Mājaslapas pārbūve: no A līdz Z

Current Status

Not Enrolled

Price

Free

Get Started

Course Content

Kursa ievads
Analītiskās izpētes posms
Biznesa vajadzību apzināšana – klienta intervija
<h3>Paldies, esam saņēmuši Jūsu vēstuli!</h3>
<p>Jau tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>

Saistītie raksti

Kas ir pārdošanas kanāli un kā izvēlēties piemērotākos savam e-komercijas biznesam?

16.10.2025

Pārdošanas kanāli ir uzņēmuma izmantotie pārdošanas ceļi, pa kuriem preces vai pakalpojumi nonāk līdz pircējam  – tas var būt fizisks veikals, izplatītāju…

Lasīt rakstu

Kā izveidot interneta veikalu un sākt pelnīt tiešsaistē

24.10.2024

Kā izveidot interneta veikalu – 6 galvenie soļi Interneta veikala izveide ir komplekss process, kas prasa rūpīgu plānošanu un organizāciju. Tas ir…

Lasīt rakstu

B2C un B2B mārketings: Kāda ir atšķirība

11.02.2021

B2B un B2C – kāda ir atšķirība terminiem? B2B (business-to-business) ir vērsts no viena uzņēmuma citam, savukārt B2C (business-to-consumer) ir vērsts no…

Lasīt rakstu