Mājaslapas pārbūve: no A līdz Z

Current Status

Not Enrolled

Price

Free

Get Started

Course Content

Kursa ievads
Analītiskās izpētes posms
Biznesa vajadzību apzināšana – klienta intervija
<h3>Paldies, esam saņēmuši Jūsu vēstuli!</h3>
<p>Jau tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>

Saistītie raksti

Reklāmu veidi, kas strādā: kā izvēlēties piemērotāko savai kampaņai?

31.08.2024

Kopš tā laika reklāma, tāpat kā mūsu civilizācija kopumā, ir piedzīvojusi milzīgas izmaiņas, saglabājot tās galveno virsuzdevumu – piesaistīt uzmanību precei vai…

Lasīt rakstu

Kā atvērt savu interneta veikalu?

13.06.2023

Kas ir e-komercija? E-komercija attiecas uz preču vai pakalpojumu pirkšanu un pārdošanu internetā. Tas novērš tradicionālo veikalu ģeogrāfiskos ierobežojumus, ļaujot vienlaikus gan…

Lasīt rakstu

Tirgus segmentēšana – veiksmīgas mārketinga stratēģijas pamats

28.06.2024

Segmentēšanas veidi: demogrāfiskā, ģeogrāfiskā, psihogrāfiskā un uzvedības segmentēšana Ja agrāk segmentācija tradicionāli skāra ģeogrāfiskos un demogrāfiskos faktorus kā vecums, dzimums, tautība, dzīvesvieta,…

Lasīt rakstu