Kā izveidot un attīstīt internetveikalu

Palīdzēsim Jūsu mērķauditorijai atrast Jūsu uzņēmuma preces un pakalpojumus Google meklētājprogrammā.

Kas ir SEO optimizācija: vienkāršs un saprotams skaidrojums (2024)

23.12.2022

Kas ir SEO optimizācija? SEO optimizācija ir digitālā mārketinga disciplīna un darbību kopums, ko veic mājaslapas, interneta portāla, bloga vai internetveikala īpašnieki…

Lasīt rakstu

Mārketinga aktivitātes uzņēmuma izaugsmei un klientu piesaistei

13.11.2024

Mārketinga stratēģija un mārketinga aktivitātes: atšķirības un mijiedarbība Piemērotas un labi plānotas mārketinga aktivitātes, kuru realizācija izriet no mārketinga stratēģiskajiem mērķiem, palīdz…

Lasīt rakstu

Kā piesaistīt klientus jaunam uzņēmumam?

06.11.2024

Jaunu klientu piesaiste – svarīgs faktors biznesa izaugsmei Piesaistīt jaunus klientus ir būtiski jebkuram biznesam, un īpaši svarīgi tas ir jauniem uzņēmumiem,…

Lasīt rakstu

Cik maksā reklāma Facebook: paņēmieni kā izmaksas pārvērst ieguvumos

31.10.2024

Cik maksā reklāma Facebook? Jautājums “Cik maksā reklāma Facebook?” ir aktuāls daudziem uzņēmumiem, jo reklāmas izmaksas atšķiras atkarībā no mērķauditorijas, izvēlētā mērķa…

Lasīt rakstu

Kā izveidot interneta veikalu un sākt pelnīt tiešsaistē

24.10.2024

Kā izveidot interneta veikalu – 6 galvenie soļi Interneta veikala izveide ir komplekss process, kas prasa rūpīgu plānošanu un organizāciju. Tas ir…

Lasīt rakstu

WordPress drošība: 18 principi aizsargātas mājaslapas izveidei un uzturēšanai

13.10.2024

Kāpēc WordPress drošība ir svarīga Tavam tiešsaistes biznesam? Savas popularitātes dēļ WordPress daudz biežāk kļūst par hakeru, ļaunprātīgu programmatūru un datu zagļu…

Lasīt rakstu

Kas ir reklāmas aģentūra: no pirmsākumiem līdz digitālai transformācijai

24.09.2024

Kas ir reklāmas aģentūra? Reklāmas aģentūra ir profesionāls uzņēmums, kas specializējas zīmola komunikācijas stratēģiju izstrādē un īstenošanā. Tās galvenais uzdevums ir palīdzēt…

Lasīt rakstu

Kas ir konversija un kāpēc tā ir svarīga mājas lapai?

18.09.2024

Konversijas definīcija Konversija ir jebkura darbība, kuru veic mājas lapas apmeklētājs, kas atbilst uzņēmuma mērķa klienta profilam: pirkuma veikšana, reģistrācija jaunumu saņemšanai…

Lasīt rakstu

Kā izveidot blogu, kas atbilst labai SEO praksei un atbilstu Google jaunajām interneta satura vadlīnijām?

09.09.2024

Kas ir blogs un bloga nozīme mājas lapas struktūrā? Blogs ir tīmekļa žurnāls jeb emuārs, kurā tiek publicēts dažādas formas saturs: raksti,…

Lasīt rakstu

CRM sistēma – rīks efektīvai pārdošanas darba organizēšanai

01.09.2024

Kas ir CRM sistēma? CRM ir klientu attiecību pārvaldības sistēma efektīva pārdošanas darba organizēšanai. CRM sistēma vienotā platformā apvieno dažādus biznesa procesus,…

Lasīt rakstu
1 2 3 6