Ārējā SEO optimizācija: ceļvedis tās īstenošanai mājaslapā

Edgars Kebbe

Atjaunināts 30.08.2023

Nereti ir situācijas, kad uzņēmēji paši saviem spēkiem veic dažādus SEO uzlabojumus mājaslapā, piemēram, izstrādā saturu, sakārto URL saites un to struktūru, pievieno ALT tekstus, ievieto iekšējās saites u.c., bet joprojām neiegūst vēlamo efektu, kā rezultātā vēlamie atslēgvārdi joprojām nenonāk meklētāja TOP pozīcijās. Kāds tam iemesls? Iespējams, pie vainas ir ārējā SEO optimizācija, par kuru ir aizmirsts. Tāpēc ir laiks uzzināt par to vairāk! Lasi mūsu sagatavoto ceļvedi ārējās SEO optimizācijas īstenošanai!

Ir 3 veidu SEO optimizācijas – ārējais SEO ir viena no tām!

SEO jeb Search Engine Optimization apzīmē meklētājprogrammu optimizāciju.

SEO optimizācijas mērķis ir nonākt Google meklētāja TOP pozīcijās, uzlabojot mājaslapas struktūru un saturu, lai tie, kuri meklē konkrētu preci vai pakalpojumu, varētu plašajā informācijas klāstā atrast atbilstošo informāciju.

Tie izdalīti trīs SEO optimizācijas veidi - ārēkais, iekšējais un lokālais SEO.

SEO optimizācija sastāv no 3 galvenajiem blokiem – iekšējais SEO (On-page SEO), ārējais SEO (Off-page SEO) un lokālais SEO (Local SEO), un šoreiz aplūkosim vienu no tiem – ārējo SEO optimizāciju.

Lasi raksta turpinājumu un iepazīsties ar visu aktuālāko informāciju!

Kas ir ārējā jeb off-page SEO optimizācija?

Ārējā SEO optimizācija ir to darbību kopums, kas tiek veikts ārpus vietnes, lai mēģinātu uzlabot tās pozīcijas meklētājprogrammu rezultātos. Tā ietver dažādus aspektus, tostarp, piemēram, ārējo saišu veidošanu, satura mārketingu, atsauksmes no klientiem u.c.

Ārējais jeb off-page SEO ir viena no būtiskām veiksmīgas SEO stratēģijas sastāvdaļām.

Ārejais jeb off-page SEO ir viens no veiksmīgākajiem SEO, ko izmantot, lai sasniegtu labākus rezultātus.

Tā attiecas uz SEO optimizācijas pasākumiem vai darbībām, kas tiek izmantotas ārpus vietnes, lai uzlabotu mājaslapas autoritāti un līdz ar to atslēgvārdu pozīcijas meklētājprogrammās.

Šī taktika bieži ietver saišu veidošanu, sociālo mediju mārketingu un daudz ko citu.

Ārējā SEO mērķis ir panākt, lai meklētājprogrammas (un lietotāji) redzētu Tavu vietni kā uzticamāku un autoritatīvāku.

Tāpēc par ārējo SEO būtu jādomā kā par savas vietnes reputācijas veidošanu – jo labāka ir vietnes reputācija, jo uzticamāka tā šķiet arī meklētājprogrammām.

Kāpēc ārējā SEO optimizācija ir svarīga?

Domā par ārējo SEO kā savas vietnes reputācijas veidošanu. Jo pilnvērtīgāk tiks veikta ārējā SEO optimizācija, jo augstāk tā tiks vērtēta Google meklētājprogrammas acīs.

Svarīgi ir paturēt prātā, ka ārējā SEO optimizācija ir nozīmīga augstāku pozīciju iegūšanai meklētājā – meklētājprogrammas uzskata, ka šādām lapām ir lielāka pieredze, autoritatitāte un uzticamība, tāpēc tās kā pirmās tiek piedāvātas, personai ievadot meklētājā atbilstošu atslēgvārdu.

