Kas ir blogs? Kādēļ tas nepieciešams biznesam?

Edgars Kebbe

Atjaunināts 29.08.2023

Emuārs jeb blogs ir būtiska satura mārketinga rīks, kurā uzņēmums izveido saturu, kas saistīts ar tā produktu vai pakalpojumu, lai uzlabotu redzamību tiešsaistē. Taču redzamība nav vienīgais, ko vari iegūt – kas ir blogs, kādi ir svarīgākie principi tā izveidei un kāpēc tā izstrādi der apsvērt ikvienam uzņēmumam? Lasi rakstu un tajā uzzini nozīmīgus ieteikumus, lai Tavs blogs izceltos!

Ko nozīmē “blogs” latviski?

Vai zināji, ka vārds “blogs” 2007. gadā kandidēja uz gada nevārda titulu? Jā, jau gadiem ilgi Latvijā norit diskusijas par vārda “blogs” izmantošanu un tā skaidrojumu latviskotā versijā.

Blogu mēdz saukt arī par emuāru, taču Latvijā šis anglicisms ir iedzīvojies labāk un tiek bieži izmantots.

Blogs latviski nozīmē “emuārs”, jeb tiešā tulkojumā arī tīmekļa žurnāls, taču jāatzīst, ka šis vārda skaidrojums gadu gaitā nav iesakņojies mūsu leksikā, tāpēc joprojām visbiežāk izmantojam klasisko anglicismu “blogs”.

Vārdam “blogs” latviski un citās valodās tiek piešķirts vienots skaidrojums – tā ir mājaslapa vai vietnē esoša sadaļa, ko izmanto personīgu uzskatu vai biznesa aktualitāšu izziņošanai.

  • Sākotnēji blogus sauca par tīmekļa emuāriem, kas bija vietnes, kuras sastāvēja no vairākiem ierakstiem. Tie bieži tika papildināti ar jaunu informāciju par dažādām tēmām, un individuālie bloga autori tajos dalījās ar savām pārdomām.
  • Mūsdienās emuāri jeb blogi lielākoties ir saistīti ar uzņēmumiem – tie tiek regulāri atjaunināti, papildinot ar aktuālo informāciju, un blogi ir paredzēti plašam sabiedrības patēriņam.

Emuārs jeb blogs (saīsināta “tīmekļa emuāra” versija) ir tiešsaistes žurnāls vai informatīva vietne, kurā informācija tiek rādīta apgrieztā hronoloģiskā secībā, un jaunākās ziņas tiek rādītas vispirms, augšpusē. Tā ir platforma, kurā autors vai, piemēram, uzņēmums, dalās savos viedokļos par atsevišķu tēmu.

Emuārs jeb blogs ir vieta, kur uzņēmums var dalīties savā viedoklī, izteikt ieteikumus un veidot interesantus rakstus par savas nozares aktuālajiem jautājumiem.

Blogs, neatkarīgi no tā, vai tas ir vērsts uz e-komerciju, mazumtirdzniecību, tehnoloģijām vai pakalpojumiem, ir tā SEO optimizācijas sadaļa, kas sniedz labumu gan uzņēmumam, gan lietotājam, rakstot par tēmām, kas rezonē ar auditoriju.

Blogs un bloga ieraksts – vai tas ir viens un tas pats?

Nē, taču tie ir savstarpēji saistīti.

Bloga ierakstu kopums veido blogu – sadaļu mājaslapā. Piemēram, šis raksts, kuru šobrīd lasi, ir bloga ieraksts, taču sadaļa mājaslapā, kurā tas ievietots, ir blogs.

Tādēļ konkrētu rakstu sauksim par bloga ierakstu, bet rakstu kopumu – par blogu.

Kā blogs var palīdzēt ienākumu palielināšanai un klientu piesaistei?

21. gadsimts ar arvien pieaugošo interneta lomu ir pats piemērotākais brīdis, kad uzņēmumiem savā mārketinga stratēģijā iekļaut emuāru jeb blogu veidošanu. Esam pārliecināti par to vairāku iemeslu dēļ.

Kādu? Par to – turpinājumā!

