kuru uzņēmums vēlas sasniegt, iesaistīt un apkalpot ar saviem produktiem,…

Lasīt rakstu

Sociālo mediju komunikācijas plāns

28.08.2023

Latvijā ir vairāk nekā miljons sociālo mediju lietotāju Kantar dati liecina, ka vidēji Latvijā vienā dienā Google apmeklē 995 tūkstoši lietotāju. Sociālo…

Lasīt rakstu

B2B pārdošana – no intereses līdz darījumam

03.01.2023

Konferencē ikviena prezentētāja galvenais virsmērķis ir spēt pievērst sev uzmanību, un, kad tā ir pievērsta – noturēt. Tādējādi nepieciešams rast risinājumus cilvēku…

Lasīt rakstu
MMK Serviss Ziemas riepas Vissezonas riepas
MMK Serviss Ziemas riepas Vissezonas riepas
1681019291
Ar puišiem SEO optimizācijā sadarbojamies jau vairāk kā 5 gadus un rezultātā esam kļuvuši par galveno spēlētāju savā nozarē. Novērtējam, ka viņi vienmēr izdomās dažādus risinājumus un piedāvā jaunas idejas, kādas nav konkurentiem. Noteikti iesaku sadarboties. 5/5!
Ludmila Konovalova
Ludmila Konovalova
1702039931
I noticed a decline in my online store's performance about two years ago. Despite believing I was doing everything right, the reasons behind this drop remained a mystery. I turned to several SEO companies for a comprehensive analysis of my website but often ended up with reports from the same services I was already using, which failed to provide a complete picture of my site's functionality.After a long search, I came across E-komercija; they have been nothing short of a revelation. They conducted a thorough analysis of my website, identifying errors that were hindering its progress. They provided a wealth of reports covering various aspects and suggested systematic improvements. We held online meetings where they explained in detail what needed to be done, and they continued to offer support for any queries I had.Their research and analysis of my site spanned several months, and I am extremely satisfied with our collaboration E-komercija's approach was professional and insightful, helping me understand the intricacies of my website's performance. I look forward to continuing our partnership and highly recommend their services to anyone seeking to enhance their online presence.
Patrona
Patrona
1694426684
Very happy with the service. We used them for some integration services. They keep us in the know, explain complicated things in a simple and understandable manner. They work fast and the result are there.For sure we will cooperate with them for future projects and SEO.10/10 will work with them again.
Reinis Virza
Reinis Virza
1705072445
Ja nepieciešami SEO pakalpojumi, droši varam ieteikt E-komercija komandu. Dažu mēnešu laikā sasniedzām top pozīcijas un palielinājās pieprasījumu skaits koka mājām un vasarnīcām. Ikmēneša atskaites saprotamas, sniedz rekomendācijas, atbild uz telefona zvaniem un e-pastiem. Tā tik turpināt!
Miks Krenbergs
Miks Krenbergs
1702457276
Sadarbojamies jau kādus 5 gadus un varu droši apgalvot, ka viņu ieteiktās stratēģijas nes rezultātu. Viens liels bonuss ir viegla komunikācija un tas, ka nav regulāri jābaksta, lai rezultāti ietu uz augšu. Un vēl viena svarīga lieta - lai sasniegtu vēlamos rezultātus netiek prasīta burtiska algoritma "vēlmju" izpilde un mājaslapa var tikt pilnveidota fokusējoties vispirms uz lietotāju un pēc tam uz meklētāja algoritmu.
Alvis Pētersons
Alvis Pētersons
1693229514
Lieliska sadarbība daudzu gadu garumā no vairākie uzņēmumiem. Vienmēr izdevies sasniegt visus mājaslapām izvirzītos mērķus un kāpināt pārdošanas.
Sabīne Miezis
Sabīne Miezis
1714117331
Sadarbībā ar E-komercija veicām SEO auditu. Ieguvām ne tikai konkrētus izpildāmos uzdevumus, bet arī vērtīgu ieskatu SEO pasaulē, kas liek apdomāt tīmekļa vietnes mērķi, auditoriju un darbības stratēģiju. Pakalpojuma sniedzēja ieinteresētība, iniciatīva un spēja "parastam cilvēkam" izstāst sarežģītas lietas, pārliecināja, ka sadarbību turpināsim arī SEO optimizācijas pasākumu ieviešanā.
4 istabas
4 istabas
1682421843
Ar puišiem sadarbojamies jau vairāk kā gadu un mūsu fantastisko sadarbību turpināsim vēl ilgi!💯  Šīs sadarbības laikā rezultāti ir acīmredzami un esam sasnieguši vairāk nekā bija gaidīts. Uzņēmuma pārstāvji profesionāli veic SEO optimizāciju, viegli un konkrēti paskaidro mums nezināmo, kā arī novērtējam to, cik viņi ir zinoši ne tikai SEO, bet arī mājaslapā un digitālajā mārketingā.Noteikti iesakām puišus kā izcilus sadarbības partnerus, ja vēlaties sasniegt reālus rezultātus un darboties kopā ar fantastiskiem cilvēkiem☀️
