9 pārdošanas veicināšanas pasākumi un metodes biznesam

Edgars Kebbe

Atjaunināts 30.08.2023

Ir visnotaļ skaidrs, ka bez klientiem nepastāv bizness, tāpēc ikvienam uzņēmējam ir jāatrod veidi, kā tos sasniegt, piesaistīt un noturēt, lai viņi gribētu atgriezties vēl un vēl. Neatkarīgi no uzņēmuma lieluma, darbības veida, formas u.c. aspektiem, skaidrs ir tas, ka orientēšanās uz klientu piesaisti digitālajā vidē ir “must have”. Lūk, 8 populāri pārdošanas veicināšanas pasākumi un metodes, kas ļaus efektīvi un pārdomāti aizsniegt jaunus klientus savam uzņēmumam, izmantojot digitālo resursu sniegtās iespējas!

Digitālā vide – efektīvs sabiedrotais pārdošanas veicināšanai

Mūsdienās digitālā vide ir neatsverams palīgs pārdošanas veicināšanai – dati liecina, ka 81% mazumtirdzniecības pircēju pirms pirkuma veic izpēti tiešsaistē, un tieši online vidē sākas viņu pirkšanas ceļojums.

Vairums pircēju iepazīstās ar produktu vai pakalpojumu tiešsaistes vidē, apskatot to online

Tāpēc ir svarīgi apzināties, ka vēl pirms pārdošanas speciālists aci pret aci saskaras ar klientu, potenciālais pircējs jau ir iepazinies ar uzņēmumu, tā piedāvājumu digitālajā vidē.

Tāpat arī viscaur pārdošanas procesam pirms pirkuma noformēšanas, potenciālais klients turpina izmantot digitālo vidi – lasa citu atsauksmes, pēta informāciju, salīdzina iespējas u.c.

Šis atgādina, cik svarīgi uzņēmumam ir izmantot digitālās vides sniegtos resursus, lai visos pirkšanas posmos efektīvi uzrunātu potenciālos klietnus un veicinātu pārdošanas aktivitātes.

Lai piesaistītu klientu – izproti, kāds viņš ir!

Jebkurā brīdī ir svarīgi iejusties klienta lomā, iztēlojoties, ka esi tas, kurš meklē risinājumu kādai problēmai vai vajadzībai.

Kāda būs rīcība?

Vērsīsies pēc padoma pie paziņām vai ģimenes locekļiem? Iespējams. Atvērsi meklētājprogrammu un ievadīsi lodziņā vēlamo mājaslapu? Visdrīzāk nē, jo par konkrētu piedāvājumu vēl nezināsi.

Tāpēc, pievēršoties klientu piesaistei, ir jāsāk ar pašiem pamatiem – jāsaprot, kas ir Tava uzņēmuma mērķauditorija, un jānosaka, kāds ir ideālais klients.

Ideālajam klientam tavas proces un pakapojumi būs vispiemērotākie.

Tas ļaus fokusēties uz attiecīgo auditorijas daļu, pielāgojot pārdošanas veicināšanas pasākumus un metodes. Kas no digitālās vides var noderēt, lai veicinātu pārdošanu? Uzzini, lasot turpinājumu!

9 efektīvi pārdošanas veicināšanas pasākumi un metodes Tavam biznesam

Lai veicinātu sava biznesa attīstību un pārdotu vairāk, nepiecešams veikt dažādas aktivitātes, piemēram, satura mārketingu, SEO optimizešanu, izmantot maksas reklāmas u.c.

1. Mērogojamas stratēģijas un precīzu mērķu definēšana

Saka, ka mērķis bez plāna ir tikai sapnis – un taisnība tajā ir. Lai sapni pārvērstu pelnošā rezultātā, vispirms sāc ar izmērāmu mērķu definēšanu.

Tos noteikt vislabāk palīdz dati – izpēti, kādi ir šī brīža klientu iepirkšanās paradumi, kāda ir sadarbība ar Tevi, kādi ir galvenie demogrāfiskie rādītāji u.c., radot sava “ideālā klienta” prototipu. Tad, balstoties uz rezultātiem, izveido pielāgotu plānu, stratēģiju, kas vislabāk palīdzēs aizsniegt klientu dažādos veidos.

