Kā izveidot un attīstīt internetveikalu

Palīdzēsim Jūsu mērķauditorijai atrast Jūsu uzņēmuma preces un pakalpojumus Google meklētājprogrammā.

Digitālā mārketinga un SEO efektivitātes rādītāji: kā nomērīt un iegūt kontroli?

01.08.2024

Reklāmas snieguma kontrole – mērķis, kopš reklāmas pirmsākumiem Pirms digitālā mārketinga ēras saņemt precīzus reklāmas efektivitātes mērījumus bija gandrīz neiespējami. Kā teicis…

Lasīt rakstu

Digitālā mārketinga speciālists: nepieciešamās prasmes un karjeras iespējas

28.06.2024

Digitālā mārketinga speciālista loma un pienākumi Digitālā mārketinga speciālists ir atbildīgs par uzņēmuma atpazīstamību un klātbūtni digitālā vidē.Viņa galvenie pienākumi ietver digitālo…

Lasīt rakstu

Tirgus segmentēšana – veiksmīgas mārketinga stratēģijas pamats

28.06.2024

Segmentēšanas veidi: demogrāfiskā, ģeogrāfiskā, psihogrāfiskā un uzvedības segmentēšana Ja agrāk segmentācija tradicionāli skāra ģeogrāfiskos un demogrāfiskos faktorus kā vecums, dzimums, tautība, dzīvesvieta,…

Lasīt rakstu

Kas ir KPI un kāda tā saistība ar efektīvu mārketingu?

18.06.2024

Kas ir KPI? Angļu valodā KPI nozīmē “Key Performance Indicators” jeb tulkojumā latviešu valodā – “izpildes pamatrādītāji”. Tie ir svarīgi mērījumi, kas…

Lasīt rakstu

Digitālās komunikācijas plāns: prakstisks izveides ceļvedis no idejas līdz īstenošanai

07.06.2024

Nav šaubu, ka šobrīd lielākā daļa komunikācijas notiek digitālā vidē. Tradicionālos medijus aizstāj vai veiksmīgi papildina sociālie mediji, ikdienā sev noderīgo saturu…

Lasīt rakstu

Mērķauditorijas noteikšana un raksturojums

24.07.2023

Kas ir mērķauditorija? Uzņēmuma mērķauditorija attiecas uz konkrētu personu vai klientu grupu, kuru uzņēmums vēlas sasniegt, iesaistīt un apkalpot ar saviem produktiem,…

Lasīt rakstu

Kas ir mērķauditorija un kā to noteikt uzņēmumam?

24.07.2023

Kas ir mērķauditorija? Mērķauditorija attiecas uz konkrētu cilvēku vai personu grupu, kurai Tava uzņēmuma piedāvātais produkts vai pakalpojums ir paredzēts. Mērķauditorija ir…

Lasīt rakstu

Mārketinga speciālists: biznesa panākumu atslēga

18.07.2023

Kas ir mārketinga speciālists? Mārketinga speciālists ir prasmīgs profesionālis, kas specializējas efektīvu mārketinga stratēģiju izstrādē un ieviešanā, lai reklamētu produktus, pakalpojumus vai…

Lasīt rakstu

Kas ir remārketings un ko tas sniedz?

06.07.2023

Kas ir remārketings? Remārketings, zināms arī kā atkārtotais mārketings, ir digitālā mārketinga stratēģija, kas ietver mērķauditorijas atlasi un reklamēšanu personām, kuras iepriekš…

Lasīt rakstu

Kas ir mārketinga stratēģija un kā to izveidot?

30.06.2023

Kas ir mārketinga stratēģija? Mārketinga stratēģija ir visaptverošs rīcības plāns, kas izstrādāts konkrētu mārketinga mērķu sasniegšanai. Tas ietver lēmumu un taktiku kopumu,…

Lasīt rakstu
1 2 3 4 5 7