Mājaslapas administrēšana: 13 padomi efektīvākai ikdienai

Edgars Kebbe

Atjaunināts 28.08.2023

Ja darba ikdienā administrē uzņēmuma mājaslapu vai internetveikalu, noteikti esi aizdomājies, kā uzdevumus paveikt efektīvāk. Jaunu produktu publicēšana un informācijas atjaunošana ir tikai daži no uzdevumiem, ko iespējams automatizēt. Šoreiz vēlamies Tevi iepazīstināt ar 13 IT jomas profesionāļu padomiem, kas atvieglos ikdienas darbu ar mājaslapu.

1. Informācija par klientu – automātiski CRM programmā

Brīdī, kad klients internetveikalā aizpilda pasūtījuma formu, informācija nereti nonāk e-pastā. Tikai pēc ziņas saņemšanas tiek sākta informācijas apstrāde, piemēram, datus ievadot CRM (customer relationship management jeb klientu attiecību pārvaldības) programmā. Automatizācijas gadījumā pasūtījuma formā ievadītā informācija automātiski nonāks CRM programmā. Tajā dati būs sagrupēti nepieciešamajos laukos. Katram klientam būs sava datu kopa, līdz ar to varēsi vienkopus redzēt informāciju par iepriekš veiktajiem pasūtījumiem.

2. Automātiska pieeja digitālajiem produktiem

Ja uzņēmums ikdienā pārdod arī digitālos produktus, iespējams automatizēt klienta pieejas ieguvi. Žurnālam IR, kuram veidojām mājaslapu, ir arī digitālā versija. Šajā gadījumā lasītājs veic pirkumu un automātiski saņem pieeju žurnālam internetā. Ja process nebūtu automātisks, kādam no darbiniekiem būtu jāapstrādā pieprasījums, jāapstiprina maksājumus, kā arī jāveic virkne citu darbību.

3. Automātiska rēķinu izveide

Internetveikala īpašniekiem iespējams automatizēt rēķinu veidošanu. Klients internetveikalā atlasa nepieciešamos produktus un saņem rēķinu savā e-pastā. Ja manāmas kādas nepilnības, darbinieks var ātri piekļūt pasūtījuma datiem un veikt nepieciešamās izmaiņas.

4. Ātrāka jaunu produktu publicēšana

Gadījumos, kad strādājat kopā ar vairumtirgotājiem, internetveikalā bieži jāievada liels daudzums produktu. Tie ir gan produktu apraksti un bildes, gan cenas un to izmaiņas. Arī šo procesu iespējams paveikt efektīvāk, veidojot datu kopas, piemēram, XML vai API formātā. Izveidojot īpašu funkciju, datus iespējams augšupielādēt internetveikalā. Tas nozīmē, kas visa informācija par produktiem atjaunosies automātiski.

5. BUJ jeb biežāk uzdotie jautājumi

Potenciālie uzņēmuma klienti bieži uzdod līdzīgus jautājumus? Šis varētu būt īstais brīdis, lai izveidotu sarakstu ar biežāk uzdotajiem jautājumiem. Piemēram, par norēķinu procesu vai garantiju nosacījumiem. Reizēs, kad klients uzdos sev interesējošo jautājumu, vari nosūtīt saiti ar jau iepriekš sagatavoto atbildi. Procesu vēl ātrāku padarīs funkcija, kas atbildes atlasīs pēc jautājumā ietvertajiem atslēgvārdiem. Ja klients uzdos jautājumu, viņš saņems iespējami tuvāko atbildi.

6. Automātiska potenciālo klientu atlase

Lai vairāk laika būtu iespējams veltīt patiesi potenciālajiem klientiem, mājaslapā iespējams izveidot anketu ar dažādiem jautājumiem. Tas palīdzēs atlasīt klientus pēc to interesēm un vajadzībām, tādā veidā norādot uz uzņēmumam interesējošajiem klientiem.

7. Automātiska produktu publicēšana salīdzini.lv un ss.com

Uzņēmumu produktu publicēšana tādos portālos kā salīdzini.lv un ss.com ļauj piesaistīt vēl lielāku potenciālo klientu uzmanību. Lai katru jauno produktu papildus internetveikalam vai mājaslapai nevajadzētu ievadīt manuāli, iespējams izveidot funkciju automātiskai publicēšanai.

