Mājaslapas pārbūve: no A līdz Z

Current Status

Not Enrolled

Price

Free

Get Started

Course Content

Kursa ievads
Analītiskās izpētes posms
Biznesa vajadzību apzināšana – klienta intervija
<h3>Paldies, esam saņēmuši Jūsu vēstuli!</h3>
<p>Jau tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>

Saistītie raksti

B2B un B2C e-komercija – kopīgās un atšķirīgās iezīmes mājas lapām

27.11.2024

B2B un B2C – kas ir kas?  Business to Business (B2B) ir biznesa modelis, kurā uzņēmumi tirgojas savā starpā, nodrošinot preču, pakalpojumu…

Lasīt rakstu

Cik maksā reklāma Facebook: paņēmieni kā izmaksas pārvērst ieguvumos

31.10.2024

Cik maksā reklāma Facebook? Jautājums “Cik maksā reklāma Facebook?” ir aktuāls daudziem uzņēmumiem, jo reklāmas izmaksas atšķiras atkarībā no mērķauditorijas, izvēlētā mērķa…

Lasīt rakstu

Mārketings uzņēmumā ar nelielu komandu: efektīvas stratēģijas mārketinga plānošanā

26.08.2024

Ar ierobežotiem resursiem un laiku, šādi uzņēmumi bieži vien saskaras ar jautājumu – kā izstrādāt un īstenot efektīvu mārketinga stratēģiju, kas ne…

Lasīt rakstu