#1 Palielinās vietnes apmeklētāju skaits

Klientu ceļojumā, kas cilvēku no intereses un vēlmes par produktu vai pakalpojumu noved līdz pirkumam, būtisks posms ir informācijas iegūšana, lai aptvertu dažādās perspektīvas.

Blogs ir īstā iespēja Tev izcelt savu uzņēmumu, lai potenciālajam klientam signalizētu par sevi un savu piedāvājumu!

Kvalitatīvs, SEO labajai praksei atbilstoši izstrādāts bloga raksts, kurā iekļauti meklētākie atslēgvārdi, palielina apmeklējumu skaitu mājaslapā.

Ienākot vietnē, lietotājs izlasīs rakstu un turpinās aplūkot piedāvājumu – un tieši tāpēc būtiski ir rakstā iekļaut iekšējās saites uz citām sadaļām.

#2 Palielinās aizsniegtās auditorijas skaits

Atceries – bloga rakstu publicēt sociālajos medijos iespējams ne vien uzņēmumam, bet arī interesentiem, kuri vēlas dalīties ar noderīgu informāciju. Tas, savukārt, palielina aizsniegtās auditorijas skaitu, izmantojot sociālo mediju sniegtās iespējas.

#3 Tiek sniegta iespēja vietnes apmeklētāju pārvērst reālā klientā

Tāpat kā katrs rakstītais blogs ir vēl viena indeksēta lapa, kas ļauj paplašināt uzņēmuma atrašanos meklēšanas rezultātos, katrs bloga ieraksts ir jauna iespēja radīt jaunus potenciālos pirkumus.

Tas darbojas vienkārši: katram emuāram nobeigumā pievieno potenciālo pirkumu ģenerējošo aicinājumu uz darbību.

Bieži vien šie aicinājumi uz darbību noved pie tādām lietām kā bezmaksas e-grāmatas, informatīvās grāmatas, bezmaksas lekcija u.c., par kuru potenciālais klients būtu gatavs sniegt savu informāciju.

Kā šī darbība izskatās soli pa solim?

  1. Apmeklētājs nonāk vietnē.
  2. Apmeklētājs redz aicinājumu uz darbību, lai saņemtu kādu bezmaksas piedāvājumu.
  3. Apmeklētājs noklikšķina uz tā un nonāk galvenajā lapā, kurā ir veidlapa, kas jāaizpilda ar savu informāciju.
  4. Apmeklētājs aizpilda veidlapu, iesniedz informāciju un saņem bezmaksas piedāvājumu.

Tālāk šos datus vari izmantot, piemēram, lai sazinātos par sadarbību, sūtītu īpašos piedāvājumus un citos veidos mudinātu lietotāju veikt pirkumu.

#4 Tiek veicināti ilgtermiņa rezultāti

Sniedzot vērtīgu informāciju bloga lasītājiem, izglītojot, atbildot uz viņu komentāriem un citādi mijiedarbojoties ir viens būtisks ieguvums ilgtermiņam – Tavs uzņēmums kļūst par viedokļu līderi, autoritāti informatīvajā telpā.

Padomā par to no sava potenciālā klienta perspektīvas!

Piemēram, potenciālie klienti atrod atbildes uz sev būtiskiem jautājumiem, izmantojot emuāra ierakstus, ko rakstījuši Tava uzņēmuma darbinieki. Tādā gadījumā viņi, visticamāk, nonāks līdz pakalpojuma vai produkta iegādei pie Tevis, uzticoties tam, ko saki, jo esi viņiem palīdzējis pagātnē – iespējams, pat pirms viņus tas ieinteresēja.

#5 Ir lieliska iespēja veidot iekšējās un ārējās saites

Iekšējās un ārējās saites ir viens no 200 faktoriem, ko Google algoritms ņem vērā, nosakot vietnes pozīcijas meklētājprogrammas rezultātos.

Iekšējās un ārējās saites, tostarp bloga ieraksti ir tas, ko ņem vērā google algoritmi, izvērtējot vietnes atrašanos meklētājpārlūkā.

Bloga rakstā iekļaujot saites uz citiem rakstiem mājaslapā, tiek radīta satura struktūra, ko nolasa meklētājprgramma. Savukārt, ārējās saites meklētājprogrammai dod signālu par Tavu mājaslapu kā kvalitatīvu resursu, jo esi izmantojis atsauces uz citiem autoratīviem resursiem.