8. Automātiska lapas satura veidošana no vairākiem resursiem

Ja ikdienā nākas strādāt ar vairākiem simtiem vai pat tūkstošiem produktu, pamatots ir jautājums par efektīvu informācijas ievadīšanu internetveikalā. Katram produktam ir bilde, nosaukums, ID numurs, īsais un garais apraksts, cena. Šādos gadījumos iespējams izveidot funkciju, kas informāciju iegūst no dažādiem resursiem. Piemēram, attēlus no vienas failu kopas, kamēr aprakstus – no citas. Savukārt Tavs klients internetveikalā iegūst kvalitatīvi veidotu saturu.

9. Automātiska rakstu publicēšana

Veidojot savu blogu, bieži nākas plānot rakstu publicēšanu vairākām dienām uz priekšu. Šajos gadījumos ērti izmantojama ir automātiskā rakstu publicēšana. Izmantojot šo funkciju, katram rakstam iespējams pievienot vēlamo publicēšanas laiku. Papildus tam iespējama automātiska raksta publicēšana uzņēmuma sociālo mediju kontos.

10. Automātiskās e-pasta atbildes

Gadījumos, kad klients piesakās uz Tava uzņēmuma pakalpojumu vai viņu interesē kāda cita informācija, iespējams veidot e-pasta automātiskās atbildes. Tas klientam ļaus saprast, ka informācija ir saņemta un ir sākta tās apstrāde. Piemēram, “Paldies, informāciju esam saņēmuši, atbildēsim tuvāko 20 stundu laikā”. Tāpat automātiskās atbildes iespējams veidot, kad veiksmīgi veikts pasūtījums pakalpojumam vai produktam.

11. Automātiska cenu sinhronizācija

Brīžos, kad uzņēmumā tiek izmantota arī noliktavas sistēma, iespējams veidot automātisku informācijas sinhronizāciju. Tā, piemēram, noliktavas sistēmā ievadītas produktus cenas automātiski parādīsies internetveikalā.

12. Automātiska līgumu veidošana

Ja Tavs uzņēmums sniedz pakalpojumus, piemēram, organizē ceļojumus, aktuāls ir līgumu jautājums. Šajā gadījumā klienta ievadītos datus iespējams automātiski ievadīt gan rēķinā, gan arī līgumā. Tas nozīmē, ka klients e-pastā saņems paziņojumu jau ar sagatavotu informāciju.

13. Noliktavas sistēmas sinhronizēšana ar internetveikalu

Vēl viens efektīvs veids ātrai informācijas publicēšanai internetveikalā ir tā pilnīga sinhronizēšana ar noliktavas sistēmu. Šajā gadījumā visa ar produktiem saistāmā informācija tiek ievadīta tikai noliktavas sistēmā. Jau pēc mirkļa dati par katru no produktiem ir pieejami klientiem internetveikalā.

Gan internetveikalam, gan mājaslapai ir lielai nozīme biznesa procesā. Tieši tādēļ ir vērts apdomāt, kā dažādos administrēšanas soļus padarīt efektīvākus. Gan informācijas sinhronizācija, gan procesu automatizācija palīdzēs ikdienā koncentrēties uz svarīgāko.

<h3>Paldies, esam saņēmuši Tavu vēstuli!</h3>
<p>Jau tuvākajā laikā ar Tevi sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>

Saistītie raksti

Kā veidot pārdotspējīgu produktu aprakstu

29.08.2023

Lai saprastu e-komercijas nozīmi, no sākuma aizdomājies pats – cik bieži iepērcies internetā? Kad bija pēdējā reize, kad kaut ko pasūtīji no…

Lasīt rakstu

SEO tekstu rakstīšana: kā izveidot labu bloga rakstu

29.08.2023

Varbūt iepriekš ir gadījies izlaist kādu posmu, veidojot bloga rakstus, tāpēc šie ieteikumi noderēs, lai pilnveidotu zināšanas vai atsauktu atmiņā aizmirstus priekšnoteikumus…

Lasīt rakstu

Kas ir blogs? Kādēļ tas nepieciešams biznesam?

