Kā izveidot un attīstīt internetveikalu
Palīdzēsim Jūsu mērķauditorijai atrast Jūsu uzņēmuma preces un pakalpojumus Google meklētājprogrammā.
Labs SEO speciālists: kādas pazīmes to raksturo?
29.08.2023
Kas ir SEO speciālists? SEO optimizācija (Search Engine Optimization) tulkojumā no angļu valodas nozīmē “meklēšanas rezultātu optimizācija”, un SEO speciālists vistiešākajā mērā…
Kas ir mārketings un kā to izmantot savā biznesā
29.08.2023
Kas ir mārketings Mārketings dažos vārdos…Mārketingu dažos vārdos un vienkāršotā valodā var saukt par darbību kopumu, kuru Tu, uzņēmējs vai mārketinga speciālists,…
Lokālais SEO: kā to izmantot sava biznesa labā?
26.01.2024
Lai arī lokālais SEO ir tas jēdziens, kas piedzīvo uzplaukumu, joprojām ir liela daļa uzņēmumu, kas par to nenojauš, tādējādi zaudējot tā…
Mājaslapas izveides cenas: Reāli skaitļi
29.08.2023
Svarīgi mainīgie, kas ietekmē cenu Lai būtu iespējams diskutēt par mājaslapas cenu, svarīgi apzināties mājaslapu veidojošas sastāvdaļas. Iepazīsti 12 lietas, kas mājaslapas…
Klienta ceļojums (customer journey): kā lietotājs atrod uzņēmumu?
29.08.2023
Kas ir klienta dzīves cikls? Klienta dzīves cikls ir iedalāms 8 posmos: Klienta ceļojums (Customer journey) un klienta pieredze – kā atšķiras?…
SEO tekstu rakstīšana: kā izveidot labu bloga rakstu
29.08.2023
Varbūt iepriekš ir gadījies izlaist kādu posmu, veidojot bloga rakstus, tāpēc šie ieteikumi noderēs, lai pilnveidotu zināšanas vai atsauktu atmiņā aizmirstus priekšnoteikumus…
Lietotāju pieredzes (UX) pamatprincipi
29.08.2023
Patīkama lietotāju pieredze (UX) digitālajā pasaulē ir viens no priekšnosacījumiem, lai veidotu attiecības ar jauniem klientiem un jau esošās pārvērstu par lojālām….
CRM sistēma – rīks efektīvai pārdošanas darba organizēšanai
29.08.2023
Kas ir CRM sistēma? CRM ir klientu attiecību pārvaldības sistēma. Tā ir sistēma efektīvai pārdošanas darba organizēšanai. CRM palīdz uzņēmumam uzturēt kontaktu…
E-pasta mārketings: kā nonākt tuvāk klientam?
29.08.2023
E-pasta mārketings nav miris! Tas joprojām darbojas un ir vērā ņemams mārketinga veids, ja tā potenciālu izmanto pareizi! Ikdienā pareiza resursu izmantošana…
B2B pārdošana – no intereses līdz darījumam
03.01.2023
Konferencē ikviena prezentētāja galvenais virsmērķis ir spēt pievērst sev uzmanību, un, kad tā ir pievērsta – noturēt. Tādējādi nepieciešams rast risinājumus cilvēku…