Mājaslapas pārbūve: no A līdz Z

Current Status

Not Enrolled

Price

Free

Get Started

Course Content

Kursa ievads
Analītiskās izpētes posms
Biznesa vajadzību apzināšana – klienta intervija
<h3>Paldies, esam saņēmuši Jūsu vēstuli!</h3>
<p>Jau tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>

Saistītie raksti

Kas ir remārketings un ko tas sniedz?

06.07.2023

Kas ir remārketings? Remārketings, zināms arī kā atkārtotais mārketings, ir digitālā mārketinga stratēģija, kas ietver mērķauditorijas atlasi un reklamēšanu personām, kuras iepriekš…

Lasīt rakstu

Mērķauditorijas noteikšana un raksturojums

24.07.2023

Kas ir mērķauditorija? Uzņēmuma mērķauditorija attiecas uz konkrētu personu vai klientu grupu, kuru uzņēmums vēlas sasniegt, iesaistīt un apkalpot ar saviem produktiem,…

Lasīt rakstu

Lokālais SEO: kā tas uzlabo biznesa pozīcijas konkrētā reģionā?

16.09.2021

Kas ir lokālais SEO? Lokālais SEO jeb local SEO ir meklētājprogrammu optimizācijas (SEO) stratēģija, kas palīdz uzņēmumam būt pamanāmākam Google lokālajos meklēšanas…

Lasīt rakstu