5 efektīvas ārējā SEO tehnikas pozīciju uzlabošanai Google meklētājprogrammā

Lai audzētu vietnes reputāciju, var izmantot dažādus off-page SEO optimizācijas pasākumus.

Turpinājumā apskatīsim piecas dažādas ārējā SEO taktikas, kuras vari izmantot, lai palielinātu savas vietnes autoritāti un organiskās meklēšanas datplūsmu.

Lai uzņēmums uzlabotu savas SEO pozīcijas google meklētājprogrammā var izmantot satura mārketingu, piedalīties pasākumos, kuros izskan vai tiek pieminēts uzņēmuma vārds, veidot ārējais saites (URL) u.c.

1. Ārējo saišu (URL) veidošana vietnes reputācijai

Ārējās saites jeb atpakaļsaites (backlink) attiecas uz to, kā citas vietnes izveido saites uz Tavas mājaslapas atvērumiem.

Svarīgi ir veidot saites no uzticamām mājaslapām un kvalitatīviem resursiem, tostarp no tematiski saistītiem avotiem.

Svarīgi ir, lai šīs vietnes iekļauj atsauci uz Tavu mājaslapu ar aktīvo saiti (hiperlinku) jeb tādu linku, uz kura var uzspiest.

Kāpēc tas ir svarīgi?

Pavisam vienkārši – meklētājprogrammas izmanto atpakaļsaites kā signālu par saistītā satura kvalitāti, tāpēc vietne ar daudzām vērtīgām atpakaļsaitēm parasti tiek uzskatīta par labāku nekā līdzvērtīga vietne ar mazāku atpakaļsaišu skaitu.

Google augstu vērtē lapas, kuras tiek izmantotas kā vērtīgs resurss, tāpēc, jo vairāk atpakaļsaišu saņemsi no augstas autoritātes vietnēm, jo autoritatīvāka Tava mājaslapa šķitīs Google. Un tas attiecīgi palīdzēt Tavai mājaslapai ieņemt augstākas pozīcijas meklētājā, jo Google ir svarīgi lietotājiem primāri piedāvāt augstvērtīgu un noderīgu saturu.

Padoms no Edgara

Jāpatur prātā, ka atpakaļsaišu būvēšana ir viens no sarežģītākajiem uzdevumiem visā SEO stratēģijā, jo ir jāzina, kādas atpakaļsaites ir jāveido, kādā daudzumā tām jābūt un cik ilgā laika posmā tās jāizveido, lai Google meklētāja acīs šāda taktika neizskatītos pārāk agresīva.

Kopējā SEO stratēģijā ārējo saišu veidošana noteikti ir jāparedz kā regulāra aktivitāte, jo mūsu pieredze liecina, ka šāda pieeja ļauj būtiski uzlabot atslēgvārdu pozīcijas meklētājā dažādām mājaslapām.

Ja vēlies nodrošināt ārējo saišu veidošanu savai mājaslapai – piesakies pie mums uz konsultāciju! E-komercija.lv komanda radīs piemērotāko risinājumu Tava uzņēmuma e-komercijas vietnei.

2. Satura mārketings dažādās izpausmēs

Lai arī SEO speciālisti uzsver mērķtiecīgu un plānveida atpakaļsaišu būvēšanu kā būtisku, nevajag aizmirsi arī par kvalitatīva satura radīšanu, kas sniedz pievienoto vērtību, jo jēgpilna satura publicēšana vai izstrāde ir efektīvs veids, kā organiski nopelnīt vērtīgās atpakaļsaites no citām mājaslapām, veicināt dalīšanos ar saturu un citēšanu, kā arī piesaistīt potenciālo klientu uzmanību.

SEO optimizācijas procesā var noderēt satura mārketings, tie var būt podkāsti, sociālie mediji, reklāmas kampaņas un citas iespējas.

