Kas ir mārketings un kā to izmantot savā biznesā

Iespējams, Tu domā, ka mārketings ir jauna un moderna nozare, tomēr tā nebūt nav! Mārketings, tiesa, citā formā un izpildījumā, tirgotājiem bija pazīstams jau pirms mūsu ēras. Līdz ar to varbūt ir laiks uz mārketingu paskatīties no cita skatpunkta!

Edgars Kebbe

Atjaunināts 05.04.2024

Kas ir mārketings

Mārketings dažos vārdos…
Mārketingu dažos vārdos un vienkāršotā valodā var saukt par darbību kopumu, kuru Tu, uzņēmējs vai mārketinga speciālists, veic, lai konkrētai personu grupai izraisītu vēlmi un vajadzību iegādāties Tava uzņēmuma piedāvātās preces un pakalpojumus. Visbiežāk tas tiek īstenots, akcentējot preces vai pakalpojuma priekšrocības attiecībā pret citām līdzvērtīgām precēm vai pakalpojumiem tirgū, kā arī izceļot patērētāju ieguvumus no šī darījuma.

Vai izklausās, ka darbību kopums, kas būtu veicams, lai sasniegtu šādu rezultātu, var būt ļoti plašs, daudzveidīgs un sarežģīts? Tā arī ir. Brīnumainas stratēģijas nepastāv. „Sāc komunicēt sociālajos tīklos vai izvieto vienu reklāmu un pamosties bagāts!” ir utopija. Protams, ir dzirdēti veiksmes stāsti, kad kāda slavenība Instagram publicēja foto ar kāda jauna modelētāja kurpēm un nākamajā rītā uzņēmums saņēma tūkstošiem pasūtījumu… Tomēr arī šādiem stāstiem ir aisberga neredzamā daļa, kas arī ir bijis smags darbs un citu veidu ieguldījumi mārketinga pasākumos.

Mārketings un pārdošana

Ar ko mārketings atšķiras no pārdošanas
Mārketings un pārdošana nav viens un tas pats! Mārketings ir visas darbības, kuras uzņēmums veic, lai piesaistītu klientus, lai popularizētu zīmolu, lai izceltu preces pozitīvās īpašības un demonstrētu pārākumu pār konkurentu piedāvājumu. Savukārt pārdošana jau ir tieša vai netieša komunikācija ar potenciālo klientu, lai apmierinātu viņa vajadzības un vēlmes, piedāvājot labāko risinājumu.

Mārketings un pārdošana nav viens un tas pats, ar mārketinga palīdzību potenciālajam klientam tiek sniegta informācija par preci vai pakalpojumu dažādos veidos, savukārt pārdošanas laikā tiek piedāvāts labākais risinājums klienta vēlmēm

Kāpēc mārketingu ir tik daudz

Satura mārketings, digitālais mārketings, sociālo tīklu mārketings…

Lielā preču un pakalpojumu piedāvājuma dēļ mārketinga nozare pēdējā laikā ir ievērojami attīstījusies un ir radušās daudzas apakšnozares:

Uzņēmums savu preču un pakalpojumu popularizēšanai klientu vidū var izmantot dažādus mārketinga veidus, piemēram, satura mārketingu, digitālo mārketingu un citus

Lai nu kā, pamatmērķis visām šīm mārketinga jomām ir viens — izraisīt interesi, izraisīt vēlmi iegādāties pakalpojumu vai preci un piesaistīt jaunus klientus!

Kurš mārketings ir visefektīvākais?

Tas, kurā Tu prasmīgi darbosies…
Katrs un jebkurš mārketings var būt efektīvs! Gluži tāpat kā sports: jebkurš sporta veids var palīdzēt sasniegt vēlamos rezultātus — iegūt lielisku fizisko formu —, ja Tu sāc nopietni un neatlaidīgi nodarboties ar to. Tieši tāpēc vienas un tās pašas nozares uzņēmumi var nebūt vienisprātis, kurš ir visefektīvākais mārketings. Vieni apgalvo, ka vislabāk darbojas e-pasta mārketings, citi — ka sociālo tīklu mārketings utt. Līdz ar to jautājums „Uz kuru mārketingu koncentrēties?” var būt īsts cietais rieksts.

