Kā izveidot un attīstīt internetveikalu

Palīdzēsim Jūsu mērķauditorijai atrast Jūsu uzņēmuma preces un pakalpojumus Google meklētājprogrammā.

Mājaslapas izveides cenas: Reāli skaitļi

14.07.2021

Svarīgi mainīgie, kas ietekmē cenu Lai būtu iespējams diskutēt par mājaslapas cenu, svarīgi apzināties mājaslapu veidojošas sastāvdaļas. Iepazīsti 12 lietas, kas mājaslapas…

Lasīt rakstu

Klienta ceļojums: kā to identificēt, veidot un analizēt?

30.06.2021

Klienta ceļojums (customer journey) aptver visu ar uzņēmumu saistīto klienta pieredzi – no brīža, kad viņš pirmo reizi pamana zīmolu, līdz lojalitātei…

Lasīt rakstu

SEO tekstu rakstīšana: kā izveidot labu bloga rakstu

08.06.2021

Varbūt iepriekš ir gadījies izlaist kādu posmu, veidojot bloga rakstus, tāpēc šie ieteikumi noderēs, lai pilnveidotu zināšanas vai atsauktu atmiņā aizmirstus priekšnoteikumus…

Lasīt rakstu

Lietotāju pieredzes (UX) pamatprincipi

28.04.2021

Patīkama lietotāju pieredze (UX) digitālajā pasaulē ir viens no priekšnosacījumiem, lai veidotu attiecības ar jauniem klientiem un jau esošās pārvērstu par lojālām….

Lasīt rakstu

E-pasta mārketings: kā nonākt tuvāk klientam?

03.03.2021

E-pasta mārketings nav miris! Tas joprojām darbojas un ir vērā ņemams mārketinga veids, ja tā potenciālu izmanto pareizi! Ikdienā pareiza resursu izmantošana…

Lasīt rakstu

B2B pārdošana – no intereses līdz darījumam

18.02.2021

B2B pārdošana (business-to-business) ir process, kurā viens uzņēmums pārdod produktus vai pakalpojumus citam uzņēmumam, atšķirībā no B2C pārdošanas, kas vērsta uz individuāliem…

Lasīt rakstu

B2C un B2B mārketings: Kāda ir atšķirība

11.02.2021

B2B un B2C – kāda ir atšķirība terminiem? B2B (business-to-business) ir vērsts no viena uzņēmuma citam, savukārt B2C (business-to-consumer) ir vērsts no…

Lasīt rakstu

Video mārketings – atslēga potenciālo klientu piesaistīšanai

28.10.2020

Satura mārketings uzsver izglītošanu, nevis pašu pārdošanu, tādējādi ietekmējot pirkšanas uzvedību. Šī stratēģiskā mārketinga pieeja ir vērsta uz tādas informācijas veidošanu un…

Lasīt rakstu

Kas ir URL? 11 ieteiktumi efektīvas URL saites izveidei

30.09.2020

Saīsinājums “URL” – nereti dzirdēts, bet kāda ir tā nozīme? URL (Uniform Resource Locator), kas latviski ir vienotais resursu vietrādis jeb tīmekļa…

Lasīt rakstu

E-komercijas mārketings – stratēģija internetveikala pārdošanas apjoma veicināšanai

01.09.2020

E-komercija un mārketings – kas ar to saprotams? E-komercijas mārketings ir pārdošanas apjoma veidošanas process, palielinot izpratni par tiešsaistes veikala produktu piedāvājumu…

Lasīt rakstu
1 5 6 7 8