E-komercijas mārketings – stratēģija internetveikala pārdošanas apjoma veicināšanai
01.09.2020
E-komercija un mārketings – kas ar to saprotams? E-komercijas mārketings ir pārdošanas apjoma veidošanas process, palielinot izpratni par tiešsaistes veikala produktu piedāvājumu…
Sociālo tīklu komunikācija: 4 ieteikumi plānošanai
13.07.2020
Ir miljoniem kontu, kuros ik dienu tiek ievietoti miljardiem ziņojumu saviem sekotājiem. Bieži vien sociālo mediju lietotāji ir tie, kuri gan publicē…
Kā veidot pārdotspējīgu produktu aprakstu
01.07.2020
Lai saprastu e-komercijas nozīmi, no sākuma aizdomājies pats – cik bieži iepērcies internetā? Kad bija pēdējā reize, kad kaut ko pasūtīji no…
Sociālo mediju komunikācijas plāns
27.11.2019
Latvijā ir vairāk nekā miljons sociālo mediju lietotāju Kantar dati liecina, ka vidēji Latvijā vienā dienā Google apmeklē 995 tūkstoši lietotāju. Sociālo…
Reklāmas veidi internetā
28.08.2018
1.Vizuālās reklāmas jeb display ads Šī ir tiešsaistes reklāmu tradicionālā forma – vizuālās reklāmas/baneri, kuri parādās trešo personu mājaslapās, kuru saturs ir…