29.08.2023

Ko nozīmē “blogs” latviski? Vai zināji, ka vārds “blogs” 2007. gadā kandidēja uz gada nevārda titulu? Jā, jau gadiem ilgi Latvijā norit…

Lasīt rakstu
Agris Magons
Agris Magons
1694456568
Iesaku! Proaktīva attieksme - galvas tiesu pārāka par citām kompānijām mārketinga nozarē. Šķiet ( labs servis, paŗdošana, komunikācijas) ir kā izmirstoša suga :) - atzvanīt, uzvaicāt, atgādināt, piedāvāt, iedziļināties un uzņemties atbildību par vārdiem un darbiem. E-komercijas komanda šo realizē uz 120% vislabākajā izpausmē. Liels ieguvums būs tiem, kas nav super zinoši SEO - sapratīsiet un iemācīsieties, jo tehniski sarežģītas lietas komanda spēj vienkāršā valodā paskaidrot. Savukārt zinošie būs kaifā, jo nav jāklausās tukši pārdošanas argumenti - varēsiet ātrā tempā strādāt uz mērķiem un tos sasniegt. Ja vēlamais rezultāts neizpildās vai rodās "berze", ir gatavi risināt, sēžas kopā pie galda un risina. Kopējos projektos strādājam pie uzņēmumu mērķauditorijas profilēšanas, atslēgvārdu izpētes mājas lapas struktūras izveides, veicam SEO auditu un satura plāna izstrādi.
st focus
st focus
1682318628
Sadarbojamies jau vairākus gadus, kuru laikā palielinājusies gan apmeklētība mājas lapā no Google meklētājā, gan pirkumi veikalā. Labs serviss un darba process skaidri saprotams. Noteikti iesaku!
Mikus Mezitis
Mikus Mezitis
1681211224
Lieliska un rezultatīva sadarbība mājaslapas SEO optimizēšanā! Neskaidrās situācijās saņēmām noderīgas konsultācijas un padomus, lai veiksmīgāk atrisinātu SEO optimizācijas procesu. Tas viss nav nemaz tik vienkārši, kā mums pašiem sākumā šķita, tādēļ ir svarīgi, lai sadarbības partneris būtu ar atbilstošu pieredzi un zināšanām. Paldies!
Kristīne Zēriete
Kristīne Zēriete
1705933889
Viegla un ātra komunikācija ar komandu, profesionāla un rezultatīva sadarbība gan SEO pakalpojumu ieviešanā un uzturēšanā, gan E-komercijas projekta ieviešanā.
Alvis Pētersons
Alvis Pētersons
1693229514
Lieliska sadarbība daudzu gadu garumā no vairākie uzņēmumiem. Vienmēr izdevies sasniegt visus mājaslapām izvirzītos mērķus un kāpināt pārdošanas.
Patrona
Patrona
1694426684
Very happy with the service. We used them for some integration services. They keep us in the know, explain complicated things in a simple and understandable manner. They work fast and the result are there.For sure we will cooperate with them for future projects and SEO.10/10 will work with them again.
The One
The One
1698924560
I want to express appreciation for the excellent SEO work your company has done for us. We are confident that your strategy and efforts have significantly improved our online presence and visibility on search engines. Thank you for your professionalism and effectiveness! Keep up the great work.
Artis Babris
Artis Babris
1702534041
Puiši veica atslēgas vārdu izpēti, pirms kuras iztaujāja un paskaidroja par procesu. Pēc atslēgas vārdu izpētes tika turpināta sadarbība, lai rezultātus izmantotu uzņēmuma mājaslapas SEO uzlabošanai.
Ismael Cruces
Ismael Cruces
1704975316
Working with this team over the past few months has been awesome. They really got into the nitty-gritty of our site, making all the changes extremely easy for anybody in the team. I'm super glad about how things turned out for Startup Wise Guys' site. If you’re looking to boost your site and get the lowdown on how it all works, these are the go-to team. Highly recommend them for anyone looking to up their website in a easy way!
Miks Krenbergs
Miks Krenbergs
1702457276
Sadarbojamies jau kādus 5 gadus un varu droši apgalvot, ka viņu ieteiktās stratēģijas nes rezultātu. Viens liels bonuss ir viegla komunikācija un tas, ka nav regulāri jābaksta, lai rezultāti ietu uz augšu. Un vēl viena svarīga lieta - lai sasniegtu vēlamos rezultātus netiek prasīta burtiska algoritma "vēlmju" izpilde un mājaslapa var tikt pilnveidota fokusējoties vispirms uz lietotāju un pēc tam uz meklētāja algoritmu.