Daži no veidiem, kā izmantot satura mārketingu ārējās SEO optimizācijas procesā, ir:

  • reklāmas kampaņas – lai arī tās tiešā veidā nerada atpakaļsaites, tām ir cita priekšrocība. Reklāmas kampaņas palielina zīmola atpazīstamību konkrētā mērķauditorijā, tāpat arī veicina to, ka potenciālie klienti vairāk meklēs konkrēto produktu vai pakalpojumu, tādējādi palielinot vietnes apmeklētību;
  • sociālie mediji – arī sociālie mediji nav tiešs Google faktors, bet tie lieliski piesaista plašāku uzmanību. Kā? Jo vairāk cilvēku sociālo tīklu vietnēs kopīgos Tavas mājaslapas saturu, jo vairāk saišu uz konkrēto saturu Tu iegūsi;
  • influenceru mārketings – tas ir ātrs veids, kā sasniegt lielu auditoriju. Influenceriem parasti ir liels sekotāju skaits, tāpēc ar viņu palīdzību vari nodrošināt sava produkta vai pakalpojuma reklāmu ātri nokļūšanu dažādās platformās;
  • klientu atsauksmes – Tavi viesi un klienti var sniegt labas atsauksmes, un tā ir iespēja iegūt jaunas un vērtīgas atpakaļsaites uz Tavu mājaslapu. Tādējādi arī meklētājprogrammas saprot, ka esi nozares speciālists;
  • viesu bloga raksti (guest blogging) – blogu rakstīšana un publicēšana kāda cita tīmekļa vietnē (ideālā gadījumā Tava uzņēmuma pārstāvētajā nišā), iekļaujot saiti uz Tavu mājaslapu, ļauj sasniegt plašāku auditoriju, uzlabot pozīcijas meklētājā un nostiprināt savu zīmolu kā autoritāti;
  • podkāsti – daudzi uzņēmumi vēl aizvien neizmanto podkāstus savā mārketinga stratēģijā, tāpēc tā ir lieliska iespēja izcelties konkurentu vidū. Ar to palīdzību vari uzrunāt jaunas mērķauditorijas, dalīties savā pieredzē un iegūt redzamību citās vietnēs. Arī podkāsti piedāvā papildus iespējas iegūt atpakaļsaites, piemēram, ja saruna ir par konkrētu nozari, tie var ieteikt un izveidot saiti uz Tavu vietni. Tāpat, piedaloties podkāstā, nereti tā veidotāji pievieno aprakstu par dalībniekiem un pievieno atsauci uz pārstāvja mājaslapu;
  • forumi – forumos ievietotas saites neradīs nekādu ietekmi uz meklētājprogrammām, taču Tu vari izmantot forumus, lai iesaistītos sarunās. Šādas platformas sniedz iespēju tieši kontaktēties ar potenciālajiem klientiem un tas ir lielisks veids, kā veidot attiecības un radīt uzticību;
  • vebināri un vieslekcijas – šāda satura forma ļauj ar kvalitatīva satura palīdzību piesaistīt uzmanību. Tāpat, vadot vebināru vai vieslekciju, vari pievienot atsauci uz mājaslapu, tādējādi popularizējot uzņēmumu;
  • u.c.

3. Lokālais SEO ģeogrāfisko robežu “iekarošanai”

Lokālais SEO ir SEO optimizēšanas process, kas tiek veikts, lai palielinātu apmeklējumu skaitu mājaslapā, redzamību un zīmola atpazīstamību konkrētā reģionā.

Lokālais SEO vissvarīgākais ir tiem uzņēmumiem, kuri apkalpo patērētājus noteiktos ģeogrāfiskos apgabalos, piemēram, veikaliem, skaistumkopšanas saloniem un frizētavām, ēdināšanas pakalpojumu sniedzējiem un naktsmītnēm, autoservisiem u.c.

Jāņem vērā, ka nereti mazākiem uzņēmumiem nav lielu līdzekļu, ko ieguldīt augstāko pozīciju iekarošanai meklētājā kopumā, tāpēc ir svarīgi stiprināt tieši lokālo SEO, tādējādi nostabilizējot pozīcijas vēlamajā ģeogrāfiskajā reģionā.

Ja vēlies uzzināt vairāk par lokālo SEO – aplūko zemāk pievienoto rakstu!