#6 Tas palīdz dalīties ar uzņēmuma jaunumiem

Vēl viens ieguvums, ko sniedz emuāra jeb tīmekļa žurnāla rakstīšana, ir tas, ka uzņēmums var dalīties ar saviem jaunumiem un stāstiem.

Blogā var tikt ievietoti raksti ne tikai par noderīgu informāciju, kas saistīta ar uzņēmuma piedāvājumu, bet arī ziņas par jaunumiem uzņēmuma darbībā – piemēram, paplašinātu piedāvājumu riepu klāstam, pieaugošu pakalpojumu skaitu interneta veikalam, jaunas filiāles atvēršanu juristu birojam kādā no pilsētām u.c.

#7 Iespēja iekarot TOP pozīcijas ar tādiem atslēgvārdiem, kurus konkurenti neizmanto

Lielākoties uzņēmumi saturu mājaslapā būvē ap biežāk meklētākajiem atslēgvārdiem, taču tie likumsakarīgi arī ir visvairāk izmantotie, tāpēc konkurence uz TOP pozīcijām meklēšanas rezultātos ir augsta.

Svarīgi ir atcerēties, ka atslēgvārdi, kuru meklējumu skaits mēnesī ir zemāks, nav sliktāki – tieši pretēji, ja tie tiks atbilstoši izmantoti, var sniegt augstāku pienesumu uzņēmumam.

Tāpēc bloga sadaļa ir lieliska platforma, kurā integrēt tādus atslēgvārdus, kuru meklējumu skaits mēnesī un konkurence uz pirmajām pozīcijām meklētājā ir zemāki. Šī iemesla dēļ bloga rakstīšana ir efektīva taktika SEO optimizācijā, izmantojot brīvo nišu potenciālo klientu piesaistei.

Atslēgvārdi ir būtiska seo sastāvdaļa un bloga ieraksti ļauj integrēt tajā dažādus atslēgvārdus, tostarp tos, kuriem ir zemāks meklējumu skaits mēnesī, izceļot savu īpašo produktu vai pakalpojumu.

Vēlies uzzināt, kā bloga sadaļa mājaslapā var palīdzēt Tavam e-komercijas uzņēmumam palielināt apmeklētību un kā to efektīvi iekļaut SEO stratēģijā?

Negaidi – piesakies konsultācijai, mūsu speciālisti ar Tevi sazināsies un atbildēs uz visiem jautājumiem!

Gribu attīstīt blogu mājaslapā – kā to sākt?

Ja uzņēmuma vārdā vai savu interešu vadīts vēlies sākt veidot blogu, ir svarīgi saprast, kā īsti to paveikt.

Lūk, daži soļi, ar ko sākt:

  1. izvērtē, vai sakāmais ir jēgpilns. Mūsdienās digitālajā vidē stiepjas plašumos neizmērāms tekstu daudzums. Lai netērētu savus resursus lieki, kritiski izvērtē, kāda būs pievienotā vērtība no uzrakstītā;
  2. atrodi īsto platformu. Izvēles iespējas ir dažādas. Ja vēlies veidot blogu kā individuālis – var noderēt WordPress, Medium, Squarespace, Wix u.c. Ja pārstāvi uzņēmumu – nepieciešams izveidot jaunu sadaļu, ko var nosaukt dažādi, piemēram, Aktualitātes, Blogs, Jaunumi u.c. Galvenais, lai atvēruma nosaukums ir skaidri saprotams un nemaldina lasītāju;
  3. noformulē vēlamo un sāc darīt. Ir svarīgi jau sākumā saprast, ko vēlies panākt – stiprināt saikni ar klientiem/sekotājiem, vienkārši izpaust savas domas? Kad tas ir skaidrs, vari pievērsties bloga izveidei.
Ja vēlies savā biznesā ieviest blogu, tad padomā vai tev ir, ko teikt, ja ir, tad atrodi platformu, kur to darīt un sāc rakstīt saturu.

