Kā izveidot un attīstīt internetveikalu
Palīdzēsim Jūsu mērķauditorijai atrast Jūsu uzņēmuma preces un pakalpojumus Google meklētājprogrammā.
Lietotāju pieredzes (UX) pamatprincipi
28.04.2021
Patīkama lietotāju pieredze (UX) digitālajā pasaulē ir viens no priekšnosacījumiem, lai veidotu attiecības ar jauniem klientiem un jau esošās pārvērstu par lojālām….
E-pasta mārketings: kā nonākt tuvāk klientam?
03.03.2021
E-pasta mārketings nav miris! Tas joprojām darbojas un ir vērā ņemams mārketinga veids, ja tā potenciālu izmanto pareizi! Ikdienā pareiza resursu izmantošana…
B2B pārdošana – no intereses līdz darījumam
18.02.2021
B2B pārdošana (business-to-business) ir process, kurā viens uzņēmums pārdod produktus vai pakalpojumus citam uzņēmumam, atšķirībā no B2C pārdošanas, kas vērsta uz individuāliem…
B2C un B2B mārketings: Kāda ir atšķirība
11.02.2021
B2B un B2C – kāda ir atšķirība terminiem? B2B (business-to-business) ir vērsts no viena uzņēmuma citam, savukārt B2C (business-to-consumer) ir vērsts no…
Video mārketings – atslēga potenciālo klientu piesaistīšanai
28.10.2020
Satura mārketings uzsver izglītošanu, nevis pašu pārdošanu, tādējādi ietekmējot pirkšanas uzvedību. Šī stratēģiskā mārketinga pieeja ir vērsta uz tādas informācijas veidošanu un…
Kas ir URL? 11 ieteiktumi efektīvas URL saites izveidei
30.09.2020
Saīsinājums “URL” – nereti dzirdēts, bet kāda ir tā nozīme? URL (Uniform Resource Locator), kas latviski ir vienotais resursu vietrādis jeb tīmekļa…
E-komercijas mārketings – stratēģija internetveikala pārdošanas apjoma veicināšanai
01.09.2020
E-komercija un mārketings – kas ar to saprotams? E-komercijas mārketings ir pārdošanas apjoma veidošanas process, palielinot izpratni par tiešsaistes veikala produktu piedāvājumu…
SEO draudzīgi attēli – sagatavošana mājaslapai
26.07.2020
Šajā rakstā rādīsim un runāsim par to, kā Tu vari sagatavot SEO draudzīgus attēlus savai mājaslapai. Bonusā bezmaksas online rīki, lai šo…
Sociālo tīklu komunikācija: 4 ieteikumi plānošanai
13.07.2020
Ir miljoniem kontu, kuros ik dienu tiek ievietoti miljardiem ziņojumu saviem sekotājiem. Bieži vien sociālo mediju lietotāji ir tie, kuri gan publicē…
Kā veidot pārdotspējīgu produktu aprakstu
01.07.2020
Lai saprastu e-komercijas nozīmi, no sākuma aizdomājies pats – cik bieži iepērcies internetā? Kad bija pēdējā reize, kad kaut ko pasūtīji no…