Lokālais SEO: kā to izmantot sava biznesa labā?

Lasīt vairāk

Kā veikt lokālo SEO?

Ir dažādi veidi, piemēram:

  • sava uzņēmuma datu pievienošana Google Business Profile. Būtiskākais lokālās SEO optimizācijas signāls ir pareizas adreses norādīšana Google konkrētajā reģionā;
  • klientu mudināšana tiešsaistē atstāt pozitīvas atsauksmes;
  • vienotas kontaktinformācijas izmantošana visās digitālajās platformās;
  • atslēgvārdu izmantošana, kuros ir iekļauts uzņēmuma pārstāvošais reģions, piemēram, “auto serviss Rīgā”, “ziedu veikals Valmierā”, “frizētava Vecrīgā” u.c.

4. Atsauksmes no klientiem

Atsauksmes ir lielisks veids, kā radīt uzticību savam uzņēmumam.

Tieši atsauksmes ir viens no svarīgākajiem faktoriem, ko Google ņem vērā, vērtējot vietnes uzticamību. Tas nozīmē, ka atsauksmes ir liela vērtība Tavas vietnes ārējai SEO optimizācijai.

Google iesaka atbildēt uz visām atsauksmēm – tostarp arī negatīvajām –, tādējādi parādot, ka uzņēmums novērtē savu klientu godīgo vērtējumu.

Lai veicinātu klientu uzticamīu ir svarīgi saņemt klientu atsauksmes, google tostarp iesaka atbildēt arī uz negatīvām atsauksmēs, tas parādīs to autentiskumu.

5. Pasākumi, kur izskan uzņēmuma vārds

Dalība dažādos pasākumos var ne tikai veicināt uzņēmuma atpazīstamību, bet arī paplašināt auditoriju un radīt “rosību” ap Tavu uzņēmumu.

Piemēram, uzņēmuma nosaukuma pieminēšana kāda pasākuma ietvaros vai kāda dalībnieka rakstīta atsauksme, kur tiek pieminēta Tava uzņēmuma mājaslapa, ir veids, kā padarīt vietni populārāku un veicināt tās apmeklētību.

6. Direktorija saraksts (local listings)

Direktorija saraksts ir lokālā uzņēmuma ieraksts, kurā ir iekļauts tā nosaukums, adrese un kontaktinformācija, kā arī cita informācija, kas var būt ļoti svarīga vietējā SEO panākumiem.

Noteikti esi dzirdējis par Google, Bing, Yahoo, Yelp un LinkedIn. Lūk, šie ir tikai daži no uzņēmuma populārākajiem direktorijiem.

Atšķirībā no vecajām, arhaiskajām versijām, tiešsaistes katalogi ir vairāk nekā tikai rīks klientam, lai atrastu uzņēmuma kontaktinformāciju. Tās ir platformas, kas lietotājiem ļauj uzzināt svarīgu informāciju par uzņēmumiem, ar kuriem viņi vēlas sazināties.

Arī šī ir būtiska lokālā SEO tehnika – ja tā tiek izdarīta pareizi, tā var būt ļoti svarīga ieņēmumu, reputācijas un pozīciju uzlabošana. Viena no nozīmīgākajām direktoriju sarakstu priekšrocībām ir tā, ka tie palīdz palielināt klientu iespējas atrast Tavu uzņēmumu tiešsaistē.

Statistika liecina, ka 81% pircēju pirms veikala apmeklējuma veic meklēšanu tiešsaistē.

Veic ārējo SEO optimizāciju piesardzīgi!

Ārējā SEO ir viena no grūtākajām digitālā mārketinga daļām. Tā ir būtiska uzņēmuma atpazīstamības un ieņēmumu veicināšanai, tāpat arī pozīciju uzlabošanai meklētājā.

Jau iepriekš izcēlām, cik sarežģīti var būt, piemēram, būvēt atapakļsaites, tāpēc atceries – bez atbilstošām priekšzināšanām ārējā SEO optimizācija mājaslapā var izdarīt vairāk ļauna nekā labā.