Turpinājumā pastāstīsim, kāda ir panākumu atslēga laba bloga raksta izveidei – iekārtojies ērtāk un uzzini!

Padomi no profesionāļiem: kā uzrakstīt SEO draudzīgu bloga rakstu?

Lai bloga raksts aizsniegtu auditoriju un būtu pamanāms starp desmitiem un simtiem citu, ir svarīgi to rakstīt, ievērojot SEO vadlīnijas. Tas palīdzēs meklētājprogrammām “nolasīt” tekstu, lai novietotu pēc iespējas augstākās pozīcijās meklētājā.

Bloga rakstu izstrādāt var dažādi speciālisti uzņēmumā, piemēram, vadītājs, mārketinga, produktu vai pārdošanas speciālists, kā arī tekstu autors (copywriter), taču jautājums visiem ir viens – ar ko sākt un kam pievērst uzmanību? Lūk, svarīgākais!

#1 Ieteikumi efektīvam blogam rakstīšanas posmā

Lai bloga raksts būtu izdevies ir jāņem vērā dažādi aspekti un jāveic izpēte, piemēram, atslēgvārdu izpēte.

Visa pamats – atslēgvārdu izpēte

Kāpēc tā ir svarīga? Tam ir vairāki būtiski priekšnoteikumi:

  • atslēgvārdu izpēte ļauj saprast, kā dažādu informāciju meklē auditorija un kas tai šķiet aktuāli. Tādējādi, izprotot vajadzību, vari pielāgot tekstu tieši auditorijai, lai tā saņemtu vēlamo;
  • atslēgvārdu iekļaušana ir būtiska meklētājprogrammām. Iekļaujot tos bloga rakstā, signalizēsi Google par informāciju mājaslapā un varēsi izmantot Google un citu meklētājprogrammu sniegtās priekšrocības satura izplatīšanai.

Atceries – lai arī cik būtiska loma atslēgvārdiem ir tieši Google meklētājprogrammai, blogs primāri tiek radīts cilvēkam, tāpēc satura kvalitātei un informācijas nozīmīgumam ir būtiska loma.

Satura izstrāde – ieteikumi no speciālistiem

Kad atslēgvārdi vai to grupa izvēlēta, ir īstais brīdis fokusēties satura radīšanai.

Lūk, daži padomi par SEO labo praksi, kas sniegs ieskatu satura vadlīnijās no lietotāja un meklētājprogrammu perspektīvas.

  1. SEO labā prakse nosaka, ka optimāls bloga raksts ir garumā no ~700 līdz 1500, 2000 vārdiem.
  2. Būtiska ir teksta struktūra – pieturies pie ievaddaļas, kas sniedz ieskatu gaidāmajā informācijā, iztirzājuma un nobeiguma. Saturu nevajag rakstīt garās rindkopās – jāiekļauj uzskaitījums, vizuālie elementi, citāti.
  3. Galvenā informācija jāiekļauj teksta pirmajā daļā. Tas ir svarīgi divu faktoru dēļ – pirmkārt, tas palīdz noturēt lasītāja uzmanību, otrkārt, to augstu novērtēs Google meklētājprogramma. Tā kā Google teksta skenēšanu sāk no satura augšpuses, tur noteikti jāiekļauj galvenie atslēgvārdi, virsraksti u.c. svarīgākā informācija.
  4. Neaizmirsti par uzticamu informāciju – lai lietotājs rastu pievienoto vērtību, iekļauj citātus vai faktus, pievienojot avotu, no kura konkrētā informācija ir iegūta.

Virsrakstu un apakšvirsrakstu izstrāde, iekļaujot atslēgvārdus

Katrs lielisks emuārs jeb blogs sākas ar virsrakstu, kas piesaista lasītāja uzmanību un liek viņam noklikšķināt un turpināt lasīt, lai uzzinātu vairāk.

Virsraksta apzīmējums ir H1, un tā ideālais garums ir līdz 60-70 rakstzīmēm, kā definējusi Google meklētājprogrmma un secinājuši speciālisti.

Tīmekļa žurnāla ierakstu strukturizē pēc tēmām – apakšvirsrakstiem. Tos jāveido atbilstoši vēlamajai struktūrai – pēc nozīmīguma. Tos pievieno attiecīgi pēc H2, H3 utt. līmeņiem.