Digitālais mārketings

Digitālais mārketings iekļauj sevī plašu pielietošanas loku, tostarp informācijas izvietošanu internetā - sociālajos medjos, medijos u.c.

Jebkādas pārdošanu veicinošas darbības internetā
Digitālais mārketings ir plašākais no mūsdienu mārketinga veidiem, jo tas ietver gan komunikāciju sociālajos tīklos, gan SEO, gan e-vēstuļu sūtīšanu, gan baneru izvietošanu portālos u. c. To varētu nosaukt par tādu kā lietussargu visām mārketinga darbībām, kas tiek īstenotas interneta vidē.

Lielākā daļa mūsdienu uzņēmēju piekopj digitālo mārketingu, gan izvēloties īstenot dažādu veidu mārketinga pasākumus sociālajos tīklos, gan optimizējot mājaslapu Google meklētājam, gan izvietojot reklāmas, piemēram, Google Ads u. c. Tad, izmēģinot daudzveidīgas darbības, uzņēmējiem parasti top skaidrs, kuri ieguldījumi sniedz rezultātu jeb kurus digitālā mārketinga pasākumus ir vērts turpināt un kuriem var izlietot mazāk enerģijas un resursu.

Populārākie digitālā mārketinga veidi:

  • Satura mārketings
  • SEO (Search Engine Optimisation) optimizācija
  • Maksa par klikšķi (piemēram, Google Ads u. c.), tostarp remārketings
  • Sociālo mediju mārketings
  • E-pasta mārketings
  • Īsziņu mārketings
  • Partneru mārketings
  • Viedokļu līderu jeb ietekmētāju mārketings
  • Mobilais mārketings
  • Videomārketings
  • Audiomārketings
  • Virtuālās realitātes mārketings

Satura mārketings

Ar satura mārketinga palīzību iespējams potenciālos klientus padziļināti iepazīstināt ar produktu vai pakalpojumu, izmnatojot infografikas, fotogrāfijas, video un citus formātus

Raksti, video, infografikas, fotogrāfijas — visu veidu saturs
Loģika saka priekšā, ka viena no trim lietām, kas interesē potenciālos klientus, ir informācija. Gan digitālajā, gan nedigitālajā vidē informācija ir atrodama vairākās formās: raksti, video, fotogrāfijas, infografikas u. c. Tādējādi satura mārketings ir izcils veids, kā piesaistīt potenciālos klientus, kas meklē noteikta veida informāciju — saturu. Tomēr šajā kontekstā ir būtiski vairāki aspekti — satura mārketings var būt cieši saistīts ar citu veidu mārketingiem, piemēram, SEO vai sociālajiem tīkliem u. c.

Veidojot vērtīgu saturu — rakstu klientam —, tajā ir jāiesaista atslēgvārdi, pēc kuriem tas varētu būt atrodams Google. Sociālajiem tīkliem paredzētajam saturam ir jābūt saistošam un vizuālam. Visos gadījumos ir jāpazīst mērķauditorija, lai radītu saturu, kas atbilst tās pašreizējām vēlmēm un vajadzībām. Tieši tādēļ ir vērts izveidot pircēju personu profilus, kā arī izplānot to maršrutu no brīža, kad tām ir radusies vajadzība pēc konkrētas informācijas, līdz brīdim, kad tās savu vajadzību varētu atrisināt, iegādājoties Tava uzņēmuma piedāvātās preces vai pakalpojumus. Vairāk par šo tematu pastāstīsim citā rakstā, tomēr nelielu ieskatu šajā tematā vari gūt tālāk apakšsadaļā par SEO mārketingu.

Starp citu, pašreiz viens no populārākajiem satura veidiem ir video. Uzņēmumi, kas veido kvalitatīvus videomateriālus, pašreiz izpelnās lielākas mērķauditorijas simpātijas.

