Kas ir remārketings un ko tas sniedz?

Mūsdienu tiešsaistes konkurences apstākļos uzņēmumi nepārtraukti meklē arvien jaunus veidus, kā sasniegt un iesaistīt savu mērķauditoriju. Atkārtotais mārketings jeb remārketings ir parādījies kā spēli mainošs paņēmiens, kas ļauj uzņēmumiem atkārtoti sazināties ar potenciālajiem klientiem, kuri jau ir izrādījuši interesi par viņu produktiem vai pakalpojumiem. Bet kas ir remārketings? Kā tas darbojas? Un kāpēc uzņēmumiem būtu jāpieņem šī stratēģija, lai pastiprinātu savus mārketinga pasākumus? Šajā rakstā mēs sniegsim jums visaptverošu izpratni par remārketingu un tā priekšrocībām!

Edgars Kebbe

Atjaunināts 05.04.2024

Kas ir remārketings?

Remārketings, zināms arī kā atkārtotais mārketings, ir digitālā mārketinga stratēģija, kas ietver mērķauditorijas atlasi un reklamēšanu personām, kuras iepriekš ir mijiedarbojušās ar zīmolu vai tā vietni.

Tas ir paņēmiens, ko izmanto, lai atjaunotu saikni ar potenciālajiem klientiem, kuri ir izrādījuši zināmu interesi vai iesaistīšanos, piemēram, apmeklējot vietni, noklikšķinot uz konkrēta produkta vai pievienojot preces iepirkumu grozam, neveicot pirkumu.

Izmantojot remārketingu, uzņēmumi var rādīt mērķētas reklāmas šiem iepriekšējiem vietnes apmeklētājiem, kad viņi pārlūko citas vietnes vai sociālo mediju platformas. Tas ļauj zīmolam saglabāt uzmanību, atgādināt klientiem par viņu produktiem vai pakalpojumiem un mudināt viņus atgriezties un veikt vēlamo darbību, piemēram, veikt pirkumu, aizpildīt veidlapu vai reģistrēties.

Kā darbojas remārketings?

Šāda veida digitālais mārketings darbojas, ievietojot sīkfailu vai pikseļu lietotāja pārlūkprogrammā, kad viņš apmeklē noteiktu vietni. Pēc tam šī sīkdatne ļauj reklāmdevējam identificēt un atlasīt lietotājus ar atbilstošām reklāmām, kad viņi pārvietojas internetā. Reklāmas var pielāgot, pamatojoties uz lietotāja pagātnes darbībām vai interesēm, radot personalizētāku un pielāgotāku reklamēšanas pieredzi.

Kādas ir remārketinga priekšrocības?

Tas piedāvā daudzas priekšrocības, kas var ievērojami palielināt zīmola klātbūtni tiešsaistē un veicināt reklāmguvumus. Sīkāk remārketinga priekšrocības apskatīsim turpinājumā!

1. Palielināta zīmola atpazīstamība

Remārketings saglabā informāciju par Tavu uzņēmumu un tā piedāvājumu potenciālo klientu prātā. Rādot atlasītas reklāmas lietotājiem, kuri jau ir mijiedarbojušies ar Tavu vietni, vari pastiprināt zīmola atpazīstamību un palielināt iespējamību, ka viņi izvēlēsies Tavus produktus vai pakalpojumus, kad būs gatavi veikt pirkumu.

2. Precīza mērķauditorijas atlase

Viena no atkārtotā mārketinga lielākajām priekšrocībām ir tā spēja atlasīt noteiktas mērķauditorijas. Vari izveidot pielāgotas mērķauditorijas, pamatojoties uz lietotāju iepriekšējo uzvedību vietnē, ļaujot viņiem rādīt ļoti piemērotas reklāmas, kas atbilst viņu interesēm un vēlmēm.

3. Augstāks reklāmguvumu līmenis

Remārketings palīdz pārvērst “logu pircējus” par faktiskajiem klientiem. Tā kā lietotāji jau ir izrādījuši interesi par piedāvājumiem, atgādināšana, izmantojot personalizētas reklāmas, var tuvināt viņus pirkuma veikšanai, kā rezultātā palielināsies reklāmguvumu līmenis.

4. Izmaksu efektivitāte un reklāmu veiktspēja

Tā kā Tu atlasi lietotājus, kuri jau ir izrādījuši interesi, vari koncentrēt savu budžetu uz kvalificētāku auditoriju, kas, iespējams, nodrošinās lielāku ieguldījumu atdevi (ROI).