Pareizrakstība ir būtiska!

Kļūdains teksts nerada uzticamību lasītājam, tāpēc pievērs uzmanību arī pareizrakstībai. Pēc raksta izveides pārlasi tekstu vai nodod to izskatīšanai citiem kolēģiem – tas palīdzēs atbrīvoties no ortogrāfijas, interpunkcijas un stila kļūdām.

Iekšējo un ārējo saišu nozīme – augsta

Kas ar to domāts un kāpēc nozīme ir būtiska?

  • Iekšējās saites ir tās, ko bloga rakstā iekļauj, lai vestu uz citām mājaslapas sadaļām, piemēram, produktiem, pieteikšanos konsultācijai u.c. Tās ir būtiskas, jo to esamību novērtē Google u.c. meklētājprogrammas. Vienlaikus tas arī sniedz iespēju lasītājam uzzināt vairāk, iepazīstoties ar papildu informāciju.
  • Ārējās saites tiek pievienotas no citiem vērtīgiem resursiem. Tās, piemēram, norāda uz datu avotiem. Ir svarīgi ievietot vismaz vienu ārējo saiti ar augstāku autoritāti, tādējādi sniedzot pozitīvu signālu Google, analizējot saturu.

#2 Ieteikumi satura izkārtošanai mājaslapā no SEO perspektīvas

Saturs gatavs? Laiks pievērsties tā publicēšanai! Jā, jā, arī tam ir liela nozīme no SEO perspektīvas! Pastāstīsim, kā vari iekļaut labo SEO praksi, publicējot bloga ierakstu uzņēmuma mājaslapā.

Vizuālie elementi

Lai saturs būtu pārredzamāks, nevar aizmirst par foto un video vai audio pievienošanu.

To darot, atceries:

  • attēliem ir jāpielāgo izmērs. Tos optimizēt vari, piemēram, tinypng.com.;
  • attēlus augšupielādējot mājaslapā, tiem jāpievieno atslēgvārdos balstīts nosaukums;
  • tiem jāpievieno arī ALT teksts, ko nolasa Google. Tajā, iekļaujot atslēgvārdus, tiek paskaidrots attēlā redzamais;
  • ja pievieno video no ārējām saitēm, piemēram, Youtube, tas jāievieto nevis kā saite, bet video, radot pievienoto vērtību.

Kā noformēt SEO draudzīgus attēlus? Klikšķini zemāk un uzzini vairāk rakstā!

SEO draudzīgi attēli – sagatavošana mājaslapai

Lasīt vairāk

SEO aspekti, ko nolasa Google

Pirms raksta publicēšanas pievērsies vēl dažiem SEO aspektiem:

  • Meta apraksts. Tas parādās meklētājā, ievadot atslēgvārdu. Virsraksts (title tag) garums ir 50-60 rakstzīmes. Apraksts (meta description) parādīsies meklētājā zem virsraksta, tas kalpo kā aicinājums noklikšķināt uz raksta. Tā garums – līdz 160 rakstzīmēm. Abos jāiekļauj atslēgvārdi;
  • URL saite. Arī tā tiek veidota, balstoties uz izvēlētajiem raksta atslēgvārdiem. URL saites garums svārstās no ~50, 60 līdz 100 rakstzīmēm. To veido, vārdus rakstot bez garumzīmēm un lielajiem burtiem, atstarpes vietā liekot “-”.

#3 Izplatīšana auditorijai – kā punkts uz “i”

Vai Tev šķiet, ka ar raksta publicēšanu ir gana?

Nē, tāpat kā, izstrādājot produktu vai pakalpojumu, nepieciešams veltīt enerģiju mārketinga aktivitātēm, arī bloga izplatīšana auditorijai ir svarīga.

Kā to paveikt?

