Mājaslapas pārbūve: no A līdz Z

Current Status

Not Enrolled

Price

Free

Get Started

Course Content

Kursa ievads
Analītiskās izpētes posms
Biznesa vajadzību apzināšana – klienta intervija
<h3>Paldies, esam saņēmuši Jūsu vēstuli!</h3>
<p>Jau tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>

Saistītie raksti

Digitālā mārketinga, SEO, mājaslapu un e-veikalu efektivitātes rādītāji: kā nomērīt un iegūt kontroli?

01.08.2024

Reklāmas snieguma kontrole – mērķis, kopš reklāmas pirmsākumiem Pirms digitālā mārketinga ēras saņemt precīzus reklāmas efektivitātes mērījumus bija gandrīz neiespējami. Kā teicis…

Lasīt rakstu

B2B pārdošana – no intereses līdz darījumam

18.02.2021

B2B pārdošana (business-to-business) ir process, kurā viens uzņēmums pārdod produktus vai pakalpojumus citam uzņēmumam, atšķirībā no B2C pārdošanas, kas vērsta uz individuāliem…

Lasīt rakstu

E-komercijas priekšrocības un trūkumi: kas jāzina pirms sava e-veikala izveides

29.08.2025

E-komercijas priekšrocības E-komercija paver plašas iespējas uzņēmumiem, kuri nevēlas vai nevar uzturēt fizisko veikalu. Ar nelieliem ieguldījumiem iespējams izveidot funkcionālu interneta veikalu…

Lasīt rakstu