4 istabas
4 istabas
1682421843
Ar puišiem sadarbojamies jau vairāk kā gadu un mūsu fantastisko sadarbību turpināsim vēl ilgi!💯  Šīs sadarbības laikā rezultāti ir acīmredzami un esam sasnieguši vairāk nekā bija gaidīts. Uzņēmuma pārstāvji profesionāli veic SEO optimizāciju, viegli un konkrēti paskaidro mums nezināmo, kā arī novērtējam to, cik viņi ir zinoši ne tikai SEO, bet arī mājaslapā un digitālajā mārketingā.Noteikti iesakām puišus kā izcilus sadarbības partnerus, ja vēlaties sasniegt reālus rezultātus un darboties kopā ar fantastiskiem cilvēkiem☀️
Lace To Love
Lace To Love
1696257755
Patīkama, profesionāla, uz rezultātu vērsta attieksme. Mājas lapas audits tika veikts solītajā termiņā, visa audita laikā iegūtā informācija tika prezentēta tiešsaistē, sīkāk pastāstot par katru punktu un potenciālajām iespējām to uzlabot, kā arī atsūtīta uz e-pastu. Uz visiem jautājumiem tiek atbildēts ātri un "cilvēcīgi", ne ar iepriekš sagatavotām "konservu" atbildēm. Ar sadarbību līdz šim esam pilnībā apmierināti, plānojam arī turpmākos projektus interneta biznesa attīstībai.
Ludmila Konovalova
Ludmila Konovalova
1702039931
I noticed a decline in my online store's performance about two years ago. Despite believing I was doing everything right, the reasons behind this drop remained a mystery. I turned to several SEO companies for a comprehensive analysis of my website but often ended up with reports from the same services I was already using, which failed to provide a complete picture of my site's functionality.After a long search, I came across E-komercija; they have been nothing short of a revelation. They conducted a thorough analysis of my website, identifying errors that were hindering its progress. They provided a wealth of reports covering various aspects and suggested systematic improvements. We held online meetings where they explained in detail what needed to be done, and they continued to offer support for any queries I had.Their research and analysis of my site spanned several months, and I am extremely satisfied with our collaboration E-komercija's approach was professional and insightful, helping me understand the intricacies of my website's performance. I look forward to continuing our partnership and highly recommend their services to anyone seeking to enhance their online presence.
Elvīra Žvarte
Elvīra Žvarte
1705064656
Krista Blūma
Krista Blūma
1705065251
Ļoti profesionāla komanda un lieliska komunikācija ar klientu! Atbildēs uz visiem jautājumiem, atrisinās visas problēmas, izstāstīs par būtisko, lai jaunā mājaslapa strādātu uz visiem 100%.
Reinis Virza
Reinis Virza
1705072445
Ja nepieciešami SEO pakalpojumi, droši varam ieteikt E-komercija komandu. Dažu mēnešu laikā sasniedzām top pozīcijas un palielinājās pieprasījumu skaits koka mājām un vasarnīcām. Ikmēneša atskaites saprotamas, sniedz rekomendācijas, atbild uz telefona zvaniem un e-pastiem. Tā tik turpināt!
Top Santehnika
Top Santehnika
1702311298
E-komercija.lv ļoti profesionāls un atsaucīgs uzņēmums, kas piedāvā rūpīgu analīzi , izstrādājot konkrētus priekšlikumus Jūsu ūzņēmuma uzlabojumiem un mērķu sasniegšanai. Noteikti ieteiktu citiem uzņēmējiem izmantot tieši E-komercija.lv pakalpojumus!
Raivis Gulbis
Raivis Gulbis
1706516619
Iesaku, viegla un produktīva sadarbība. Sadarbojamies vairākus gadus lielākos vai mazākos ar web lapas vai seo saistītos darbos/uzdevumos. Lieliksa komanda. Paldies
MMK Serviss Ziemas riepas Vissezonas riepas
MMK Serviss Ziemas riepas Vissezonas riepas
1681019291
Ar puišiem SEO optimizācijā sadarbojamies jau vairāk kā 5 gadus un rezultātā esam kļuvuši par galveno spēlētāju savā nozarē. Novērtējam, ka viņi vienmēr izdomās dažādus risinājumus un piedāvā jaunas idejas, kādas nav konkurentiem. Noteikti iesaku sadarboties. 5/5!
×
js_loader