  • Izmanto sociālo mediju spēku. Dati liecina, ka 27,5% lietotāju izmanto sociālo tīklu vietnes, lai iegūtu informāciju par produktiem, kurus iegādāties. Tas nozīmē, ka sociālo mediju spēks ir liels, lai potenciālo klientu izglītotu par dažādiem jautājumiem, kas saistīti ar Tavu uzņēmumu, produktiem, pakalpojumu u.c.
  • Radi aktivitāti ap bloga rakstu. To var paveikt dažādi, piemēram, ievietojot rakstu grupās, forumos u.c. vietnēs, atbildot uz komentāriem.
  • Izmanto sociālo mediju iespējas atkārtoti. Tā kā sociālajos medijos nav ierobežojumi tam, cik bieži un kā informāciju publicēt, vari aktualizēt rakstu, piemēram, ik pēc vairākiem mēnešiem, izmantojot dažādus formātus, tostarp video, Reels, īsos stāstus (Story) u.c.
  • Integrē bloga rakstu e-pasta mārketinga aktivitātēs. Piemēram, ja auditorijai izsūti e-pastu ar jaunumiem, vari tajā pievienot saiti uz bloga rakstu mājaslapā.
Gandrīz trešdaļa interneta lietotāju izmanto dažādus sociālos medijus, lai izpētītu produktu, kuru vēlās iegādāties.

Kopsavilkums

Blogs ir noderīgs instruments, kā informēt auditoriju gan individuālistiem, gan uzņēmumiem. Uzņēmumiem tas ļauj palielināt lapas apmeklētāju skaitu, tos pārvērst pircējos un nostiprināt savas pozīcijas tirgū kā autoritātei.

Izstrādājot bloga jeb tīmekļa žurnāla ierakstu, jāveic atslēgvārdu izpēte, teksts jāstrukturizē, ievērojot labo SEO praksi, kā arī jāiekļauj vizuālie elementi, dati un citāti. Bloga rakstu jāpublicē, atceroties par atslēgvārdos balstītu Meta aprakstu, URL saiti, ALT tekstu attēliem un citiem būtiskiem SEO aspektiem, kas ir būtiski, lai nonāktu meklētājprogrammu rezultātu TOP pozīcijās.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kur izveidot blogu un kāda ir tā cena?

Biežāk izmantotie resursi, lai izveidotu blogu, ir WordPress, Medium, Squarespace, Wix. Tur to iespējams izdarīt arī bez maksas, taču ir pieejamas arī maksas versijas, kas sniedz dažādas noderīgas papildu funkcijas.

Kāds ir bloga mērķis?

Emuārs jeb blogs uzņēmumiem tiek radīts ar mērķi izglītot auditoriju par tai būtiskiem jautājumiem, problēmām, aktualitātēm. Tas ļauj stiprināt saikni starp uzņēmumu un auditoriju un palielināt mijiedarbību informācijas apmaiņai. Uzņēmumiem blogs kalpo kā platforma, lai runātu par aktuālo gan esošo, gan potenciālo klientu vidū.

<h3>Paldies, esam saņēmuši Tavu vēstuli!</h3>
<p>Jau tuvākajā laikā ar Tevi sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>

Saistītie raksti

Kā veidot pārdotspējīgu produktu aprakstu

29.08.2023

Lai saprastu e-komercijas nozīmi, no sākuma aizdomājies pats – cik bieži iepērcies internetā? Kad bija pēdējā reize, kad kaut ko pasūtīji no…

Lasīt rakstu

Kas ir meklētājprogrammu (SEM) jeb SEO mārketings?

03.01.2024

Kas ir SEO mārketings? SEO mārketings jeb SEM (Search Engine Marketing) ir digitālā mārketinga apakšnozare, kuras mērķis ir palielināt vietņu tiešsaistes redzamību…

Lasīt rakstu

B2B pārdošana – no intereses līdz darījumam

03.01.2023

Konferencē ikviena prezentētāja galvenais virsmērķis ir spēt pievērst sev uzmanību, un, kad tā ir pievērsta – noturēt. Tādējādi nepieciešams rast risinājumus cilvēku…

