Mājaslapas pārbūve: no A līdz Z

Current Status

Not Enrolled

Price

Free

Get Started

Course Content

Kursa ievads
Analītiskās izpētes posms
Biznesa vajadzību apzināšana – klienta intervija
<h3>Paldies, esam saņēmuši Jūsu vēstuli!</h3>
<p>Jau tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>

Saistītie raksti

Ideālais klients biznesam – 6 soļi tā identificēšanai

26.01.2023

Mērķauditorija katram uzņēmumam ir sava! Lai lieki netērētu laiku, spēku un izsīkstošo enerģiju, nepieciešams noteikt savu mērķauditoriju, ar kuru strādāt, attīstot pārdošanas…

Lasīt rakstu

Mērķauditorijas noteikšana un raksturojums

24.07.2023

Kas ir mērķauditorija? Uzņēmuma mērķauditorija attiecas uz konkrētu personu vai klientu grupu, kuru uzņēmums vēlas sasniegt, iesaistīt un apkalpot ar saviem produktiem,…

Lasīt rakstu

Kā piesaistīt klientus jaunam uzņēmumam?

06.11.2024

Jaunu klientu piesaiste – svarīgs faktors biznesa izaugsmei Piesaistīt jaunus klientus ir būtiski jebkuram biznesam, un īpaši svarīgi tas ir jauniem uzņēmumiem,…

Lasīt rakstu