Ņemot vērā faktu, ka remārketings ļauj analizēt lietotāju uzvedību un atbilstoši pielāgot savas reklāmas, izprotot, kas rezonē ar Tavu auditoriju, vari izveidot saistošākas un efektīvākas reklāmas, kas uzlabo to veiktspēju.

5. Tālākpārdošanas iespējas

Izmantojot remārketingu, vari reklamēt saistītos vai jaunākos produktus lietotājiem, kuri jau ir veikuši pirkumu. Tas paver savstarpējās pārdošanas un papildu pārdošanas iespējas, palielinot vidējo pasūtījuma vērtību.

6. Daudzveidība

Remārketinga reklāmu formāti var būt dažādi – piemēram, statiski attēli, dinamiskas produktu reklāmas, videoreklāmas un citi. Šī daudzpusība ļauj eksperimentēt ar dažādiem reklāmas materiāliem un atrast to, kas vislabāk atbilst auditorijas piesaistīšanai.

7. Bijušo klientu piesaistīšana

Remārketings ļauj arī atkārtoti piesaistīt iepriekšējos klientus, kuri kādu laiku nav atgriezušies Tavā vietnē. Rādot viņiem atbilstošus piedāvājumus vai atjauninājumus, vari no jauna izraisīt viņos interesi un atgriezt viņus pārdošanas piltuvē.

Kopumā remārketings ir spēcīga stratēģija, kas var nodrošināt ievērojamas konkurences priekšrocības. Rādot personalizētas, atbilstošas reklāmas precīzi atlasītai mērķauditorijai, vari palielināt zīmola atpazīstamību un reklāmguvumus, galu galā uzlabojot sava uzņēmuma panākumus digitālajā vidē.

TOP 7 remārketinga veidi

Kad saprasts, kas ir remārketings un kādas ir tā sniegtās priekšrocības uzņēmumam, laiks iedziļināties opcijās. Lūk, daži populārākie remārketinga veidi!

1. Standarta remārketings

Šis ir visizplatītākais atkārtotā mārketinga veids, kurā reklāmas tiek rādītas lietotājiem, kuri ir apmeklējuši vietni vai mobilo lietotni. Šīs reklāmas var tikt rādītas, kad viņi pārlūko citas vietnes vai izmanto citas mobilās lietotnes reklāmu tīklā.

2. Dinamiskais remārketings

Dinamiskais remārketings paceļ standarta atkārtoto mārketingu uz nākamo līmeni, personalizējot reklāmas, pamatojoties uz konkrētiem produktiem vai pakalpojumiem, ko lietotāji skatījuši vietnē. Tas ļauj dinamiski veidot reklāmas, kurās tiek parādīti tieši tie produkti vai pakalpojumi, par kuriem lietotāji izrādīja interesi, tādējādi palielinot reklāmu atbilstību un efektivitāti.

3. Remārketinga saraksti meklēšanas reklāmām (Remarketing Lists for Search Ads)

Šāda pieeja ļauj atlasīt reklāmu mērķauditoriju iepriekšējiem vietnes apmeklētājiem, kad viņi meklētājprogrammās veic atbilstošu meklēšanu. Šī stratēģija ļauj pielāgot meklēšanas reklāmas, cenas un atslēgvārdus īpaši lietotājiem, kuri iepriekš ir mijiedarbojušies ar Tavu vietni.

4. Videoklipu remārketings

Šis mārketinga veids ir paredzēts lietotājiem, kuri ir mijiedarbojušies ar Taviem videoklipiem tādās platformās kā YouTube. Vari izveidot pielāgotas videoreklāmas, lai atkārtoti piesaistītu šos lietotājus, kad viņi skatās videoklipus vai pārlūko citu YouTube saturu.

5. Sociālo mediju remārketings

Sociālo mediju platformas piedāvā remārketinga iespējas, lai sasniegtu lietotājus, kuri ir mijiedarbojušies ar Tavu zīmolu attiecīgajās platformās. Neatkarīgi no tā, vai tas ir Facebook, Instagram, Twitter vai LinkedIn, vari rādīt personalizētas reklāmas lietotājiem, kuri iepriekš ir apmeklējuši Tavu vietni vai mijiedarbojušies ar jūsu sociālo mediju profiliem.

6. E-pasta remārketings

E-pasta remārketings ietver mērķtiecīgu e-pasta ziņojumu sūtīšanu lietotājiem, kuri ir pametuši iepirkumu grozus vai izrādījuši interesi par konkrētiem produktiem, bet nepabeidza pirkumu. Šajos e-pastos var būt ietverti personalizēti ieteikumi vai piedāvājumi, lai mudinātu lietotāju atgriezties un veikt vēlamo darbību.