Tāpēc – ja līdz šim neesi pievērsis uzmanību ārējai SEO optimizācijai savā vietnē, iesakām uzticēt darbu profesionāļiem! Sazinies ar E-komercija.lv komandu – veicot tehnisko SEO optimizāciju, mēs palīdzēsim izvērtēt ārējo SEO un sniegsim rekomendācijas tā pilnveidei.

Kopsavilkums

Ārējā SEO optimizācija tiek izmantota ar mērķi, lai uzlabotu mājaslapas ierindošanos augstākās pozīcijās meklētājprogrammu rezultātos. Lai to efektīvi paveiktu, var īstenot dažādas ārējā jeb off-page SEO optimizācijas taktikas.

Lai uzlabotu vietnes reputāciju meklētājprogrammu acīs, bieži izmantota ir ārējo saišu jeb URL veidošana, satura mārketings, lokālais SEO, atsauksmes no klientiem, dalība pasākumos un direktorija saraksts (local listings).

Visas šīs taktikas palīdz ne tikai uzlabot vietnes ārējo SEO, bet arī veicina atpazīstamību mērķauditorijas vidū, rada uzticamību zīmolam un paplašina to personu loku, kuras zina par Tava uzņēmuma piedāvājumu.

Biežāk uzdotie jautājumi

Ko nozīmē ārējā optimizācija?

Ārējā SEO optimizācijas ir visas tās darbības, ko veic ārpus mājaslapas, lai uzlabotu tās pozīcijas meklētājprogrammās. To bieži lieto kā sinonīmu saišu veidošanai, taču patiesībā tas ietver daudz dažādākas darbības, piemēram, dalīšanos ar optimizējamo lapu blogos, sociālo tīklu vietnēs, lokālā SEO pilnveidošanu u.c.

Vai es varu ārējo SEO veikt saviem spēkiem?

Jā, tas ir iespējams, taču jāņem vērā, ka ārējā SEO optimizācija ir laikietilpīgs un sareģīts process. Ja Tev izstrūkst padziļinātas zināšanas ārējā SEO veikšanai, iesakām uzticēties speciālistiem, kuri spēs rast atbilstošākos risinājumus un nodrošinās pilnvērtīgu optimizācijas procesu.

<h3>Paldies, esam saņēmuši Tavu vēstuli!</h3>
<p>Jau tuvākajā laikā ar Tevi sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>

Saistītie raksti

Kas ir e-komercija un kāpēc tā nepieciešama uzņēmumam?

03.11.2023

Kas ir e-komercija jeb elektroniskā komercija? E-komercija, kas pazīstama arī kā elektroniskā komercija vai interneta komercija, attiecas uz preču vai pakalpojumu pirkšanu…

Lasīt rakstu

Klienta ceļojums (customer journey): kā lietotājs atrod uzņēmumu?

29.08.2023

Kas ir klienta dzīves cikls? Klienta dzīves cikls ir iedalāms 8 posmos: Klienta ceļojums (Customer journey) un klienta pieredze – kā atšķiras?…

Lasīt rakstu

CRM sistēma – rīks efektīvai pārdošanas darba organizēšanai

29.08.2023

Kas ir CRM sistēma? CRM ir klientu attiecību pārvaldības sistēma. Tā ir sistēma efektīvai pārdošanas darba organizēšanai. CRM palīdz uzņēmumam uzturēt kontaktu…