Izstrādājot šāda tipa plānu, ir svarīgi atcerēties, ka tam ir jābūt mērogojamam, lai, mainoties uzņēmuma lielumam, varētu efektīvi izmanot resursus.

2. E-komercijas platformas izveide

E-komercija jeb online komercija attiecas uz dažādu preču vai pakalpojumu pārdošanu vai iegādi digitālajā vidē.

E-komercijas platformas jeb internetveikala izstrāde viennozīmīgi ir viens no spēcīgākajiem pārdošanas veicināšanas pasākumiem. Tai jābūt mūsdienīgai – ērti pārskatāma, ātra un vizuāli pievilcīga mājaslapa ir kā uzņēmuma vizītkarte un tiešsaistes veikals, kurā 24/7 laipni aicināts ikviens potenciālais pircējs vai sadarbības partneris.

Šādas platformas izstrāde ļauj:

  • paplašināt robežas;
  • samazināt izmaksas;
  • nodrošina daudz ērtāku iepirkšanos jebkurā vietā un laikā;
  • ļauj efektīvi palielināt sniegto pakalpojumu/produktu skaitu, ja tas nepieciešams.

Mājaslapa ir nozīmīga arī tiem uzņēmumiem, kuri nodarbojas ar tiešo pārdošanu, jo noder potenciālajiem klientiem pircēja ceļojuma laikā, apkopojot informāciju, iepazīstot iespējas un izpētot potenciālos risinājumus.

Ja gribi vairāk uzzināt par to, kas ir e-komercija un kā tā var palīdzēt Tavam biznesam nopelnīt vairāk, lasi šo rakstu!

Kas ir e-komercija un kāpēc tā nepieciešama uzņēmumam?

Lasīt vairāk

Atceries, ka mājaslapas izstrādes procesā vienkāršība ir jāsaglabā pāri visam!

Meliem (vai šajā gadījumā – nepilnīgai informācijai) īsas kājas – neļauj potenciālajam klientam novērsties tikai tāpēc, ka esi iekļāvis kļūdainu, slēptu vai nepilnīgu informāciju mājaslapā.

Visbiežāk klients apstāsies pirkuma veikšanas brīdī situācijā, ja:

  • pirkuma veikšana būs sarežģīta, jāveic lieki soļi, piemēram, obligāti jāreģistrējas;
  • pirkuma apmaksas laikā klients saprot, ka ir slēptas izmaksas vai, piemēram, tiek piemērota pārāk augsta piegādes maksa;
  • nepārliecina apmaksas sistēma;
  • netiek norādīta informācija par preču atgriešanu u.c.

Tāpēc ir svarīgi saglabāt godīgumu un vienkāršību, izstrādājot mājaslapu. Tas attiecināms gan uz saturu, gan pirkuma noformēšanu, cenu, preču/produktu atteikuma tiesībām u.c. svarīgu informāciju.

3. Satura mārketings

Vairāk nekā jebkad iepriekš lietotāji izmanto meklētājprogrammas, lai atrastu informāciju par zīmoliem, atbildes uz jautājumiem un risinājumus problēmām, ar kurām saskaras.

Ar kvalitatīva un jēgpilna satura palīdzību vari piesaistīt apmeklējumu skaitu mājaslapai, kā arī radīt uzticību zīmolam.

Satura mārketings ir stratēģija, kas izmanto mērķtiecīga, augstvērtīga satura izveidi, lai piesaistītu jaunus klientus un uzņēmuma mērķauditoriju.

Kad cilvēki domā par satura mārketingu, viņu prāts bieži vien nonāk pie bloga ierakstiem, un bloga sadaļas uzturēšana ir jebkuras labas satura mārketinga stratēģijas būtiska sastāvdaļa.

Taču satura mārketings ietver arī citus satura veidus un kanālus, tostarp:

  • lejupielādējamus resursus, piemēram, e-grāmatas vai PDF failus;
  • komunikāciju sociālo tīklu vietnēs;
  • video saturu, piemēram, LIVE vai produktu demonstrācijas;
  • saziņu e-pastā.

Ja vēlies vairāk uzzināt par to, kas ir mārketings, spied uz zemāk pievienoto rakstu!