Sociālo mediju mārketings

Aizvien plašāk izplatītais sociālo mediju mārketings ir teju jebkura uzņēmuma mārketinga sastāvdaļa, tas iekļauj sevī informācijas izvietošanu dažādos sociālajos medijos, kuros varētu būt jūsu potenciālais klients

Komunikācija sociālajos tīklos Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok u. c.
Uzskats, ka komunikācija sociālajos tīklos ir bezmaksas reklāma, ir pilnīgi aplams. Patiesībā komunikācija sociālajos tīklos, ja to grib darīt mērķtiecīgi un kvalitatīvi, var prasīt diezgan lielu mārketinga budžeta daļu. Turklāt katram sociālajam tīklam ir sava specifika, dinamika un mērķauditorija. Lai arī kuru vai kurus sociālos tīklus Tu izvēlētos komunikācijai ar potenciālajiem klientiem, pamata rīcības plāns būs pilnīgi vienāds.
Tas ietvers šīs darbības.

  • Izpēte: ko dara konkurenti, vai konkrētajā sociālajā tīklā mana mērķauditorija vispār ir aktīva, kas to interesē, kā to uzrunāt u. c. 
  • Stratēģija vai rīcības plāns: cik bieži, ko un kā es komunicēšu, cik liela daļa no ziņām būs reklāma, cik liela izklaidējoša, cik izglītojoša, vai es ievietošu video, stories, tiešraides u. c., vai iegādāšos reklāmas u. c. 
  • Satura veidošana: šis ir laikietilpīgākais un dārgākais posms, jo mūsdienu potenciālais klients ir ļoti prasīgs. Tu vari pavadīt vairākas stundas, gatavojot ideālo fotogrāfijas kompozīciju, apstrādājot attēlu, rakstot tekstu u. c., bet pēc tam saņemt 2 tīkšķus. Ai, kāda vilšanās! 
  • Kontrole un pārskati ir būtiska sociālo tīklu komunikācijas sastāvdaļa. Ir svarīgi zināt, cik daudzi reaģēja uz Tavu piedāvājumu, kuri temati viņus interesē vairāk u. c., lai pēc tam varētu arvien vairāk uzlabot mārketinga saturu un gūt arvien labākus rezultātus.

Nedrīkst aizmirst, ka uzņēmuma panākumu atslēga neslēpjas sekotāju skaitā sociālajos tīklos, jo, publicējot nekvalitatīvu vai neatbilstošu saturu, sekotājus var zaudēt vēl ātrāk nekā Tu tos ieguvi. Sociālo tīklu mārketings ir veselas grāmatas cienīgs! Šajā rakstā mēs neieslīgsim detaļās, tomēr vēlamies, lai Tu pievērs uzmanību iemesliem, kuru dēļ interneta lietotāji pārstāj sekot kādam konkrētam uzņēmumam. Tie var kalpot par vadlīnijām, kas ir jādara pilnīgi pretēji, lai iegūtu un paturētu auditoriju sociālajos tīklos.

SEO mārketings

SEO mārketings palīdzēs tad, kad jūsu potenciālajam klientam īsti nav saprotams, ko viņš meklē vai, kur atrast meklēto, ar dažādiem paņēmieniem, izvedot viņu cauri informācijai par jūsu pakalpojumu vai preci

SEO mārketings ir viens no efektīvākajiem digitālā mārketinga veidiem
Kāpēc? Tāpēc, ka Tev ir iespēja Google meklētājā piesaistīt klientus tajā brīdī, kad viņi meklē risinājumu savai problēmai. Tas nozīmē, ka viņiem ir vajadzīgs risinājums un viņi ir gatavi uzklausīt variantus! Turklāt Tev ir iespēja piedāvāt potenciālajiem klientiem risinājumus vairākos meklējumu posmos.

  1. Brīdī, kad personai ir problēma, bet tā nezina, kāds varētu būt risinājums. Piemēram, „Ko darīt vasaras brīvdienās?” Šajā situācijā risinājumi var būt dažādi: jogas nometne, ceļojums uz Sardīniju, atpūta lauku mājā pie ezera, pavārmākslas kursi utt. 
  2. Brīdī, kad personai ir padomā risinājums, un tā vēlas saprast, kas to var piedāvāt. Piemēram, jogas nometne — tā var būt jogas nometne Jūrmalā, Marokā, Latgalē, jogas nometne ar teltīm, luksusa jogas nometne, jogas nometne ar draudzenēm, jogas un sērfošanas nometne, jogas un meditācijas nometne u. c. 
  3. Brīdī, kad persona zina, kas tai ir nepieciešams, un meklē izdevīgāko, labāko, uzticamāko risinājumu. Jogas nometne Latgalē: kurai nometnei ir labākās atsauksmes, izdevīgākā cena, komfortablākā naktsmītne, labākie jogas pasniedzēji u. c.

