Kā izveidot un attīstīt internetveikalu

Palīdzēsim Jūsu mērķauditorijai atrast Jūsu uzņēmuma preces un pakalpojumus Google meklētājprogrammā.

B2C un B2B mārketings: Kāda ir atšķirība

29.08.2023

B2B un B2C – kāda ir atšķirība terminiem? B2B (business-to-business) ir vērsts no viena uzņēmuma citam, savukārt B2C (business-to-consumer) ir vērsts no…

Lasīt rakstu

WordPress mājaslapas drošība: 10 principi, kurus ievērot

27.12.2022

1.Regulāri veic atjauninājumus Pievērs uzmanību WordPress satura pārvaldības sistēmas, moduļu un tēmu atjauninājumiem – tie iznāk visai bieži. Tie iekļauj gan kļūdu…

Lasīt rakstu

Video mārketings – atslēga potenciālo klientu piesaistīšanai

27.12.2022

Satura mārketings uzsver izglītošanu, nevis pašu pārdošanu, tādējādi ietekmējot pirkšanas uzvedību. Šī stratēģiskā mārketinga pieeja ir vērsta uz tādas informācijas veidošanu un…

Lasīt rakstu

Kas ir URL? 11 ieteiktumi efektīvas URL saites izveidei

29.08.2023

Saīsinājums “URL” – nereti dzirdēts, bet kāda ir tā nozīme? URL (Uniform Resource Locator), kas latviski ir vienotais resursu vietrādis jeb tīmekļa…

Lasīt rakstu

Bezmaksas saturs – spēcīgs rīks potenciālo klientu piesaistei

29.08.2023

Mēs ieguldām savus resursus, lai interneta lietotājiem piedāvātu krietnu devu bezmaksas satura, uz ko nereti saņemam jautājumu – kāpēc jūs to darāt?…

Lasīt rakstu

E-komercijas mārketings – stratēģija internetveikala pārdošanas apjoma veicināšanai

29.08.2023

E-komercija un mārketings – kas ar to saprotams? E-komercijas mārketings ir pārdošanas apjoma veidošanas process, palielinot izpratni par tiešsaistes veikala produktu piedāvājumu…

Lasīt rakstu

SEO draudzīgi attēli – sagatavošana mājaslapai

29.08.2023

Šajā rakstā rādīsim un runāsim par to, kā Tu vari sagatavot SEO draudzīgus attēlus savai mājaslapai. Bonusā bezmaksas online rīki, lai šo…

Lasīt rakstu

Sociālo tīklu komunikācija: 4 ieteikumi plānošanai

29.08.2023

Ir miljoniem kontu, kuros ik dienu tiek ievietoti miljardiem ziņojumu saviem sekotājiem. Bieži vien sociālo mediju lietotāji ir tie, kuri gan publicē…

Lasīt rakstu

Kā veidot pārdotspējīgu produktu aprakstu

29.08.2023

Lai saprastu e-komercijas nozīmi, no sākuma aizdomājies pats – cik bieži iepērcies internetā? Kad bija pēdējā reize, kad kaut ko pasūtīji no…

Lasīt rakstu

B2B un B2C e-komercija – kopīgās un atšķirīgās iezīmes mājaslapām

28.08.2023

Vai Tava mājaslapa ir domāta Tavai mērķauditorijai? Šajā reizē atklājam, kā atšķiras B2B un B2C sfērām domātas mājaslapas. Iepazīsti vairākus aspektus, kam…

Lasīt rakstu