Digitālā mārketinga kanāli: kā izvēlēties savam mārketingam atbilstošu kanālu stratēģiju?
11.09.2025
Kas ir digitālā mārketinga kanāls? Mārketinga kanāli vēsturiski ir bijuši dažādi – sākot no fiziskām tirdzniecības vietām un tradicionālajiem medijiem līdz digitālajām…
Konversiju piltuve: no pirmā klikšķa līdz rezultātam
07.09.2025
Konversiju piltuves nozīme mārketinga stratēģijā Konversiju piltuve ir būtisks digitālā mārketinga stratēģijas elements, jo tā palīdz potenciālos klientus pārvērst reālos pircējos. Atšķirībā…
Mārketings internetā: Kā mainās tradicionālā mārketinga spēles noteikumi?
26.12.2024
Kas ir mārketings internetā? Mārketings internetā ir mārketinga stratēģiju kopums, kas tiek īstenots tiešsaistes vidē. Tā galvenais mērķis ir sasniegt potenciālos klientus,…
Reklāma un mārketings digitālā laikmetā: Kas tiem kopīgs un kādas ir būtiskās atšķirības?
18.12.2024
Reklāma un mārketings – kas ir kas? Reklāma un mārketings ir cieši saistīti, taču konceptuāli atšķirīgi jēdzieni, kur mārketings aptver vispārējo stratēģisko…
Digitālais mārketings un mārketinga mērķi: Kā formulēt un izmantot biznesa attīstībā?
10.12.2024
Kāpēc precīzi definēti mārketinga mērķi ir atslēga uz efektīviem rezultātiem? Mūsdienu zīmolvedībā digitālais mārketings, salīdzinot ar tradicionālo mārketingu, ir izvirzījies priekšplānā, būtiski…
Mārketinga aktivitātes uzņēmuma izaugsmei un klientu piesaistei
13.11.2024
Mārketinga stratēģija un mārketinga aktivitātes: atšķirības un mijiedarbība Piemērotas un labi plānotas mārketinga aktivitātes, kuru realizācija izriet no mārketinga stratēģiskajiem mērķiem, palīdz…
Kā piesaistīt klientus jaunam uzņēmumam?
06.11.2024
Jaunu klientu piesaiste – svarīgs faktors biznesa izaugsmei Piesaistīt jaunus klientus ir būtiski jebkuram biznesam, un īpaši svarīgi tas ir jauniem uzņēmumiem,…
Cik maksā reklāma Facebook: paņēmieni kā izmaksas pārvērst ieguvumos
31.10.2024
Cik maksā reklāma Facebook? Jautājums “Cik maksā reklāma Facebook?” ir aktuāls daudziem uzņēmumiem, jo reklāmas izmaksas atšķiras atkarībā no mērķauditorijas, izvēlētā mērķa…
Kas ir reklāmas aģentūra: no pirmsākumiem līdz digitālai transformācijai
24.09.2024
Kas ir reklāmas aģentūra? Reklāmas aģentūra ir profesionāls uzņēmums, kas specializējas zīmola komunikācijas stratēģiju izstrādē un īstenošanā. Tās galvenais uzdevums ir palīdzēt…
Reklāmu veidi, kas strādā: kā izvēlēties piemērotāko savai kampaņai?
31.08.2024
Kopš tā laika reklāma, tāpat kā mūsu civilizācija kopumā, ir piedzīvojusi milzīgas izmaiņas, saglabājot tās galveno virsuzdevumu – piesaistīt uzmanību precei vai…