Lasīt rakstu
Patrona
Patrona
1694426684
Very happy with the service. We used them for some integration services. They keep us in the know, explain complicated things in a simple and understandable manner. They work fast and the result are there.For sure we will cooperate with them for future projects and SEO.10/10 will work with them again.
MMK Serviss Ziemas riepas Vissezonas riepas
MMK Serviss Ziemas riepas Vissezonas riepas
1681019291
Ar puišiem SEO optimizācijā sadarbojamies jau vairāk kā 5 gadus un rezultātā esam kļuvuši par galveno spēlētāju savā nozarē. Novērtējam, ka viņi vienmēr izdomās dažādus risinājumus un piedāvā jaunas idejas, kādas nav konkurentiem. Noteikti iesaku sadarboties. 5/5!
The One
The One
1698924560
I want to express appreciation for the excellent SEO work your company has done for us. We are confident that your strategy and efforts have significantly improved our online presence and visibility on search engines. Thank you for your professionalism and effectiveness! Keep up the great work.
Ludmila Konovalova
Ludmila Konovalova
1702039931
I noticed a decline in my online store's performance about two years ago. Despite believing I was doing everything right, the reasons behind this drop remained a mystery. I turned to several SEO companies for a comprehensive analysis of my website but often ended up with reports from the same services I was already using, which failed to provide a complete picture of my site's functionality.After a long search, I came across E-komercija; they have been nothing short of a revelation. They conducted a thorough analysis of my website, identifying errors that were hindering its progress. They provided a wealth of reports covering various aspects and suggested systematic improvements. We held online meetings where they explained in detail what needed to be done, and they continued to offer support for any queries I had.Their research and analysis of my site spanned several months, and I am extremely satisfied with our collaboration E-komercija's approach was professional and insightful, helping me understand the intricacies of my website's performance. I look forward to continuing our partnership and highly recommend their services to anyone seeking to enhance their online presence.
Kristīne Zēriete
Kristīne Zēriete
1705933889
Viegla un ātra komunikācija ar komandu, profesionāla un rezultatīva sadarbība gan SEO pakalpojumu ieviešanā un uzturēšanā, gan E-komercijas projekta ieviešanā.
Ismael Cruces
Ismael Cruces
1704975316
Working with this team over the past few months has been awesome. They really got into the nitty-gritty of our site, making all the changes extremely easy for anybody in the team. I'm super glad about how things turned out for Startup Wise Guys' site. If you’re looking to boost your site and get the lowdown on how it all works, these are the go-to team. Highly recommend them for anyone looking to up their website in a easy way!
Alvis Pētersons
Alvis Pētersons
1693229514
Lieliska sadarbība daudzu gadu garumā no vairākie uzņēmumiem. Vienmēr izdevies sasniegt visus mājaslapām izvirzītos mērķus un kāpināt pārdošanas.
Top Santehnika
Top Santehnika
1702311298
E-komercija.lv ļoti profesionāls un atsaucīgs uzņēmums, kas piedāvā rūpīgu analīzi , izstrādājot konkrētus priekšlikumus Jūsu ūzņēmuma uzlabojumiem un mērķu sasniegšanai. Noteikti ieteiktu citiem uzņēmējiem izmantot tieši E-komercija.lv pakalpojumus!
Krista Blūma
Krista Blūma
1705065251
Ļoti profesionāla komanda un lieliska komunikācija ar klientu! Atbildēs uz visiem jautājumiem, atrisinās visas problēmas, izstāstīs par būtisko, lai jaunā mājaslapa strādātu uz visiem 100%.
Lace To Love
Lace To Love
1696257755
