Kā izveidot un attīstīt internetveikalu

Palīdzēsim Jūsu mērķauditorijai atrast Jūsu uzņēmuma preces un pakalpojumus Google meklētājprogrammā.

Kas ir SEO optimizācija: vienkāršs un saprotams skaidrojums (2025)

28.11.2024

Kas ir SEO optimizācija? SEO optimizācija ir digitālā mārketinga disciplīna un darbību kopums, ko veic mājaslapas, interneta portāla, bloga vai internetveikala īpašnieki…

Lasīt rakstu

Kā izveidot reklāmu, kas tiešām pārdod: ceļvedis reklāmai digitālā vidē

28.10.2025

Lai izveidotu reklāmu digitālajā vidē, nepieciešams skaidrs mērķis, zināma auditorija un spēja analizēt rezultātus. Tieši šie trīs elementi nosaka, kā izveidot reklāmu,…

Lasīt rakstu

Kas ir pārdošanas kanāli un kā izvēlēties piemērotākos savam e-komercijas biznesam?

16.10.2025

Pārdošanas kanāli ir uzņēmuma izmantotie pārdošanas ceļi, pa kuriem preces vai pakalpojumi nonāk līdz pircējam  – tas var būt fizisks veikals, izplatītāju…

Lasīt rakstu

Kas ir ERP sistēma un kā tā palīdz e-komercijas uzņēmumiem augt?

09.10.2025

ERP (Enterprise Resource Planning)  ir uzņēmumu resursu plānošanas platforma, kas apvieno galvenos procesus – no pasūtījumiem un noliktavas līdz finanšu uzskaitei, mārketingam…

Lasīt rakstu

Kas ir pārdošana digitālajā laikmetā un kā mainās pārdošanas paņēmieni?

03.10.2025

Pārdošana ir process, kurā prece vai pakalpojums tiek apmainīts pret vērtību, visbiežāk – naudu. Mūsdienās tā no klātienes kontakta ar klientu ir…

Lasīt rakstu

Digitālā mārketinga kanāli: kā izvēlēties savam mārketingam atbilstošu kanālu stratēģiju?

11.09.2025

Kas ir digitālā mārketinga kanāls? Mārketinga kanāli vēsturiski ir bijuši dažādi – sākot no fiziskām tirdzniecības vietām un tradicionālajiem medijiem līdz digitālajām…

Lasīt rakstu

Konversiju piltuve: no pirmā klikšķa līdz rezultātam

07.09.2025

Konversiju piltuves nozīme mārketinga stratēģijā Konversiju piltuve ir būtisks digitālā mārketinga stratēģijas elements, jo tā palīdz potenciālos klientus pārvērst reālos pircējos. Atšķirībā…

Lasīt rakstu

Kā izveidot mājaslapu pašam – soli pa solim līdz gatavam rezultātam

04.09.2025

Savai idejai atbilstoša izveides rīka izvēle Lai arī daudzi sāk ar domēna iegādi, patiesībā pirmais svarīgais solis ir skaidri saprast, kāda lapa…

Lasīt rakstu

E-komercijas priekšrocības un trūkumi: kas jāzina pirms sava e-veikala izveides

29.08.2025

E-komercijas priekšrocības E-komercija paver plašas iespējas uzņēmumiem, kuri nevēlas vai nevar uzturēt fizisko veikalu. Ar nelieliem ieguldījumiem iespējams izveidot funkcionālu interneta veikalu…

Lasīt rakstu

Mārketings internetā: Kā mainās tradicionālā mārketinga spēles noteikumi?

26.12.2024

Kas ir mārketings internetā? Mārketings internetā ir mārketinga stratēģiju kopums, kas tiek īstenots tiešsaistes vidē. Tā galvenais mērķis ir sasniegt potenciālos klientus,…

Lasīt rakstu
1 2 3 8