Tad nu tradicionāli SEO speciālisti ņem vērā visus šos vajadzību un vēlmju posmus, lai sagatavotu atbilstošu SEO saturu, lai izpētītu atslēgvārdus, konkurentus, iespējas ātri nokļūt augstākajās pozīcijās un tur palikt.

Pēc tam tiek gatavots kvalitatīvs saturs. Ņem vērā, ka nekvalitatīvs saturs Tavu mājaslapu ietekmēs negatīvi. Papildus tam katrā publicētajā saturā ir jāievēro dažādas tehniskas nianses, kas arī ir daudz plašāka raksta vērts saturs! 

Videomārketings

Videomārketings kļūst aizvien populārks, klienti labprāt netērē laiku garu tekstu lasīšanai, bet noskatās īsu video rullīti par preci vai pakalpojumu

Viens no populārākajiem un interneta lietotāju vidū atzītākajiem satura veidiem
Vēl pirms dažiem gadiem videomateriāla sagatavošanā bija iesaistīta vesela speciālistu brigāde. Tagad video var izveidot ikviens: daži gaismas efekti, video apstrādes rīks, neliels mikrofons un laba kamera, kas principā ir katrā viedtālrunī, un video izveides process var sākties!

Principā video ir viens no izdevīgākajiem satura veidiem. Kāpēc? Tāpēc, ka to var ievietot YouTube, Facebook, Instagram un citos sociālajos tīklos, tas var papildināt mājaslapas saturu un bloga rakstus. Interneta lietotāji ļoti labprāt skatās video. Viņi daudz labprātāk skatās video nekā lasa rakstus.

Video var kalpot par:

  • reklāmu,
  • izglītojošu saturu,
  • informatīvu saturu,
  • intervijām ar ekspertiem,
  • videoatsauksmēm,
  • pamācību, kā izdarīt X, 
  • virtuālās realitātes video,
  • tiešraidi (ko bieži izmanto komunikācijā Instagram vai Facebook, bet tad tos saglabā kā ierakstus).

Digitālā mārketinga rīki

Kurus no vairāk nekā 136 354 rīkiem labāk izmantot
Digitālajā vidē ir tūkstošiem dažādu rīku, kas paredzēti mārketinga speciālistiem un uzņēmējiem, lai atvieglotu viņu darbu, taupītu laiku, enerģiju un naudu, kā arī palīdzētu sasniegt labākus rezultātus īsākā laikā.

Lai veiksmīgāk realizēt mārketinga aktivitātes ir iespējams izmantot internetā pieejamos maksas un bezmaksas digitālā mārketinga rīkus, piemēram, canva, google analytics un daudzus citus

Šeit vēlamies Tev ieteikt tikai dažus no tiem, kas Tev varētu palīdzēt pavisam jaunā līmenī uzsākt darbu pie mārketinga pasākumu ieviešanas.

  • Canva — viens no populārākajiem rīkiem, kas ar ierobežotām iespējām ir pieejams ikvienam pilnīgi par brīvu, bet par nelielu maksu piedāvā ļoti plašas iespējas, tostarp plašu attēlu un ikonu datubāzi, ko bez autortiesību pārkāpuma riska var izmantot gan mājaslapās, gan sociālajos tīklos u. c. Agrāk Canva piedāvāja tikai dažādu ilustrāciju izveides iespējas, tagad tajā ir iespējams veidot arī video, prezentācijas, Zoom ekrānu noformējumu u. c.
  • HotJar — rīks, ar kura palīdzību Tu vari vērot, ko interneta lietotāji dara Tavā mājaslapā, kā viņi pārvietojas, ko skatās u. c. Patiesībā, pavērojot interneta lietotāju ierakstus, Tu vari nonākt pie pārsteidzošiem atklājumiem, kur, iespējams, interneta lietotāji iestrēgst Tavā mājaslapā un kāpēc viņi neizpilda konkrētās sadaļas vai mājaslapas mērķi. Tad, izmantojot šo informāciju, Tu vari ieviest izmaiņas mājaslapā. Tas noteikti ir efektīvāk un ātrāk nekā zīlēt kafijas biezumos vai meklēt atbildes zvaigznēs.
  • Google Analytics rīks, ar kura palīdzību var analizēt interneta lietotāju uzvedību mājaslapā. Ideāli, ja šeit iegūtos rezultātus Tu vari salīdzināt ar tiem, ko ieguvi HotJar. Tad Tu noteikti iegūsi ļoti pilnvērtīgu kopskatu, kas Tavā mājaslapā darbojas un kas noteikti ir jāuzlabo. 
  • Dažādi bezmaksas tiešsaistes SEO audita rīki šie rīki Tev palīdzēs saprast, vai Tavā mājaslapā ir nepilnības no SEO viedokļa. Iedomājies, ka Tu optimizē un optimizē saturu, raksti dažādus rakstus u. c., bet rezultāta kā nav, tā nav. Iespējams, vaina nav saturā, bet gan kādās tehniskās nepilnībās, kas ir jānovērš, pirms Google vispār sāks indeksēt Tavas mājaslapas saturu. Viens no šādiem rīkiem ir, piemēram, SEOptimer.