Kas ir mārketings un kā to izmantot savā biznesā

Lasīt vairāk

Atceries – satura radīšana ir svarīga ikvienam potenciālajam klientam, arī tādam, kuram Tavs pakalpojums nav aktuāls šobrīd, bet var būt nepieciešams pēc mēneša, 6 mēnešiem, gada vai pat diviem.

Satura izstrādes procesā ir svarīgi sekot SEO vadlīnijām, lai potenciālais klients saturu spētu atrast. Ievērojot labo praksi, meklētājprogrammas indeksēs saturu, Tava uzņēmuma mājaslapu ierindojot augstākās pozīcijās meklēšanas rezultātos.

4. Satura publicēšana dažādos kanālos

Uzņēmumiem vislabāk ir satikt potenciālos klientus kanālos, kurus tie visbiežāk izmanto.

Vai viņi ir sociālajos medijos? Vai viņi dod priekšroku e-pastam? Varbūt jāapsver tikšanās klātienē?

Apkopojot datus no esošajiem klientiem, vari noteikt, kā klienti vēlas, lai ar viņiem sazinās.

Tomēr neliec visas olas vienā groziņā – potenciālie un esošie klienti katru dienu izmanto dažādas platformas, kas Tev noder viņu piesaistei un uzmanības noturēšanai.

Ko apsvērt?

  • Sociālie mediji. Tiek lēsts, ka 78% Latvijas iedzīvotāju izmanto sociālo tīklu vietnes. Publicējot saturu, piemēram, Facebook, Instagram, TikTok, Youtube u.c., vari novirzīt auditoriju uz mājaslapu.
  • Mājaslapa. Kad persona no sociālajiem medijiem vai, piemēram, Google meklētāja, atver mājaslapu, tajā jābūt visai noderīgajai informācijai – par uzņēmumu, tā piedāvājumu, piegādi un apmaksu, jaunumiem, aktuālo u.c.
  • E-pasts. Izmanto auditoriju, kas ir pieteikusies jaunumu saņemšanai, sūtot e-pastā aktuālo informāciju. Tā var ietvert, piemēram, jaunumus, izdevīgus piedāvājumus u.c.

Esot dažādos kanālos, aptversi pēc iespējas plašāku mērķauditorijas loku.

Atceries, ka katrā no kanāliem satura forma būs atšķirīga – Tavs uzdevums ir nodrošināt publicitāti dažādos kanālos, saturu pielāgojot auditorijas un platformas specifikai.

5. Remārketings tiem klientiem, kuri apstājās soli pirms pirkuma veikšanas

Veikali nereti sastopas ar potenciālajiem klientiem, kuri aplūko preces, iespējams, ieliek kādu groziņā, bet tad dodas prom vēl pirms pirkums ir veikts. Ja klātienē šādus klientus uzrunāt vēlāk nav iespējams, tad digitālajā vidē ir pretēji.

Remārketings jeb atkārtotais mārketings ir teicams sabiedrotais, lai sniegtu trūkstošo stimulu potenciālajiem klientiem pirkuma veikšanai.

Piemēram:

  • tos, kuri apmeklējuši blogu vai citu sadaļu mājaslapā, vari atkārtoti uzrunāt ar reklāmu palīdzību. Šādām reklāmām tiek izmantota informācija, kas apkopota ar sīkfailiem. Izmanto dažādus kanālus, lai uzrunātu šādus potenciālos pircējus. Vari, piemēram, mērķēt personalizētas reklāmas sociālajos medijos;
  • tos, kuri pierakstījušies jaunumu saņemšanai, vari uzrunāt ar e-pasta mārketinga palīdzību, kas ir efektīvs klientu piesaistes veids. Izsūti šādiem potenciālajiem klientiem e-pasta ziņas, sniedzot izdevīgus piedāvājumus vai atlaides, informējot par īpašiem produktiem vai kā citādi pārliecinot par Tava uzņēmuma piedāvājumu kā piemērotāko.

6. E-pasta mārketings – efektīgs pārdošanas veicināšanai ne tikai remārketingam

E-pasta mārketings var palīdzēt uzņēmumiem paplašināt sasniedzamību, palielināt reklāmguvumu līmeni, sazināties ar auditoriju un palielināt pārdošanas apjomu. Kāpēc tas ir efektīvs pārdošanas veicināšanas pasākums?