Patīkama, profesionāla, uz rezultātu vērsta attieksme. Mājas lapas audits tika veikts solītajā termiņā, visa audita laikā iegūtā informācija tika prezentēta tiešsaistē, sīkāk pastāstot par katru punktu un potenciālajām iespējām to uzlabot, kā arī atsūtīta uz e-pastu. Uz visiem jautājumiem tiek atbildēts ātri un "cilvēcīgi", ne ar iepriekš sagatavotām "konservu" atbildēm. Ar sadarbību līdz šim esam pilnībā apmierināti, plānojam arī turpmākos projektus interneta biznesa attīstībai.
Mikus Mezitis
Mikus Mezitis
1681211224
Lieliska un rezultatīva sadarbība mājaslapas SEO optimizēšanā! Neskaidrās situācijās saņēmām noderīgas konsultācijas un padomus, lai veiksmīgāk atrisinātu SEO optimizācijas procesu. Tas viss nav nemaz tik vienkārši, kā mums pašiem sākumā šķita, tādēļ ir svarīgi, lai sadarbības partneris būtu ar atbilstošu pieredzi un zināšanām. Paldies!
Agris Magons
Agris Magons
1694456568
Iesaku! Proaktīva attieksme - galvas tiesu pārāka par citām kompānijām mārketinga nozarē. Šķiet ( labs servis, paŗdošana, komunikācijas) ir kā izmirstoša suga :) - atzvanīt, uzvaicāt, atgādināt, piedāvāt, iedziļināties un uzņemties atbildību par vārdiem un darbiem. E-komercijas komanda šo realizē uz 120% vislabākajā izpausmē. Liels ieguvums būs tiem, kas nav super zinoši SEO - sapratīsiet un iemācīsieties, jo tehniski sarežģītas lietas komanda spēj vienkāršā valodā paskaidrot. Savukārt zinošie būs kaifā, jo nav jāklausās tukši pārdošanas argumenti - varēsiet ātrā tempā strādāt uz mērķiem un tos sasniegt. Ja vēlamais rezultāts neizpildās vai rodās "berze", ir gatavi risināt, sēžas kopā pie galda un risina. Kopējos projektos strādājam pie uzņēmumu mērķauditorijas profilēšanas, atslēgvārdu izpētes mājas lapas struktūras izveides, veicam SEO auditu un satura plāna izstrādi.
Reinis Virza
Reinis Virza
1705072445
Ja nepieciešami SEO pakalpojumi, droši varam ieteikt E-komercija komandu. Dažu mēnešu laikā sasniedzām top pozīcijas un palielinājās pieprasījumu skaits koka mājām un vasarnīcām. Ikmēneša atskaites saprotamas, sniedz rekomendācijas, atbild uz telefona zvaniem un e-pastiem. Tā tik turpināt!
st focus
st focus
1682318628
Sadarbojamies jau vairākus gadus, kuru laikā palielinājusies gan apmeklētība mājas lapā no Google meklētājā, gan pirkumi veikalā. Labs serviss un darba process skaidri saprotams. Noteikti iesaku!
Miks Krenbergs
Miks Krenbergs
1702457276
Sadarbojamies jau kādus 5 gadus un varu droši apgalvot, ka viņu ieteiktās stratēģijas nes rezultātu. Viens liels bonuss ir viegla komunikācija un tas, ka nav regulāri jābaksta, lai rezultāti ietu uz augšu. Un vēl viena svarīga lieta - lai sasniegtu vēlamos rezultātus netiek prasīta burtiska algoritma "vēlmju" izpilde un mājaslapa var tikt pilnveidota fokusējoties vispirms uz lietotāju un pēc tam uz meklētāja algoritmu.
Artis Babris
Artis Babris
1702534041
Puiši veica atslēgas vārdu izpēti, pirms kuras iztaujāja un paskaidroja par procesu. Pēc atslēgas vārdu izpētes tika turpināta sadarbība, lai rezultātus izmantotu uzņēmuma mājaslapas SEO uzlabošanai.
4 istabas
4 istabas
1682421843
Ar puišiem sadarbojamies jau vairāk kā gadu un mūsu fantastisko sadarbību turpināsim vēl ilgi!💯  Šīs sadarbības laikā rezultāti ir acīmredzami un esam sasnieguši vairāk nekā bija gaidīts. Uzņēmuma pārstāvji profesionāli veic SEO optimizāciju, viegli un konkrēti paskaidro mums nezināmo, kā arī novērtējam to, cik viņi ir zinoši ne tikai SEO, bet arī mājaslapā un digitālajā mārketingā.Noteikti iesakām puišus kā izcilus sadarbības partnerus, ja vēlaties sasniegt reālus rezultātus un darboties kopā ar fantastiskiem cilvēkiem☀️
Raivis Gulbis
Raivis Gulbis
1706516619
Iesaku, viegla un produktīva sadarbība. Sadarbojamies vairākus gadus lielākos vai mazākos ar web lapas vai seo saistītos darbos/uzdevumos. Lieliksa komanda. Paldies
Elvīra Žvarte
Elvīra Žvarte
1705064656
×
js_loader