Ko darīt tālāk?

Iespējams, pēc šī raksta izlasīšanas Tevi pārņem pamatota panika un rodas jautājumi „Kā to visu apgūt? Kā to visu paspēt?” Panikai nav nekāda pamata! Labā ziņa ir tā, ka neviens to visu nemāk un neviens to visu nevar paspēt, tomēr… ja Tu vēlies iekarot un noturēt vietu uzņēmējdarbības vidē vai kļūt par nozares līderi, tad ar kaut ko ir jāsāk! Vislabāk ir sākt ar pašreizējās situācijas izpēti, lai zinātu, kurā virzienā tālāk skatīties, domāt un plānot. Par to citā rakstā!

<h3>Paldies, esam saņēmuši Tavu vēstuli!</h3>
<p>Jau tuvākajā laikā ar Tevi sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>

Saistītie raksti

CRM sistēma – rīks efektīvai pārdošanas darba organizēšanai

11.03.2021

Kas ir CRM sistēma? CRM ir klientu attiecību pārvaldības sistēma. Tā ir sistēma efektīvai pārdošanas darba organizēšanai. CRM palīdz uzņēmumam uzturēt kontaktu…

Lasīt rakstu

Kas ir blogs? Kādēļ tas nepieciešams biznesam?

18.01.2023

Ko nozīmē “blogs” latviski? Vai zināji, ka vārds “blogs” 2007. gadā kandidēja uz gada nevārda titulu? Jā, jau gadiem ilgi Latvijā norit…

Lasīt rakstu

B2C un B2B mārketings: Kāda ir atšķirība

11.02.2021

B2B un B2C – kāda ir atšķirība terminiem? B2B (business-to-business) ir vērsts no viena uzņēmuma citam, savukārt B2C (business-to-consumer) ir vērsts no…

