Kā izveidot un attīstīt internetveikalu
Palīdzēsim Jūsu mērķauditorijai atrast Jūsu uzņēmuma preces un pakalpojumus Google meklētājprogrammā.
Kas ir SEO optimizācija: vienkāršs un saprotams skaidrojums (2025)
28.11.2024
Kas ir SEO optimizācija? SEO optimizācija ir digitālā mārketinga disciplīna un darbību kopums, ko veic mājaslapas, interneta portāla, bloga vai internetveikala īpašnieki…
Kā izveidot reklāmu, kas tiešām pārdod: ceļvedis reklāmai digitālā vidē
28.10.2025
Lai izveidotu reklāmu digitālajā vidē, nepieciešams skaidrs mērķis, zināma auditorija un spēja analizēt rezultātus. Tieši šie trīs elementi nosaka, kā izveidot reklāmu,…
Kas ir pārdošanas kanāli un kā izvēlēties piemērotākos savam e-komercijas biznesam?
16.10.2025
Pārdošanas kanāli ir uzņēmuma izmantotie pārdošanas ceļi, pa kuriem preces vai pakalpojumi nonāk līdz pircējam – tas var būt fizisks veikals, izplatītāju…
Kas ir ERP sistēma un kā tā palīdz e-komercijas uzņēmumiem augt?
09.10.2025
ERP (Enterprise Resource Planning) ir uzņēmumu resursu plānošanas platforma, kas apvieno galvenos procesus – no pasūtījumiem un noliktavas līdz finanšu uzskaitei, mārketingam…
Kas ir pārdošana digitālajā laikmetā un kā mainās pārdošanas paņēmieni?
03.10.2025
Pārdošana ir process, kurā prece vai pakalpojums tiek apmainīts pret vērtību, visbiežāk – naudu. Mūsdienās tā no klātienes kontakta ar klientu ir…
Digitālā mārketinga kanāli: kā izvēlēties savam mārketingam atbilstošu kanālu stratēģiju?
11.09.2025
Kas ir digitālā mārketinga kanāls? Mārketinga kanāli vēsturiski ir bijuši dažādi – sākot no fiziskām tirdzniecības vietām un tradicionālajiem medijiem līdz digitālajām…
Konversiju piltuve: no pirmā klikšķa līdz rezultātam
07.09.2025
Konversiju piltuves nozīme mārketinga stratēģijā Konversiju piltuve ir būtisks digitālā mārketinga stratēģijas elements, jo tā palīdz potenciālos klientus pārvērst reālos pircējos. Atšķirībā…
Kā izveidot mājaslapu pašam – soli pa solim līdz gatavam rezultātam
04.09.2025
Savai idejai atbilstoša izveides rīka izvēle Lai arī daudzi sāk ar domēna iegādi, patiesībā pirmais svarīgais solis ir skaidri saprast, kāda lapa…
E-komercijas priekšrocības un trūkumi: kas jāzina pirms sava e-veikala izveides
29.08.2025
E-komercijas priekšrocības E-komercija paver plašas iespējas uzņēmumiem, kuri nevēlas vai nevar uzturēt fizisko veikalu. Ar nelieliem ieguldījumiem iespējams izveidot funkcionālu interneta veikalu…
Mārketings internetā: Kā mainās tradicionālā mārketinga spēles noteikumi?
26.12.2024
Kas ir mārketings internetā? Mārketings internetā ir mārketinga stratēģiju kopums, kas tiek īstenots tiešsaistes vidē. Tā galvenais mērķis ir sasniegt potenciālos klientus,…