Dati liecina paši par sevi – 77% mārketinga speciālistu pēdējo 12 mēnešu laikā ir novērojuši iesaistes pieaugumu izsūtītajos e-pasta materiālos.

Lai e-pasta mārketinga kampaņas būtu efektīvas un ļautu Tev izcelties starp konkurentiem, nepeciešams pielāgot vēstījumu savai mērķauditorijai, sniegt pievienoto vērtību ar katru izsūtīto e-pastu, kā arī pārliecināties, ka informācija būs viegli pārredzama no dažādām ierīcēm – kā datorā, tā viedtelefonā un planšetdatorā.

7. Lojālo klientu apbalvošana, lai veicinātu pārdošanu uzticīgo pircēju vidū

Lojāli klienti ir svarīgi ikvienam uzņēmumam, taču viņus nevar uztvert kā pašsaprotamus.

Tas, ka klients Tavu sniegto piedāvājumu izvēlas atkārtoti, ir privilēģija Tev kā uzņēmējam, un Tavs uzdevums ir lojālos klientus par uzticību atbilstoši apbalvot, stiprinot saikni.

Lojālos klientus apbalvošana ir lielisks pārdošanas veicināšanas pasākums. To paveikt vari dažādos veidos, piemēram, izstrādājot spēcīgu lojalitātes programmu, kuras ietvaros ik mēnesi tiek sniegti īpaši piedāvājumi.

Tā sniedz virkni nenovērtējamu priekšrocību:

  • Tu esi klienta Nr. 1 izvēle atkal un atkal, kā rezultātā tiek mazāk iegādāts no konkurentiem;
  • Tev ir labāka iespēja pārdot tādus produktus vai pakalpojumus, kuri ir dārgāki, bet tajā pašā laikā arī ar lielāku pievienoto vērtību;
  • Tu vari izmantot lojālo klientu bāzi, lai pārdotu jaunus produktus, nebijušus pakalpojumus;
  • Tavs uzņēmums saņem lielāku uzticību no klientiem, kas likumsakarīgi veicina labas atsauksmes un rekomendācijas no viņiem, tādējādi palielinot jauno klientu skaitu.

8. SEO optimizācija uzņēmuma mājaslapas pozīciju uzlabošanai meklētājā

SEO optimizācija jeb meklētājprogrammu optimizācija ir dažādu procesu un darbību kopums, kas tiek veikts mājaslapā, lai optimizētu tās tehnisko, vizuālo un tekstuālo saturu atbilstoši labajai praksei, tādējādi vietnei nodrošinot augstākas pozīcijas meklētājprogrammu rezultātos.

Aktuālāko SEO optimizācijas tendenču apgūšana un ieviešana mājaslapā var palīdzēt uzņemumam kļūt pamanītam tiešsaistē, vairāk potenciālo klientu pārvērst par lojāliem klientiem un galu galā palielināt pārdošanas apjomu.

Sākot ar atslēgvārdu izpēti un to iekļaušanu mājaslapas saturā, SEO vadlīnijām atbilstoša teksta izveidi, on-site SEO optimizāciju un off-page, jeb ārējo SEO optimizāciju, līdz pat tehniskajai SEO optimizācijai un ne tikai – aptverot daudzveidīgo SEO optimizāciju, Tava uzņēmuma mājaslapa vai interneta veikals ieņems augstākas pozīcijas meklētājprogrammu rezultātos.

Kāpēc tas ir svarīgi? Pavisam vienkārši – dati liecina, ka rezultāti pirmajā Google lapā rada 92% no vietnes apmeklējuma, kas nozīmē, ka tās lapas, kuras ierindojas otrajā, trešajā vai 10. Lapā meklētājprogrammu rezultātos, saņem ļoti niecīgu apmeklējumu skaitu.

Ja mājaslapas neparādās google meklētāja pirmajā lapā, tad visdrīzāk to neapmeklēs potenciālie klienti.

