Mājaslapas pārbūve: no A līdz Z

Current Status

Not Enrolled

Price

Free

Get Started

Course Content

Kursa ievads
Analītiskās izpētes posms
Biznesa vajadzību apzināšana – klienta intervija
<h3>Paldies, esam saņēmuši Jūsu vēstuli!</h3>
<p>Jau tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>

Saistītie raksti

Kas ir e-komercija un kāpēc tā nepieciešama uzņēmumam?

09.02.2023

Kas ir e-komercija jeb elektroniskā komercija? E-komercija, kas pazīstama arī kā elektroniskā komercija vai interneta komercija, attiecas uz preču vai pakalpojumu pirkšanu…

Lasīt rakstu

E-pasta mārketings: kā nonākt tuvāk klientam?

03.03.2021

E-pasta mārketings nav miris! Tas joprojām darbojas un ir vērā ņemams mārketinga veids, ja tā potenciālu izmanto pareizi! Ikdienā pareiza resursu izmantošana…

Lasīt rakstu

CRM sistēma – rīks efektīvai pārdošanas darba organizēšanai

01.09.2024

Kas ir CRM sistēma? CRM ir klientu attiecību pārvaldības sistēma efektīva pārdošanas darba organizēšanai. CRM sistēma vienotā platformā apvieno dažādus biznesa procesus,…

Lasīt rakstu