Lasīt rakstu
4 istabas
4 istabas
1682421843
Ar puišiem sadarbojamies jau vairāk kā gadu un mūsu fantastisko sadarbību turpināsim vēl ilgi!💯  Šīs sadarbības laikā rezultāti ir acīmredzami un esam sasnieguši vairāk nekā bija gaidīts. Uzņēmuma pārstāvji profesionāli veic SEO optimizāciju, viegli un konkrēti paskaidro mums nezināmo, kā arī novērtējam to, cik viņi ir zinoši ne tikai SEO, bet arī mājaslapā un digitālajā mārketingā.Noteikti iesakām puišus kā izcilus sadarbības partnerus, ja vēlaties sasniegt reālus rezultātus un darboties kopā ar fantastiskiem cilvēkiem☀️
Agris Magons
Agris Magons
1694456568
Iesaku! Proaktīva attieksme - galvas tiesu pārāka par citām kompānijām mārketinga nozarē. Šķiet ( labs servis, paŗdošana, komunikācijas) ir kā izmirstoša suga :) - atzvanīt, uzvaicāt, atgādināt, piedāvāt, iedziļināties un uzņemties atbildību par vārdiem un darbiem. E-komercijas komanda šo realizē uz 120% vislabākajā izpausmē. Liels ieguvums būs tiem, kas nav super zinoši SEO - sapratīsiet un iemācīsieties, jo tehniski sarežģītas lietas komanda spēj vienkāršā valodā paskaidrot. Savukārt zinošie būs kaifā, jo nav jāklausās tukši pārdošanas argumenti - varēsiet ātrā tempā strādāt uz mērķiem un tos sasniegt. Ja vēlamais rezultāts neizpildās vai rodās "berze", ir gatavi risināt, sēžas kopā pie galda un risina. Kopējos projektos strādājam pie uzņēmumu mērķauditorijas profilēšanas, atslēgvārdu izpētes mājas lapas struktūras izveides, veicam SEO auditu un satura plāna izstrādi.
Artis Babris
Artis Babris
1702534041
Puiši veica atslēgas vārdu izpēti, pirms kuras iztaujāja un paskaidroja par procesu. Pēc atslēgas vārdu izpētes tika turpināta sadarbība, lai rezultātus izmantotu uzņēmuma mājaslapas SEO uzlabošanai.
Lace To Love
Lace To Love
1696257755
Patīkama, profesionāla, uz rezultātu vērsta attieksme. Mājas lapas audits tika veikts solītajā termiņā, visa audita laikā iegūtā informācija tika prezentēta tiešsaistē, sīkāk pastāstot par katru punktu un potenciālajām iespējām to uzlabot, kā arī atsūtīta uz e-pastu. Uz visiem jautājumiem tiek atbildēts ātri un "cilvēcīgi", ne ar iepriekš sagatavotām "konservu" atbildēm. Ar sadarbību līdz šim esam pilnībā apmierināti, plānojam arī turpmākos projektus interneta biznesa attīstībai.
Top Santehnika
Top Santehnika
1702311298
E-komercija.lv ļoti profesionāls un atsaucīgs uzņēmums, kas piedāvā rūpīgu analīzi , izstrādājot konkrētus priekšlikumus Jūsu ūzņēmuma uzlabojumiem un mērķu sasniegšanai. Noteikti ieteiktu citiem uzņēmējiem izmantot tieši E-komercija.lv pakalpojumus!
Miks Krenbergs
Miks Krenbergs
1702457276
Sadarbojamies jau kādus 5 gadus un varu droši apgalvot, ka viņu ieteiktās stratēģijas nes rezultātu. Viens liels bonuss ir viegla komunikācija un tas, ka nav regulāri jābaksta, lai rezultāti ietu uz augšu. Un vēl viena svarīga lieta - lai sasniegtu vēlamos rezultātus netiek prasīta burtiska algoritma "vēlmju" izpilde un mājaslapa var tikt pilnveidota fokusējoties vispirms uz lietotāju un pēc tam uz meklētāja algoritmu.
MMK Serviss Ziemas riepas Vissezonas riepas
MMK Serviss Ziemas riepas Vissezonas riepas
1681019291
Ar puišiem SEO optimizācijā sadarbojamies jau vairāk kā 5 gadus un rezultātā esam kļuvuši par galveno spēlētāju savā nozarē. Novērtējam, ka viņi vienmēr izdomās dažādus risinājumus un piedāvā jaunas idejas, kādas nav konkurentiem. Noteikti iesaku sadarboties. 5/5!
Ismael Cruces
Ismael Cruces
1704975316
Working with this team over the past few months has been awesome. They really got into the nitty-gritty of our site, making all the changes extremely easy for anybody in the team. I'm super glad about how things turned out for Startup Wise Guys' site. If you’re looking to boost your site and get the lowdown on how it all works, these are the go-to team. Highly recommend them for anyone looking to up their website in a easy way!
Agnese Lauruta
Agnese Lauruta
1715865428
Ļoti veiksmīga sadarbība ar E-komercija.lv! Darbi tiek veikti ātri un kvalitatīvi. Ļoti patīkama komunikācija - brīvi var uzdot jautājumus, ja kaut kas nav skaidrs. Forša komanda, kas ir ieinteresēta klienta rezultātos. Iesaku :)
Patrona