Kā jau pamanīji – pārdošanas veicināšanas pasākumu un metožu centrā ir uzņēmuma mājaslapa vai e-komercijas vietne. Ja arī Tu vēlies nonākt TOP pozīcijās meklētājprogrammu rezultātos, piesaki konsultāciju – E-komercija.lv pieredzējušie speciālisti spēs pacelt Tava biznesa vietni jaunā līmenī!

9. Maksas reklāma mērķauditorijas uzrunāšanai

Maksas reklāmas ir viens no ātrākajiem veidiem, kā palīdzēt potenciālajiem klientiem atklāt Tavu zīmolu un piedāvājumu. Izmantojot šo metodi, Tu uzreiz varēsi atlasīt un uzrunāt vēlamo mērķauditoriju, negaidot, kamēr viņa Tevi atradīs dabiski. Šāda metode ir parocīga, jo ļauj līdz pat detaļām atlasīt auditoriju – sākot ar vecumu, dzimumu un atrašanās vietu, līdz pat interesēm, iepriekšējiem pirkumiem un iepriekš apmeklētajām lapām.

Tam vari izmantot dažādus kanālus, kurus ikdienā izmanto Tava mērķauditorija – Google Ads, Facebook Ads, Display ads u.c.

Kopsavilkums

Ikviena uzņēmuma mērķis ir pelnīt. Lai to paveiktu – jāpiesaista klienti, un tam palīdz dažādi pārdošanas veicināšanas pasākumi un metodes digitālajā vidē, piemēram, mērogojama stratēģija un izmērāmi mērķi, e-komercijas vietnes izstrāde un SEO optimizācija, satura izstrāde un publicēšana dažādos kanālos, remārketings un lojalitātes programma uzticīgākajiem klientiem, kā arī reklāmas.

Izprotot mērķauditorijas vēlmes un paradumus, ievērojot godīgumu un labo praksi gan satura izstrādei, gan klientu apkalpošanai, uzņēmuma rokās ir visi nepieciešamie trumpji, lai pievērstu un noturētu potenciālo klientu uzmanību, liekot izvēlēties Tavu piedāvājumu.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kāpēc jaunu klientu piesaistīšana ir nepieciešama?

Tā ir būtiska ikvienam uzņēmumam, jo nodrošina jaunu klientu pieaugumu un palielina zīmola autoritāti un pamanāmību tirgū, kas rezultātā veicina peļņas pieaugumu. Tas likumsakarīgi sniedz jaunas iespējas uzņēmuma izaugsmei.

Kāda ir labākā pārdošanas veicināšanas metode?

Labākā pārdošanas veicināšanas metode ir vērtīga satura piedāvāšana mērķauditorijai. Šādā veidā ne tikai izglītosi potenciālo klientu un radīsi uzticamību savam uzņēmuma, bet arī parādīsi, ka izproti viņa problēmas un vari piedāvāt piemērotu risinājumu to novēršanai.

<h3>Paldies, esam saņēmuši Tavu vēstuli!</h3>
<p>Jau tuvākajā laikā ar Tevi sazināsies mūsu speciālists, lai vienotos par ērtu laiku sarunai.</p>

Saistītie raksti

Kas ir blogs? Kādēļ tas nepieciešams biznesam?

29.08.2023

Ko nozīmē “blogs” latviski? Vai zināji, ka vārds “blogs” 2007. gadā kandidēja uz gada nevārda titulu? Jā, jau gadiem ilgi Latvijā norit…

Lasīt rakstu

E-komercija Latvijā – fakti un statistika

23.08.2023

Vai esi aizdomājies kādreiz par e-komercijas vidi Latvijā? Pateiksim priekšā dažus interesantus faktus: Diezgan iespaidīgi, vai ne? Bet kā šo situāciju vērtējam…

Lasīt rakstu

Reklāmas veidi internetā

28.08.2023

1.Vizuālās reklāmas jeb display ads Šī ir tiešsaistes reklāmu tradicionālā forma – vizuālās reklāmas/baneri, kuri parādās trešo personu mājaslapās, kuru saturs ir…

