Kā izveidot un attīstīt internetveikalu
Palīdzēsim Jūsu mērķauditorijai atrast Jūsu uzņēmuma preces un pakalpojumus Google meklētājprogrammā.
Labs SEO speciālists: kādas pazīmes to raksturo?
11.01.2023
Kas ir SEO speciālists? SEO optimizācija (Search Engine Optimization) tulkojumā no angļu valodas nozīmē “meklēšanas rezultātu optimizācija”, un SEO speciālists vistiešākajā mērā…
Kas ir mārketings un kā to izmantot savā biznesā
14.10.2021
Kas ir mārketings Mārketings dažos vārdos…Mārketingu dažos vārdos un vienkāršotā valodā var saukt par darbību kopumu, kuru Tu, uzņēmējs vai mārketinga speciālists,…
Lokālais SEO: kā tas uzlabo biznesa pozīcijas konkrētā reģionā?
16.09.2021
Kas ir lokālais SEO? Lokālais SEO jeb local SEO ir meklētājprogrammu optimizācijas (SEO) stratēģija, kas palīdz uzņēmumam būt pamanāmākam Google lokālajos meklēšanas…
Mājaslapas izveides cenas: Reāli skaitļi
14.07.2021
Svarīgi mainīgie, kas ietekmē cenu Lai būtu iespējams diskutēt par mājaslapas cenu, svarīgi apzināties mājaslapu veidojošas sastāvdaļas. Iepazīsti 12 lietas, kas mājaslapas…
Klienta ceļojums (customer journey): kā lietotājs atrod uzņēmumu?
30.06.2021
Kas ir klienta dzīves cikls? Klienta dzīves cikls ir iedalāms 8 posmos: Klienta ceļojums (Customer journey) un klienta pieredze – kā atšķiras?…
SEO tekstu rakstīšana: kā izveidot labu bloga rakstu
08.06.2021
Varbūt iepriekš ir gadījies izlaist kādu posmu, veidojot bloga rakstus, tāpēc šie ieteikumi noderēs, lai pilnveidotu zināšanas vai atsauktu atmiņā aizmirstus priekšnoteikumus…
Lietotāju pieredzes (UX) pamatprincipi
28.04.2021
Patīkama lietotāju pieredze (UX) digitālajā pasaulē ir viens no priekšnosacījumiem, lai veidotu attiecības ar jauniem klientiem un jau esošās pārvērstu par lojālām….
E-pasta mārketings: kā nonākt tuvāk klientam?
03.03.2021
E-pasta mārketings nav miris! Tas joprojām darbojas un ir vērā ņemams mārketinga veids, ja tā potenciālu izmanto pareizi! Ikdienā pareiza resursu izmantošana…
B2B pārdošana – no intereses līdz darījumam
18.02.2021
Konferencē ikviena prezentētāja galvenais virsmērķis ir spēt pievērst sev uzmanību, un, kad tā ir pievērsta – noturēt. Tādējādi nepieciešams rast risinājumus cilvēku…
B2C un B2B mārketings: Kāda ir atšķirība
11.02.2021
B2B un B2C – kāda ir atšķirība terminiem? B2B (business-to-business) ir vērsts no viena uzņēmuma citam, savukārt B2C (business-to-consumer) ir vērsts no…