Lasīt rakstu
Raivis Gulbis
Raivis Gulbis
1706516619
Iesaku, viegla un produktīva sadarbība. Sadarbojamies vairākus gadus lielākos vai mazākos ar web lapas vai seo saistītos darbos/uzdevumos. Lieliksa komanda. Paldies
Ismael Cruces
Ismael Cruces
1704975316
Working with this team over the past few months has been awesome. They really got into the nitty-gritty of our site, making all the changes extremely easy for anybody in the team. I'm super glad about how things turned out for Startup Wise Guys' site. If you’re looking to boost your site and get the lowdown on how it all works, these are the go-to team. Highly recommend them for anyone looking to up their website in a easy way!
Top Santehnika
Top Santehnika
1702311298
E-komercija.lv ļoti profesionāls un atsaucīgs uzņēmums, kas piedāvā rūpīgu analīzi , izstrādājot konkrētus priekšlikumus Jūsu ūzņēmuma uzlabojumiem un mērķu sasniegšanai. Noteikti ieteiktu citiem uzņēmējiem izmantot tieši E-komercija.lv pakalpojumus!
Patrona
Patrona
1694426684
Very happy with the service. We used them for some integration services. They keep us in the know, explain complicated things in a simple and understandable manner. They work fast and the result are there.For sure we will cooperate with them for future projects and SEO.10/10 will work with them again.
st focus
st focus
1682318628
Sadarbojamies jau vairākus gadus, kuru laikā palielinājusies gan apmeklētība mājas lapā no Google meklētājā, gan pirkumi veikalā. Labs serviss un darba process skaidri saprotams. Noteikti iesaku!
Agris Magons
Agris Magons
1694456568
Iesaku! Proaktīva attieksme - galvas tiesu pārāka par citām kompānijām mārketinga nozarē. Šķiet ( labs servis, paŗdošana, komunikācijas) ir kā izmirstoša suga :) - atzvanīt, uzvaicāt, atgādināt, piedāvāt, iedziļināties un uzņemties atbildību par vārdiem un darbiem. E-komercijas komanda šo realizē uz 120% vislabākajā izpausmē. Liels ieguvums būs tiem, kas nav super zinoši SEO - sapratīsiet un iemācīsieties, jo tehniski sarežģītas lietas komanda spēj vienkāršā valodā paskaidrot. Savukārt zinošie būs kaifā, jo nav jāklausās tukši pārdošanas argumenti - varēsiet ātrā tempā strādāt uz mērķiem un tos sasniegt. Ja vēlamais rezultāts neizpildās vai rodās "berze", ir gatavi risināt, sēžas kopā pie galda un risina. Kopējos projektos strādājam pie uzņēmumu mērķauditorijas profilēšanas, atslēgvārdu izpētes mājas lapas struktūras izveides, veicam SEO auditu un satura plāna izstrādi.
Lace To Love
Lace To Love
1696257755
Patīkama, profesionāla, uz rezultātu vērsta attieksme. Mājas lapas audits tika veikts solītajā termiņā, visa audita laikā iegūtā informācija tika prezentēta tiešsaistē, sīkāk pastāstot par katru punktu un potenciālajām iespējām to uzlabot, kā arī atsūtīta uz e-pastu. Uz visiem jautājumiem tiek atbildēts ātri un "cilvēcīgi", ne ar iepriekš sagatavotām "konservu" atbildēm. Ar sadarbību līdz šim esam pilnībā apmierināti, plānojam arī turpmākos projektus interneta biznesa attīstībai.
4 istabas
4 istabas
1682421843
Ar puišiem sadarbojamies jau vairāk kā gadu un mūsu fantastisko sadarbību turpināsim vēl ilgi!💯  Šīs sadarbības laikā rezultāti ir acīmredzami un esam sasnieguši vairāk nekā bija gaidīts. Uzņēmuma pārstāvji profesionāli veic SEO optimizāciju, viegli un konkrēti paskaidro mums nezināmo, kā arī novērtējam to, cik viņi ir zinoši ne tikai SEO, bet arī mājaslapā un digitālajā mārketingā.Noteikti iesakām puišus kā izcilus sadarbības partnerus, ja vēlaties sasniegt reālus rezultātus un darboties kopā ar fantastiskiem cilvēkiem☀️
The One
The One
1698924560
I want to express appreciation for the excellent SEO work your company has done for us. We are confident that your strategy and efforts have significantly improved our online presence and visibility on search engines. Thank you for your professionalism and effectiveness! Keep up the great work.