Lasīt rakstu
Mikus Mezitis
Mikus Mezitis
1681211224
Lieliska un rezultatīva sadarbība mājaslapas SEO optimizēšanā! Neskaidrās situācijās saņēmām noderīgas konsultācijas un padomus, lai veiksmīgāk atrisinātu SEO optimizācijas procesu. Tas viss nav nemaz tik vienkārši, kā mums pašiem sākumā šķita, tādēļ ir svarīgi, lai sadarbības partneris būtu ar atbilstošu pieredzi un zināšanām. Paldies!
Artis Babris
Artis Babris
1702534041
Puiši veica atslēgas vārdu izpēti, pirms kuras iztaujāja un paskaidroja par procesu. Pēc atslēgas vārdu izpētes tika turpināta sadarbība, lai rezultātus izmantotu uzņēmuma mājaslapas SEO uzlabošanai.
MMK Serviss Ziemas riepas Vissezonas riepas
MMK Serviss Ziemas riepas Vissezonas riepas
1681019291
Ar puišiem SEO optimizācijā sadarbojamies jau vairāk kā 5 gadus un rezultātā esam kļuvuši par galveno spēlētāju savā nozarē. Novērtējam, ka viņi vienmēr izdomās dažādus risinājumus un piedāvā jaunas idejas, kādas nav konkurentiem. Noteikti iesaku sadarboties. 5/5!
Patrona
Patrona
1694426684
Very happy with the service. We used them for some integration services. They keep us in the know, explain complicated things in a simple and understandable manner. They work fast and the result are there.For sure we will cooperate with them for future projects and SEO.10/10 will work with them again.
Top Santehnika
Top Santehnika
1702311298
E-komercija.lv ļoti profesionāls un atsaucīgs uzņēmums, kas piedāvā rūpīgu analīzi , izstrādājot konkrētus priekšlikumus Jūsu ūzņēmuma uzlabojumiem un mērķu sasniegšanai. Noteikti ieteiktu citiem uzņēmējiem izmantot tieši E-komercija.lv pakalpojumus!
Kristīne Zēriete
Kristīne Zēriete
1705933889
Viegla un ātra komunikācija ar komandu, profesionāla un rezultatīva sadarbība gan SEO pakalpojumu ieviešanā un uzturēšanā, gan E-komercijas projekta ieviešanā.
Elvīra Žvarte
Elvīra Žvarte
1705064656
Ludmila Konovalova
Ludmila Konovalova
1702039931
I noticed a decline in my online store's performance about two years ago. Despite believing I was doing everything right, the reasons behind this drop remained a mystery. I turned to several SEO companies for a comprehensive analysis of my website but often ended up with reports from the same services I was already using, which failed to provide a complete picture of my site's functionality.After a long search, I came across E-komercija; they have been nothing short of a revelation. They conducted a thorough analysis of my website, identifying errors that were hindering its progress. They provided a wealth of reports covering various aspects and suggested systematic improvements. We held online meetings where they explained in detail what needed to be done, and they continued to offer support for any queries I had.Their research and analysis of my site spanned several months, and I am extremely satisfied with our collaboration E-komercija's approach was professional and insightful, helping me understand the intricacies of my website's performance. I look forward to continuing our partnership and highly recommend their services to anyone seeking to enhance their online presence.
st focus
st focus
1682318628
Sadarbojamies jau vairākus gadus, kuru laikā palielinājusies gan apmeklētība mājas lapā no Google meklētājā, gan pirkumi veikalā. Labs serviss un darba process skaidri saprotams. Noteikti iesaku!
Lace To Love
Lace To Love
1696257755
Patīkama, profesionāla, uz rezultātu vērsta attieksme. Mājas lapas audits tika veikts solītajā termiņā, visa audita laikā iegūtā informācija tika prezentēta tiešsaistē, sīkāk pastāstot par katru punktu un potenciālajām iespējām to uzlabot, kā arī atsūtīta uz e-pastu. Uz visiem jautājumiem tiek atbildēts ātri un "cilvēcīgi", ne ar iepriekš sagatavotām "konservu" atbildēm. Ar sadarbību līdz šim esam pilnībā apmierināti, plānojam arī turpmākos projektus interneta biznesa attīstībai.