Patrona
1694426684
Very happy with the service. We used them for some integration services. They keep us in the know, explain complicated things in a simple and understandable manner. They work fast and the result are there.For sure we will cooperate with them for future projects and SEO.10/10 will work with them again.
Alvis Pētersons
Alvis Pētersons
1693229514
Lieliska sadarbība daudzu gadu garumā no vairākie uzņēmumiem. Vienmēr izdevies sasniegt visus mājaslapām izvirzītos mērķus un kāpināt pārdošanas.
Krista Blūma
Krista Blūma
1705065251
Ļoti profesionāla komanda un lieliska komunikācija ar klientu! Atbildēs uz visiem jautājumiem, atrisinās visas problēmas, izstāstīs par būtisko, lai jaunā mājaslapa strādātu uz visiem 100%.
The One
The One
1698924560
I want to express appreciation for the excellent SEO work your company has done for us. We are confident that your strategy and efforts have significantly improved our online presence and visibility on search engines. Thank you for your professionalism and effectiveness! Keep up the great work.
Mikus Mezitis
Mikus Mezitis
1681211224
Lieliska un rezultatīva sadarbība mājaslapas SEO optimizēšanā! Neskaidrās situācijās saņēmām noderīgas konsultācijas un padomus, lai veiksmīgāk atrisinātu SEO optimizācijas procesu. Tas viss nav nemaz tik vienkārši, kā mums pašiem sākumā šķita, tādēļ ir svarīgi, lai sadarbības partneris būtu ar atbilstošu pieredzi un zināšanām. Paldies!
Raivis Gulbis
Raivis Gulbis
1706516619
Iesaku, viegla un produktīva sadarbība. Sadarbojamies vairākus gadus lielākos vai mazākos ar web lapas vai seo saistītos darbos/uzdevumos. Lieliksa komanda. Paldies
st focus
st focus
1682318628
Sadarbojamies jau vairākus gadus, kuru laikā palielinājusies gan apmeklētība mājas lapā no Google meklētājā, gan pirkumi veikalā. Labs serviss un darba process skaidri saprotams. Noteikti iesaku!
Sabīne Miezis
Sabīne Miezis
1714117331
Sadarbībā ar E-komercija veicām SEO auditu. Ieguvām ne tikai konkrētus izpildāmos uzdevumus, bet arī vērtīgu ieskatu SEO pasaulē, kas liek apdomāt tīmekļa vietnes mērķi, auditoriju un darbības stratēģiju. Pakalpojuma sniedzēja ieinteresētība, iniciatīva un spēja "parastam cilvēkam" izstāst sarežģītas lietas, pārliecināja, ka sadarbību turpināsim arī SEO optimizācijas pasākumu ieviešanā.
Elvīra Žvarte
Elvīra Žvarte
1705064656
Reinis Virza
Reinis Virza
1705072445
Ja nepieciešami SEO pakalpojumi, droši varam ieteikt E-komercija komandu. Dažu mēnešu laikā sasniedzām top pozīcijas un palielinājās pieprasījumu skaits koka mājām un vasarnīcām. Ikmēneša atskaites saprotamas, sniedz rekomendācijas, atbild uz telefona zvaniem un e-pastiem. Tā tik turpināt!
Kristīne Zēriete
Kristīne Zēriete
1705933889
Viegla un ātra komunikācija ar komandu, profesionāla un rezultatīva sadarbība gan SEO pakalpojumu ieviešanā un uzturēšanā, gan E-komercijas projekta ieviešanā.
Ludmila Konovalova
Ludmila Konovalova
1702039931
I noticed a decline in my online store's performance about two years ago. Despite believing I was doing everything right, the reasons behind this drop remained a mystery. I turned to several SEO companies for a comprehensive analysis of my website but often ended up with reports from the same services I was already using, which failed to provide a complete picture of my site's functionality.After a long search, I came across E-komercija; they have been nothing short of a revelation. They conducted a thorough analysis of my website, identifying errors that were hindering its progress. They provided a wealth of reports covering various aspects and suggested systematic improvements. We held online meetings where they explained in detail what needed to be done, and they continued to offer support for any queries I had.Their research and analysis of my site spanned several months, and I am extremely satisfied with our collaboration E-komercija's approach was professional and insightful, helping me understand the intricacies of my website's performance. I look forward to continuing our partnership and highly recommend their services to anyone seeking to enhance their online presence.
×
js_loader