Mikus Mezitis
Mikus Mezitis
1681211224
Lieliska un rezultatīva sadarbība mājaslapas SEO optimizēšanā! Neskaidrās situācijās saņēmām noderīgas konsultācijas un padomus, lai veiksmīgāk atrisinātu SEO optimizācijas procesu. Tas viss nav nemaz tik vienkārši, kā mums pašiem sākumā šķita, tādēļ ir svarīgi, lai sadarbības partneris būtu ar atbilstošu pieredzi un zināšanām. Paldies!
Alvis Pētersons
Alvis Pētersons
1693229514
Lieliska sadarbība daudzu gadu garumā no vairākie uzņēmumiem. Vienmēr izdevies sasniegt visus mājaslapām izvirzītos mērķus un kāpināt pārdošanas.
Artis Babris
Artis Babris
1702534041
Puiši veica atslēgas vārdu izpēti, pirms kuras iztaujāja un paskaidroja par procesu. Pēc atslēgas vārdu izpētes tika turpināta sadarbība, lai rezultātus izmantotu uzņēmuma mājaslapas SEO uzlabošanai.
Elvīra Žvarte
Elvīra Žvarte
1705064656
Krista Blūma
Krista Blūma
1705065251
Ļoti profesionāla komanda un lieliska komunikācija ar klientu! Atbildēs uz visiem jautājumiem, atrisinās visas problēmas, izstāstīs par būtisko, lai jaunā mājaslapa strādātu uz visiem 100%.
Reinis Virza
Reinis Virza
1705072445
Ja nepieciešami SEO pakalpojumi, droši varam ieteikt E-komercija komandu. Dažu mēnešu laikā sasniedzām top pozīcijas un palielinājās pieprasījumu skaits koka mājām un vasarnīcām. Ikmēneša atskaites saprotamas, sniedz rekomendācijas, atbild uz telefona zvaniem un e-pastiem. Tā tik turpināt!
Kristīne Zēriete
Kristīne Zēriete
1705933889
Viegla un ātra komunikācija ar komandu, profesionāla un rezultatīva sadarbība gan SEO pakalpojumu ieviešanā un uzturēšanā, gan E-komercijas projekta ieviešanā.
MMK Serviss Ziemas riepas Vissezonas riepas
MMK Serviss Ziemas riepas Vissezonas riepas
1681019291
Ar puišiem SEO optimizācijā sadarbojamies jau vairāk kā 5 gadus un rezultātā esam kļuvuši par galveno spēlētāju savā nozarē. Novērtējam, ka viņi vienmēr izdomās dažādus risinājumus un piedāvā jaunas idejas, kādas nav konkurentiem. Noteikti iesaku sadarboties. 5/5!
Miks Krenbergs
Miks Krenbergs
1702457276
Sadarbojamies jau kādus 5 gadus un varu droši apgalvot, ka viņu ieteiktās stratēģijas nes rezultātu. Viens liels bonuss ir viegla komunikācija un tas, ka nav regulāri jābaksta, lai rezultāti ietu uz augšu. Un vēl viena svarīga lieta - lai sasniegtu vēlamos rezultātus netiek prasīta burtiska algoritma "vēlmju" izpilde un mājaslapa var tikt pilnveidota fokusējoties vispirms uz lietotāju un pēc tam uz meklētāja algoritmu.
Ludmila Konovalova
Ludmila Konovalova
1702039931
I noticed a decline in my online store's performance about two years ago. Despite believing I was doing everything right, the reasons behind this drop remained a mystery. I turned to several SEO companies for a comprehensive analysis of my website but often ended up with reports from the same services I was already using, which failed to provide a complete picture of my site's functionality.After a long search, I came across E-komercija; they have been nothing short of a revelation. They conducted a thorough analysis of my website, identifying errors that were hindering its progress. They provided a wealth of reports covering various aspects and suggested systematic improvements. We held online meetings where they explained in detail what needed to be done, and they continued to offer support for any queries I had.Their research and analysis of my site spanned several months, and I am extremely satisfied with our collaboration E-komercija's approach was professional and insightful, helping me understand the intricacies of my website's performance. I look forward to continuing our partnership and highly recommend their services to anyone seeking to enhance their online presence.
×
js_loader