Krista Blūma
Krista Blūma
1705065251
Ļoti profesionāla komanda un lieliska komunikācija ar klientu! Atbildēs uz visiem jautājumiem, atrisinās visas problēmas, izstāstīs par būtisko, lai jaunā mājaslapa strādātu uz visiem 100%.
Reinis Virza
Reinis Virza
1705072445
Ja nepieciešami SEO pakalpojumi, droši varam ieteikt E-komercija komandu. Dažu mēnešu laikā sasniedzām top pozīcijas un palielinājās pieprasījumu skaits koka mājām un vasarnīcām. Ikmēneša atskaites saprotamas, sniedz rekomendācijas, atbild uz telefona zvaniem un e-pastiem. Tā tik turpināt!
Raivis Gulbis
Raivis Gulbis
1706516619
Iesaku, viegla un produktīva sadarbība. Sadarbojamies vairākus gadus lielākos vai mazākos ar web lapas vai seo saistītos darbos/uzdevumos. Lieliksa komanda. Paldies
Alvis Pētersons
Alvis Pētersons
1693229514
Lieliska sadarbība daudzu gadu garumā no vairākie uzņēmumiem. Vienmēr izdevies sasniegt visus mājaslapām izvirzītos mērķus un kāpināt pārdošanas.
Ismael Cruces
Ismael Cruces
1704975316
Working with this team over the past few months has been awesome. They really got into the nitty-gritty of our site, making all the changes extremely easy for anybody in the team. I'm super glad about how things turned out for Startup Wise Guys' site. If you’re looking to boost your site and get the lowdown on how it all works, these are the go-to team. Highly recommend them for anyone looking to up their website in a easy way!
The One
The One
1698924560
I want to express appreciation for the excellent SEO work your company has done for us. We are confident that your strategy and efforts have significantly improved our online presence and visibility on search engines. Thank you for your professionalism and effectiveness! Keep up the great work.
Miks Krenbergs
Miks Krenbergs
1702457276
Sadarbojamies jau kādus 5 gadus un varu droši apgalvot, ka viņu ieteiktās stratēģijas nes rezultātu. Viens liels bonuss ir viegla komunikācija un tas, ka nav regulāri jābaksta, lai rezultāti ietu uz augšu. Un vēl viena svarīga lieta - lai sasniegtu vēlamos rezultātus netiek prasīta burtiska algoritma "vēlmju" izpilde un mājaslapa var tikt pilnveidota fokusējoties vispirms uz lietotāju un pēc tam uz meklētāja algoritmu.
4 istabas
4 istabas
1682421843
Ar puišiem sadarbojamies jau vairāk kā gadu un mūsu fantastisko sadarbību turpināsim vēl ilgi!💯  Šīs sadarbības laikā rezultāti ir acīmredzami un esam sasnieguši vairāk nekā bija gaidīts. Uzņēmuma pārstāvji profesionāli veic SEO optimizāciju, viegli un konkrēti paskaidro mums nezināmo, kā arī novērtējam to, cik viņi ir zinoši ne tikai SEO, bet arī mājaslapā un digitālajā mārketingā.Noteikti iesakām puišus kā izcilus sadarbības partnerus, ja vēlaties sasniegt reālus rezultātus un darboties kopā ar fantastiskiem cilvēkiem☀️
Agris Magons
Agris Magons
1694456568
Iesaku! Proaktīva attieksme - galvas tiesu pārāka par citām kompānijām mārketinga nozarē. Šķiet ( labs servis, paŗdošana, komunikācijas) ir kā izmirstoša suga :) - atzvanīt, uzvaicāt, atgādināt, piedāvāt, iedziļināties un uzņemties atbildību par vārdiem un darbiem. E-komercijas komanda šo realizē uz 120% vislabākajā izpausmē. Liels ieguvums būs tiem, kas nav super zinoši SEO - sapratīsiet un iemācīsieties, jo tehniski sarežģītas lietas komanda spēj vienkāršā valodā paskaidrot. Savukārt zinošie būs kaifā, jo nav jāklausās tukši pārdošanas argumenti - varēsiet ātrā tempā strādāt uz mērķiem un tos sasniegt. Ja vēlamais rezultāts neizpildās vai rodās "berze", ir gatavi risināt, sēžas kopā pie galda un risina. Kopējos projektos strādājam pie uzņēmumu mērķauditorijas profilēšanas, atslēgvārdu izpētes mājas lapas struktūras izveides, veicam SEO auditu un satura plāna izstrādi.
×
js_loader