Mājaslapas pārbūve: no A līdz Z

Current Status

Not Enrolled

Price

Free

Get Started

Course Content

Kursa ievads
Analītiskās izpētes posms
Biznesa vajadzību apzināšana – klienta intervija
<h3>Paldies, esam saņēmuši Jūsu vēstuli!</h3>
<p>Jau tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>

Saistītie raksti

Ideālais klients biznesam – 6 soļi tā identificēšanai

26.01.2023

Mērķauditorija katram uzņēmumam ir sava! Lai lieki netērētu laiku, spēku un izsīkstošo enerģiju, nepieciešams noteikt savu mērķauditoriju, ar kuru strādāt, attīstot pārdošanas…

Lasīt rakstu

Kā veidot pārdotspējīgu produktu aprakstu

01.07.2020

Lai saprastu e-komercijas nozīmi, no sākuma aizdomājies pats – cik bieži iepērcies internetā? Kad bija pēdējā reize, kad kaut ko pasūtīji no…

Lasīt rakstu

Kā sākt plānot mārketinga aktivitātes: mārketinga plāns un padomi tā veidošanā

04.12.2024

Kas ir mārketinga plāns? Mārketinga plāns uzņēmumam ir strukturēts dokuments, kurā detalizēti aprakstītas uzņēmuma mārketinga aktivitātes, mērķi un stratēģijas konkrētam laika periodam….

Lasīt rakstu