Kā izveidot un attīstīt internetveikalu
Palīdzēsim Jūsu mērķauditorijai atrast Jūsu uzņēmuma preces un pakalpojumus Google meklētājprogrammā.
Kā veidot pārdotspējīgu produktu aprakstu
01.07.2020
Lai saprastu e-komercijas nozīmi, no sākuma aizdomājies pats – cik bieži iepērcies internetā? Kad bija pēdējā reize, kad kaut ko pasūtīji no…
B2B un B2C e-komercija – kopīgās un atšķirīgās iezīmes mājaslapām
22.01.2020
Vai Tava mājaslapa ir domāta Tavai mērķauditorijai? Šajā reizē atklājam, kā atšķiras B2B un B2C sfērām domātas mājaslapas. Iepazīsti vairākus aspektus, kam…
Sociālo mediju komunikācijas plāns
27.11.2019
Latvijā ir vairāk nekā miljons sociālo mediju lietotāju Kantar dati liecina, ka vidēji Latvijā vienā dienā Google apmeklē 995 tūkstoši lietotāju. Sociālo…
WordPress mājaslapas izveide – 10 iemesli Tavai izvēlei
14.11.2019
1. Viegli uzstādīt Sākt lietot WordPress satura pārvaldības sistēmu Tavas mājaslapas izveidei ir vienkārši. Tomēr jāatceras, ka profesionālas mājaslapas izveidei Tev būs nepieciešami…
Mājaslapas administrēšana: 13 padomi efektīvākai ikdienai
26.09.2019
1. Informācija par klientu – automātiski CRM programmā Brīdī, kad klients internetveikalā aizpilda pasūtījuma formu, informācija nereti nonāk e-pastā. Tikai pēc ziņas…
Reklāmas veidi internetā
28.08.2018
1.Vizuālās reklāmas jeb display ads Šī ir tiešsaistes reklāmu tradicionālā forma – vizuālās reklāmas/baneri, kuri parādās trešo personu mājaslapās, kuru saturs ir…
E-komercija Latvijā – fakti un statistika (2024)
30.05.2018
Paraudzīsimies, kādi fakti un statistika raksturo esošos un potenciālos Latvijas e-komercijas tirgus dalībniekus. E – komercijas statistika Latvijā Diezgan iespaidīgi, vai ne?…