7. Lietotņu remārketings

Ja Tev ir mobilā lietotne, lietotņu remārketings ļauj atlasīt lietotājus, kuri ir instalējuši konkrēto lietotni, bet nesen ar to nav mijiedarbojušies. Vari rādīt atlasītas reklāmas citās lietotnēs vai nosūtīt paziņojumus, lai atkārtoti piesaistītu šos lietotājus un mudinātu viņus atkal mijiedarboties ar aplikāciju.

Katrs remārketinga stratēģijas veids piedāvā unikālas iespējas atkārtoti sazināties ar potenciālajiem klientiem un palielināt reklāmguvumus. Ieviešot šo stratēģiju kombināciju, uzņēmumi var izveidot visaptverošas atkārtotā mārketinga kampaņas, kas efektīvi iesaista mērķauditoriju.

Vēlies, lai remārketings Tavā online veikalā darbojas?

Lai tas notiktu, vispirms apmeklētājs ir pirmoreiz jāpiesaista lapai. Mēs, E-komercija.lv, nodrošinām oraniskās apmeklētības palielināšanu mājaslapā. Ja vēlies palielināt orgnaisko apmeklētību lapā un uzzināt, kā tehniski iespējot remārketinga opcijas savā mājaslapā – sazinies ar mūsu speciālistiem!

Pieteikties konsultācijai

Kopsavilkums

Remārketings ir efektīva digitālā mārketinga stratēģijas sastāvdaļa, kas ietver mērķauditorijas atlasi un reklamēšanu personām, kuras iepriekš ir mijiedarbojušās ar zīmolu vai tā vietni, lai tās atkārtoti piesaistītu un veicinātu reklāmguvumus. Ar remārketinga palīdzību iespējams palielināt zīmola atpazīstamību, precīzi aizsniegt potenciālos un jau bijušos klientus, nodrošināt tālākpārdošanas iespējas citiem produktiem, kā arī efektīvi plānot reklāmu iespējas digitālajā vidē. Neskaitot klasisko remārketingu, kas ietver reklāmu rādīšanu lietotājiem, kuri ir apmeklējuši vietni vai mobilo lietotni, ir iespējami arī tādi remārketinga veidi kā remārketinga saraksti meklēšanas reklāmām, dinamiskais, video, sociālo mediju, e-pasta vai lietotņu remārketings.

Biežāk uzdotie jautājumi (BUJ)

Kādas platformas var izmantot remārketingam?

Remārketingu var ieviest dažādās platformās, tostarp mājaslapās, mobilajās lietotnēs, meklētājprogrammās, sociālo mediju platformās (piemēram, Facebook, Instagram, Twitter) un e-pastos.

Kā es varu sākt darbu ar atkārtoto mārketingu?

Lai sāktu darbu ar atkārtoto mārketingu, Tev savā vietnē vai lietotnē ir jāiestata atkārtotā mārketinga tagi vai kodi, jādefinē mērķauditorijas segmenti, jāizveido saistoši reklāmu materiāli un jāizvēlas platformas vai reklāmu tīkli, ko vēlies izmantot atkārtotajam mārketingam. Darbs ar digitālā mārketinga profesionāļiem var palīdzēt atvieglot procesu.

<h3>Paldies, esam saņēmuši Tavu vēstuli!</h3>
<p>Jau tuvākajā laikā ar Tevi sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>

Saistītie raksti

Tirgus segmentēšana – veiksmīgas mārketinga stratēģijas pamats

28.06.2024

Segmentēšanas veidi: demogrāfiskā, ģeogrāfiskā, psihogrāfiskā un uzvedības segmentēšana Ja agrāk segmentācija tradicionāli skāra ģeogrāfiskos un demogrāfiskos faktorus kā vecums, dzimums, tautība, dzīvesvieta,…

Lasīt rakstu

B2C un B2B mārketings: Kāda ir atšķirība

11.02.2021

B2B un B2C – kāda ir atšķirība terminiem? B2B (business-to-business) ir vērsts no viena uzņēmuma citam, savukārt B2C (business-to-consumer) ir vērsts no…

Lasīt rakstu

B2B pārdošana – no intereses līdz darījumam

18.02.2021

Konferencē ikviena prezentētāja galvenais virsmērķis ir spēt pievērst sev uzmanību, un, kad tā ir pievērsta – noturēt. Tādējādi nepieciešams rast risinājumus cilvēku…

Lasīt rakstu