Kā izveidot un attīstīt internetveikalu
Palīdzēsim Jūsu mērķauditorijai atrast Jūsu uzņēmuma preces un pakalpojumus Google meklētājprogrammā.
No durvīm līdz ekrāniem: kā tiešā pārdošana transformējas digitālajā laikmetā
25.08.2024
Tiešās pārdošanas tradicionālais modelis Tiešā tirdzniecība aizsākās 19. gadsimtā, kad ceļojošie pārdevēji sāka piedāvāt preces tieši cilvēku mājās. Šī mdetode plaši izplatījās…
No vienkārša sludinājuma presē līdz MI radītam saturam. Kas ir reklāma un kā tā ir attīstījusies?
13.08.2024
Kas ir reklāma? Reklāma ir komunikācijas forma, kuras mērķis ir informēt, pārliecināt vai atgādināt par produktu, pakalpojumu, notikumu vai ideju, izmantojot dažādus…
Digitālā mārketinga un SEO efektivitātes rādītāji: kā nomērīt un iegūt kontroli?
01.08.2024
Reklāmas snieguma kontrole – mērķis, kopš reklāmas pirmsākumiem Pirms digitālā mārketinga ēras saņemt precīzus reklāmas efektivitātes mērījumus bija gandrīz neiespējami. Kā teicis…
Digitālā mārketinga speciālists: nepieciešamās prasmes un karjeras iespējas
28.06.2024
Digitālā mārketinga speciālista loma un pienākumi Digitālā mārketinga speciālists ir atbildīgs par uzņēmuma atpazīstamību un klātbūtni digitālā vidē.Viņa galvenie pienākumi ietver digitālo…
Tirgus segmentēšana – veiksmīgas mārketinga stratēģijas pamats
28.06.2024
Segmentēšanas veidi: demogrāfiskā, ģeogrāfiskā, psihogrāfiskā un uzvedības segmentēšana Ja agrāk segmentācija tradicionāli skāra ģeogrāfiskos un demogrāfiskos faktorus kā vecums, dzimums, tautība, dzīvesvieta,…
Kas ir KPI un kāda tā saistība ar efektīvu mārketingu?
18.06.2024
Kas ir KPI? Angļu valodā KPI nozīmē “Key Performance Indicators” jeb tulkojumā latviešu valodā – “izpildes pamatrādītāji”. Tie ir svarīgi mērījumi, kas…
Digitālās komunikācijas plāns: prakstisks izveides ceļvedis no idejas līdz īstenošanai
07.06.2024
Nav šaubu, ka šobrīd lielākā daļa komunikācijas notiek digitālā vidē. Tradicionālos medijus aizstāj vai veiksmīgi papildina sociālie mediji, ikdienā sev noderīgo saturu…
Mērķauditorijas noteikšana un raksturojums
24.07.2023
Kas ir mērķauditorija? Uzņēmuma mērķauditorija attiecas uz konkrētu personu vai klientu grupu, kuru uzņēmums vēlas sasniegt, iesaistīt un apkalpot ar saviem produktiem,…
Kas ir mērķauditorija un kā to noteikt uzņēmumam?
24.07.2023
Kas ir mērķauditorija? Mērķauditorija attiecas uz konkrētu cilvēku vai personu grupu, kurai Tava uzņēmuma piedāvātais produkts vai pakalpojums ir paredzēts. Mērķauditorija ir…
Mārketinga speciālists: biznesa panākumu atslēga
18.07.2023
Kas ir mārketinga speciālists? Mārketinga speciālists ir prasmīgs profesionālis, kas specializējas efektīvu mārketinga stratēģiju izstrādē un ieviešanā, lai reklamētu produktus, pakalpojumus vai…