Artis Babris
Artis Babris
1702534041
Puiši veica atslēgas vārdu izpēti, pirms kuras iztaujāja un paskaidroja par procesu. Pēc atslēgas vārdu izpētes tika turpināta sadarbība, lai rezultātus izmantotu uzņēmuma mājaslapas SEO uzlabošanai.
Krista Blūma
Krista Blūma
1705065251
Ļoti profesionāla komanda un lieliska komunikācija ar klientu! Atbildēs uz visiem jautājumiem, atrisinās visas problēmas, izstāstīs par būtisko, lai jaunā mājaslapa strādātu uz visiem 100%.
Kristīne Zēriete
Kristīne Zēriete
1705933889
Viegla un ātra komunikācija ar komandu, profesionāla un rezultatīva sadarbība gan SEO pakalpojumu ieviešanā un uzturēšanā, gan E-komercijas projekta ieviešanā.
Elvīra Žvarte
Elvīra Žvarte
1705064656
Mikus Mezitis
Mikus Mezitis
1681211224
Lieliska un rezultatīva sadarbība mājaslapas SEO optimizēšanā! Neskaidrās situācijās saņēmām noderīgas konsultācijas un padomus, lai veiksmīgāk atrisinātu SEO optimizācijas procesu. Tas viss nav nemaz tik vienkārši, kā mums pašiem sākumā šķita, tādēļ ir svarīgi, lai sadarbības partneris būtu ar atbilstošu pieredzi un zināšanām. Paldies!
Top Santehnika
Top Santehnika
1702311298
E-komercija.lv ļoti profesionāls un atsaucīgs uzņēmums, kas piedāvā rūpīgu analīzi , izstrādājot konkrētus priekšlikumus Jūsu ūzņēmuma uzlabojumiem un mērķu sasniegšanai. Noteikti ieteiktu citiem uzņēmējiem izmantot tieši E-komercija.lv pakalpojumus!
Lace To Love
Lace To Love
1696257755
Patīkama, profesionāla, uz rezultātu vērsta attieksme. Mājas lapas audits tika veikts solītajā termiņā, visa audita laikā iegūtā informācija tika prezentēta tiešsaistē, sīkāk pastāstot par katru punktu un potenciālajām iespējām to uzlabot, kā arī atsūtīta uz e-pastu. Uz visiem jautājumiem tiek atbildēts ātri un "cilvēcīgi", ne ar iepriekš sagatavotām "konservu" atbildēm. Ar sadarbību līdz šim esam pilnībā apmierināti, plānojam arī turpmākos projektus interneta biznesa attīstībai.
Raivis Gulbis
Raivis Gulbis
1706516619
Iesaku, viegla un produktīva sadarbība. Sadarbojamies vairākus gadus lielākos vai mazākos ar web lapas vai seo saistītos darbos/uzdevumos. Lieliksa komanda. Paldies
Agris Magons
Agris Magons
1694456568
Iesaku! Proaktīva attieksme - galvas tiesu pārāka par citām kompānijām mārketinga nozarē. Šķiet ( labs servis, paŗdošana, komunikācijas) ir kā izmirstoša suga :) - atzvanīt, uzvaicāt, atgādināt, piedāvāt, iedziļināties un uzņemties atbildību par vārdiem un darbiem. E-komercijas komanda šo realizē uz 120% vislabākajā izpausmē. Liels ieguvums būs tiem, kas nav super zinoši SEO - sapratīsiet un iemācīsieties, jo tehniski sarežģītas lietas komanda spēj vienkāršā valodā paskaidrot. Savukārt zinošie būs kaifā, jo nav jāklausās tukši pārdošanas argumenti - varēsiet ātrā tempā strādāt uz mērķiem un tos sasniegt. Ja vēlamais rezultāts neizpildās vai rodās "berze", ir gatavi risināt, sēžas kopā pie galda un risina. Kopējos projektos strādājam pie uzņēmumu mērķauditorijas profilēšanas, atslēgvārdu izpētes mājas lapas struktūras izveides, veicam SEO auditu un satura plāna izstrādi.
st focus
st focus
1682318628
Sadarbojamies jau vairākus gadus, kuru laikā palielinājusies gan apmeklētība mājas lapā no Google meklētājā, gan pirkumi veikalā. Labs serviss un darba process skaidri saprotams. Noteikti iesaku!
Ismael Cruces
Ismael Cruces
1704975316
Working with this team over the past few months has been awesome. They really got into the nitty-gritty of our site, making all the changes extremely easy for anybody in the team. I'm super glad about how things turned out for Startup Wise Guys' site. If you’re looking to boost your site and get the lowdown on how it all works, these are the go-to team. Highly recommend them for anyone looking to up their website in a easy way!
The One
The One
1698924560
I want to express appreciation for the excellent SEO work your company has done for us. We are confident that your strategy and efforts have significantly improved our online presence and visibility on search engines. Thank you for your professionalism and effectiveness! Keep up the great work.
×
js_loader