Mājaslapas pārbūve: no A līdz Z

Current Status

Not Enrolled

Price

Free

Get Started

Course Content

Kursa ievads
Analītiskās izpētes posms
Biznesa vajadzību apzināšana – klienta intervija
<h3>Paldies, esam saņēmuši Jūsu vēstuli!</h3>
<p>Jau tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>

Saistītie raksti

Kā izveidot reklāmu, kas tiešām pārdod: ceļvedis reklāmai digitālā vidē

28.10.2025

Lai izveidotu reklāmu digitālajā vidē, nepieciešams skaidrs mērķis, zināma auditorija un spēja analizēt rezultātus. Tieši šie trīs elementi nosaka, kā izveidot reklāmu,…

Lasīt rakstu

Mājaslapu optimizācija: piešķil jaudu biznesam

24.11.2024

Kas ir mājaslapu optimizācija? Mājaslapu optimizācija ir process, kurā tiek izmantoti dažādi  rīki, metodes, inovatīvas stratēģijas un eksperimenti, ar mērķi uzlabot tīmekļa…

Lasīt rakstu

Reklāmu veidi, kas strādā: kā izvēlēties piemērotāko savai kampaņai?

31.08.2024

Kopš tā laika reklāma, tāpat kā mūsu civilizācija kopumā, ir piedzīvojusi milzīgas izmaiņas, saglabājot tās galveno virsuzdevumu – piesaistīt uzmanību precei vai…

Lasīt rakstu